Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz #40359168 #3958 üzenetére
Eegen, de ha kilapozza verseny közben az appot a memóriából, az faja.
Én is jártam így 10 körös Le Mans közben: 5-6. kör környékén pihenőre
raktam, mert közbejött valami, aztán kellett pár másik app a telóról is, s
mire visszatértem az RR3-hoz, a főmenübe kerültem, mint kilövés után.Ui: Sunyista tovább száguld. 28:45-tel vert meg a frissítés után. 2:49-es
köröket repesztve! Nekem is annyi volt a legjobb. Kiforgattak, többször,
lett egy kis pitty-putty az autón, és High grafikán baromira szaggatott...
Szóval 29-es összidő csak egy gyenge második helyre volt csak elég. -
-
szmar
csendes tag
válasz #40359168 #4146 üzenetére
Nem vagyok benne biztos, hogy pontosan 330 kell, szerintem lehet több, más kérdés, hogy nem nagyon lesz, mert a 320 körüli sebességhez is több aranyas fejlesztés kell.. szóval 45goldért szinte ingyen van a kihagyás, nekem kb bármelyik fejlesztés, ami kb 2 km/h-t javított 50 arany volt, szóval nem volt bonyolult választás. Elvileg a 10-edik napon is lesz egy ilyen feladat, ott valszeg a le-mansi célegyenesnél, kíváncsi leszek az teljesíthető lesz-e, vagy az is 50 körüli arany ki az ablakon
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz #40359168 #4166 üzenetére
A kimaxolásnak sincs sok értelme, szerintem inkább vegyél egy újabb autót. Amúgy nagyon szemetek a tűzmajmok, rohadt nehéz feljlődni egy bizonyos szint után.
Amúgy meg a Tunnelbear VPN-t mindenkinek ajánlom, napi 5-10 gold megvan belőle. GB, DE, CH, elég jól ad. Nagyon egyszerű használni. Rengeteget számít már ez is.
4091 hsz. Link is van ( köszi Szmar)
[ Szerkesztve ]
-
zozika2
tag
válasz #40359168 #4322 üzenetére
Igen, szerintem régóta nem volt ilyen elcseszett event.
Én is rengeteget fejlesztettem, már amikor lehetett és nem analizált fél napig.
A belső előzéses részt kb. 20-25 alkalommal próbáltam, hiába előztem, ahogy kellett nem számolt.
Csak egy napig, tegnap nem tudtam játszani, de esélyem nem volt behozni azt az egy napot, rohadtul idegesít, hogy feleslegesen játszottam eddig.[ Szerkesztve ]
-
rumos14
nagyúr
válasz #40359168 #4322 üzenetére
nekem ez a challenge lényegesen pozitívabb mint a két előző Aston-os, amiket meg sem csináltam. a belső előzős asszem harmadikra sikerült, de tényleg mák, hogy jól számoljon, és 3-ikra is volt, hogy vissza kellett eneednem magam elé egy autót, hogy aztán megint belülről megelőzhessem, reménykedve, hogy most már jól érzékeli.
most az utolsó nap head to head-nél tartok (3 kör Nbring), elsőre nem ment mert a rohadékja megtolta a seggemet és kicsúsztam a pályáról. amúgy igen mókás a hosszú egyenesekben cikázni előtte h ne előzzön meg... mindegy, este legyűröm.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz #40359168 #4329 üzenetére
Igen, nekem sincs sok bajom az autóval, a top speed kevés kicsit, hosszú egyenesekben elfogy, főleg erősebb autók ellen. 28 tuning van rajta (5-4-5-4-5-5) A porszívó hang nagyon durva párom jegyezte meg amikor csak a monoton zúgást és a kerékvetők búhgását hallotta, hogy olyan, minhta fénykardoznék
Feel Good Inc.
-
-
Ryser
csendes tag
válasz #40359168 #4879 üzenetére
hát ha a motorfiestát még nem oldottad fel, akkor azért nem látod. A racing spirit alatt van és csak akkor válik majd elérhetővé ha azt feloldod...feltételezve, hogy nincs meg egyik LMP kocsi sem. amúgy én végigcsináltam a motorfiestát, megnyertem a kocsit MAJD kiköpte a rendszer h addig nem használhatom az EGYETLEN szériájában amíg meg nem veszem az 1050es ferrarit....de ha azt megveszem h feloldja a 950eset, akkor meg logikus h jobb, tehát azt használom a szériában.összefoglalva: nyersz egy 950 értékű autót, amit egy helyen tudsz használni, ami akkor válik elérhetővé ha elköltöttél 1050 aranat egy JOBB autóra...fck me...
iPhone 12
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz #40359168 #4890 üzenetére
A motorfiestát fejezd be előbb, ha akkor sem jelenik meg, én csak utána próbálkoznék
Ja, neked automatára van állítva a frissítés? Én erről frissítettem:
És ha tudod legalább mindig két készüléken legyen egyszerre a játék és úgy nem tudsz belefutni a felhő bug-ba.
[ Szerkesztve ]
-
-
cuebler
senior tag
válasz #40359168 #4915 üzenetére
hát ebbe nem mennék bele.... amúgy is eléggé off
majd ha nyitok egy magyar üzletlánc-hálózatot offshore háttérrel és jó kapcsolatot ápolok a kormánnyal, veszek mindháromból egyet és a gyakorlati tapasztalatok alapján már lehet állítani, hogy melyik mennyire gyors... addig ez csak olyan elvi vita, mint hogy emily ratajkowsky vagy kate upton jobb-e az ágyban...
pedig én vagyok a legjobb[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
oz82
senior tag
-
rumos14
nagyúr
válasz #40359168 #5467 üzenetére
eddig csak egyszer futottam neki, az volt a baj, hogy ketten-hárman utolértek a hosszú egyenesekben, ott meg aztán már gondban voltam, hogy kit is tartsak fel. közben az ötödik előnye csak nőtt és nőtt.
a dupla sikán levágása meg rizikós, sajnos volt már hogy elqrtam... -
Pompi
MODERÁTOR
válasz #40359168 #5450 üzenetére
" Érdemes minél többet menni, mert az idő lejárta után szabadon guruló, lassuló autó sebességét is beleszámolja még az átlagba, és nyilván ha több időt töltött az ember a versenyben, jól megküldött sikánokkal, ez kevésbé problémás."
Minden bizonnyal ez is egy jó megoldás, de én egyszerűen lefékeztem mikor lejárt az idő. 12km-et mentem, a Porsche kanyaroknál lett vége, az akkor egy ideje előttem menő autót már nem előztem meg, nem akartam plusz időt. Majd mielőtt lejár az idő satu. 245km/h körül lett a vége.
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
válasz #40359168 #5491 üzenetére
Hát annyiért biztos... Amúgy vannak benne jó versenyek, de összességében
rém unalmas, köszönhetően az ismétlődésnek, és hogy a 4 autó tkp. ugyanaz.
Emellett felháborítóan kevés gold jár a széria X%-ra való teljesítéséért: legutóbb
ugye írtam, hogy a 75%-hoz kellett komolyabb mennyiségű goldot rálocsolni az
elbaltázott PR feltételek miatt, erre kaptam cserébe 19-et a teljesítésért. Gáz... -
Pompi
MODERÁTOR
válasz #40359168 #5695 üzenetére
18/31-gyel ment:
3/6 3/4 3/6 2/5 3/4 2/3 2/3
Ez az utolsó tire upgrade nem volt meg előtte, ez kellett hozzá, enélkül nem ment.
Nem tudom eddig ez így mennyi arany volt (*) . De nem szívesen skippelek, eddig sose tettem.(*) Szerk: ha jól számoltam rr3 wiki szerint 85 arany ment bele.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Allien
veterán
válasz #40359168 #5751 üzenetére
De ha utol éred, akkor nem seggbe kell nyomni, hanem kiforgatni. Ha egyszer utol érek egy autót ilyen kiélezett helyzetben, megpróbálom kiforgatni, mert onnan már nem tud vissza előzni.
Battlefield 2142-ben Alien69 ''the ACE'' | -=SoG=-Alien by Battlefield 2 | Hot Jazz Band 20(05). Jubileumi koncert |
-
DigitXT
félisten
válasz #40359168 #5755 üzenetére
Pedig ilyenkor olcsóbb beletolni 500 Ft-ért a hiányzó 10-20 goldot, mint
később farmolni 300-at. Szigorúan szvsz. Bár, ha "elvből" nem akarsz...Amúgy szerintem pite volt. Az első körökben persze nehéz! Nade ugye
ütközni nem nyerő. Továbbá kb. soha nem mentem a pályán visszafelé:
36-os első szektor + ütközés = kuka. 34 + ütközés = kuka. 34-es után
nem ütközve már majdnem megvolt... de még nem: szerviz után kapott
egy (goldos!) felfüggesztés tuningot, a pályát is már jobban ismertem...
Szóval végül 32-es első szektor után (szintén nem ütközve) laza volt.
1:25 elég volt. Ehhez képest lehet, hogy nálad erősebb volt a bot. -
DigitXT
félisten
válasz #40359168 #5757 üzenetére
Hát az autocross már csak ilyen. Én speedsnap-eztem: <1 km/h-val nyertem.
Na nem mert olyan rohadtul taktikus vagyok, hanem mert ennyit tudott a verda.Én akkor szívtam el egy cigit, mikor TK-ra törtem a családi autót: nem szoktam
rá szerencsére. (Az autó törésre sem. Kivéve persze a játékokban! Nyehehe.)[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz #40359168 #6111 üzenetére
Az első 6 körös Monza nekem ment csak pénzes fejlesztésekkel. A hátsó egyenesre fordulva 2-3. helyen, ezt tudtam is tartani, aztán a lekörözések sokat segítenek, a végére már vissza kellett vennem, hogy ne legyen több száz méteres az előny a célban.
A többit majd meglátjuk, én nem vagyok a goldos tuning ellen ha kelleni fog.
Feel Good Inc.
-
Kronok
aktív tag
válasz #40359168 #6111 üzenetére
lekörözöttekkel nem jó a tapasztalatom, simán elmennek az előttem haladok mellettük, nem is akadályozzák őket, nem tudom ez mennyire fog másnál jelentkezni de 10 próbálkozásból kb 2nél volt olyan, h vmennyire feltartották az első 2 autót előttem de aztán simán elhúztak
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
kgymac
őstag
válasz #40359168 #6201 üzenetére
4.6 ill. 4.3km volt az induló, mindkettőt 2km alatt sikerült megnyerni (kb.130 gold lehet a kocsiban).
Kicsit zavar, hogy egyre több a határidős feladat, szvsz a butítókat próbálják kiszűrni vagy legalább korlátozni.
A 2/4-es futamban a másodiknak több mint 0.6-1km-es hátránya volt, jó 20-30 mp-vel később ért be mint én (két profilnál is), így olyan volt, mintha jóval erősebb botok ellen kellett volna küzdeni.
Az előző event 7. napján az utolsó 2-3 feladatban volt hatása a majom trükknek: nekem a lebutított botok elé bedobott 10-15 "jobb képességű" botot, így jóval erősebb futamban kellett (volna) teljesíteni a célokat. Nagyot (ha indult) az elején láttam utoljára. Vagy skip vagy fejlesztés (az idő hiány miatt persze sok-sok goldért).Le Mans: toyota (700goldos motorfejlesztés nélkül fullos), 2.42-2.46 közötti idők szervizelve, szerviz nélkül 3:05-3.15, a botok 3.25-3.40-es köridőket hoznak össze, egy utam így kb. 34 perc, de volt 40 perces futamom is (a futamot nyertem, de másodiknak egy 911-et "hoztam be", azaz kilöktem/feltartottam mindenkit, aki veszélyes volt rá /brios, elvileg ez a legerősebb bot az "ellenfeleim" közül/). Nálam a kis előnnyel nyerés taktikájakor 3-4 futam után vette le a legjobb botot, de szinte azonnal visszakaptam auraipod-ot, ha fél-egy körrel nyertem (F50/TS040).
Érdemes néha menni egy-egy futamot szerviz nélküli autóval is, az eredmény miatt butítja a botokat, előbb-utóbb viszont összejön, hogy szerviz nélküli kocsival is megnyerhető egy futam, így nem kell az engeneer, kicsit olcsóbb a farmolás. Éjszaka/munkaidő alatt persze belefér egy szerviz is, utána levezetésképpen kilökdösöm az éppen előző botokat@nagysandor79: igen, ha telepítés után belépsz g+/f@ce és visszaállítod az utolsó mentést. Persze előtte a tabbal érdemes menteni is. De több eszközről is csak 1 érvényes eredményed lehet a felhőbe és vedd azt is figyelembe, hogy néha (1-2 naponta) automatikusan is ment (hálózat nélkül is , persze sikertelenül ), ez akár hazavághat egy valóban fontos mentést is.
[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz #40359168 #6204 üzenetére
Nekem az F40-es jobban muzsikált (fullos, 908 futam, nagy része le mans), mint az F50 (szintén full). Az F50 jobb időeredményeket ért el, mint az F40 (kb. 3-5mp/kör), de az F50-nel auraipod-ot csak az utolsó kör legvégén (kb. 150-600m volt hátra) értem utol (volt hogy közvetlenül a célegyenes előtti sikánban), míg az F40 már az első kör végére érve mindig első volt .
Érdemes megvárni, hogy összejöjjön legalább a kocsi árának 80%, mielőtt feloldja (vagy a kocsi egyik showcase futama jönne), mert sokat meg lehet spórolni az árából (főleg gold-nál). A lányomnál is a bmw m3 alms ill. a 918 a favorit (suzuka, 5kör), mert még nincs meg az F50 10-körös le mans-ja, de a mai beszerzésnek hála a Nismo 10 körös futama lesz a befutó /ha eljut odáig, mert a sorozat már fel van oldva a vásárlással (550 gold volt 450 helyett a zárt sorozat miatt)/.@Gyurma_13: nem ad kocsit, csak a 919-es(2014)-es beépített eventje (a bosszantó 1 goldos analízis hibákkal). Az eventjük még nincs beépítve (legalábbis én még nem látom)
[ Szerkesztve ]
-
-
Kronok
aktív tag
válasz #40359168 #6337 üzenetére
Ettől a kettőtől rendesen ideg rohamot kaptam,
Head to Head skip lett, fe előtte annyiszor meg csináltam, h szintet léptem
Eliminationon annyira felhúztam magam, h 3x küldtem szervizbe a kocsit mind3nál 10gold gyorsítás és újra neki feküdtem, 3 órát várni nem volt idegzeteknek már, amúgy ott mi volt a lényeg?? volt vmi 25 mp 225 sebesség, de volt amikor első kanyar végén már kijött a piros csík, Hello kezdj neki újraNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
kgymac
őstag
válasz #40359168 #6345 üzenetére
Nekem sima ügy volt. PR88.x-es kocsival, L/L/On beállításokkal fékezés nélkül az első 20mp-ben élre lehetett állni, a következő 5 mp-ben (ill. 18mp-től) pont egy egyenes szakasz indult, úgy 165-175-tel kilépve a megelőző kanyarból simán felgyorsult 230-ra. Ha volt korábban fékezés, kocc vagy megcsúszás, nem jó pillanatban érkezett a kocsi az egyenesbe. A szuzukai 5mp-s futam is hasonló volt, ha fékeztél, nem gyorsult fel a kívánt sebességre.
szerk: Én 7-8x futottam neki, mert nem Mülleré volt a pole (emelt 5-6 bot szintet az előző futamhoz képest). Manuál gáz + kivárás, failed, majd retry. Miután Müller volt az élen, már auto gázzal végigmentem, elsőre összejött (felhasználva a szuzukai tapasztalatot: nem fékezünk/ütközünk stb., ami bejött)
[ Szerkesztve ]
-
kgymac
őstag
válasz #40359168 #6420 üzenetére
Nekem a thl kifizette a világítást, mélykék ég alatt volt a futam. Furi is lett volna, ha a majmok bele tudnak szólni a háttérvilágításba, ahhoz minimum root jogot kellet volna kérni.
A drag viszont sziv@tós volt, nekem is auraipod lett az ellenfél, nem lehetett butítani, de amikortól komolyan vettem, elsőre sikerült lenyomni. Úgy néz ki, a kocsi PR alapján adhatta az ellenfeleket (mint tegnap a max speed-esben), mert a futam után visszakaptam a régi, jól bevált, buta botokat. Úgy látszik, kell a píz újévben is. A hunterben pedig személyesen Putyin volt az egyik (2.) ellenfél /tiklábas név, fényképpel/
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...