Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #2908 üzenetére
Amíg nem változtatták meg a fame szerzési szabályokat, addig elég könnyen lehetett aranyat farmolni a Ferrari F40/F50 szériában az utolsó 4 körös LeMans futammal. Ez manager duplázóval fizet 30400 fame-et, és ha futam végén kilövöd a játékot (amikor lepörgeti a zsét meg a fame-et), akkor bármennyiszer végig lehet játszani, és nem veszi el a managert. Ezzel a jelenlegi szintemen (Level 338) már több mint 9 ilyen futam kell a szintlépéshez, és a 46 aranyhoz. Tehát nem egyszerű farmolni, a másik megoldás a hackelt profil, de azt meg bannolják az online eseményekről a sokmillió arany miatt...
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #2910 üzenetére
Én már szinte csak TV vagy filmnézés közben játszok (farmolok). Amikor a nyáron bevezették az új szintlépési szabályokat, akkor léptem nagyot, az összes drága aranyos autót akkor farmoltam össze (Zonda R, Agera R, Porsche RSR), aztán megnövelték a szintlépés követelményét, onnan kezdve kicsit lassabban haladtam. Jelenleg 102 autóm van és 97%, de csak azért, mert még nem unlockoltam az utolsó F1-est, ha az meglesz, akkor már csak pár nap és 100%. Kb. egy éve játszom vele.
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #2912 üzenetére
Én a 2.5-ös verziót még 100%-ra megcsináltam, utána viszont visszaraktam a 2.1-et és 0-ról újrakezdtem. Abban a verzióban még a deloreannel lehetett aranyat gyűjteni, így ezt a verziót 100%-ra megcsinálom, összefarmolok kb. 50k aranyat és akkor frissítem. Az elég lesz jó sokáig és nem akkora mennyiség, hogy bannoljanak miatta, de majd útközben lehet egy 30k-s biztonsági mentést csinálok, ha az 50k sok lenne.
Persze így most kimaradok az újdonságokból, de őszintén nem is hiányoznak. Idővel úgyis eljutok a végére, ráérek.
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #2933 üzenetére
Halkan jegyzem meg, hogy a Play-t annyira azért ne erőltessék, ha szerintük a
HTC One Max nem kompatibilis, gyakorlatban meg (thx Pompi!) gyönyörűen fut.
(És ha most az adott verzióval játszok, és kijön egy frissítés, akkor nem tudnék
tovább játszani, mert a Play-en meg sem jelenik a játék: ez öngól lenne nekik...
már csak azért is, mert ebben a verzióban is sikerült kb. egy ezrest ráköltenem.) -
Lirion
addikt
válasz Petya25 #2933 üzenetére
Ha nem engedné, akkor törölném a p*csába a játékot. Amúgy én több, mint 3500 futam után kezdtem elölről, közel két éves profilt "kukáztam".. De ez csak egy játék továbbra is, és most így nyújt élvezetet és kihívást is.
Ha az aranynak az lenne a szerepe, hogy a tovább haladáshoz nem szükséges tuningokat illetve az autó külsejét változtató kiegészítőket megvegyem, eszembe se jutna trükközni, de itt nem arról van szó, ez egy pay to win játék, amivel a legnagyobb probléma az, hogy ezt lényegében 1 év játék után változtatták ilyenné, ugyanis az első verziókban még mindent megszerezhettél fizetés nélkül és a tuningok tényleg csak extrák voltak és nem feltételei a tovább jutásnak. -
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #2936 üzenetére
Hát akkor most hallottál. HTC One X-en játszottam. Az meghalt.
Gariba kaptam a HTC One Max-ot... Ott volt a listában az RR3, de
telepíteni nem hagyta: a Play szerint a készülék nem kompatibilis!
(Ha nem lett volna a listámban, meg sem találom -> a Play elrejti.)Igen, apk-ból lett telepítve, és tudtam költeni, fórumtársnak hála.
Viszont semmi sem garantálja, hogy egy esetleges frissítés esetén
megint találok valakit, aki felrakja a friss apk-t, és megbízható, nem
vírust rak fel (pl. eleve engedélyezni kell a külső forrásból származó
alkalmazások telepítését, nyilván ennek van némi extra kockázata).Ezért a magam részéről emiatt nem támogatnám, hogy ne hagyjon
játszani, ha volt egy frissítés, s nem raktad fel azonnal. Felesleges.
Senkinek nem okoz kárt valaki, ha egy régi verzióval játszik. Ennyi.
Csak azt kérdőjeleztem meg, hogy lenne értelme régi verzióval újra
kezdeni, azért, mert akkor még könnyebb volt aranyat farmolni...Igen, elszálltak az arányok. Igen, kapzsi az EA, meg a majmócák.
Igen, nem kötelező a játékkal játszani, de csillió forintot rá lehetne
költeni, ha vkinek ahhoz van kedve: aránytalanul, pofátlanul.Evvan.Lirion: szvsz nem pay to "win"! Pay to play. Már amennyiben annyira
bekorlátoz, hogy nem tudsz továbbhaladni. A 100 millás csít meg úgy
értelmes, hogy azzal feleslegesen nem kell farmolni. Kihívás persze
nincs -> csinálhatsz magadnak, ha mindent csak módjával tuningolsz.
(Azért kaptam rá a full tuningra, mert a TT-ben találtam meg a kihívást.
Ettől viszont a "normál" versenyek unalmas autókázássá váltak.)Szóval valahol jó is, hogy újrakezdtem. Más lehetőségek, több kihívás.
Csak egyszerűen hosszú távon unalmas, mert a botok bénák. Ennyi...
Ui: igen, a mai napig szórakoztat egy kis TT, akár friend ghost-ja ellen,
akár gyengébb autóval, akár úgy is megnyerve. Vagy nem. Próbálva.[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #3138 üzenetére
Amúgy úgy csináltok, mintha valami komoly dolgot buknátok az újra kezdéssel. Mi változik meg? Elvész a statisztikából, hogy 200+ órát toltad már? Nem kötözködni akarok, csak tényleg nem értem ezt az újrakezdés ellenességet. 2.1-es verzióban ráadásul lehet aranyat is bányászni, a versenyeken elég R$-t kapsz, hogy farmolni se kelljen, lényegében az összes autóval versenyezhetsz tuning nélkül és szériánként elég egy autót feltolni maxra. Én kimondottan élvezem, az f1-es autó meg nem hiányzik.. már csak azért se, mert irreálisan gyors és durván tapad.
-
DigitXT
félisten
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz Petya25 #3144 üzenetére
Jó sokszor próbálkozni. Nekem is kb. 15-ödjére jött össze.
Két megoldás van. Vagy mindig kilövöd a játékot, ha felvillan lent a piros "nem sikerült" csíkocska és így ugye nem amortizálódik az autó viszont nem gyengíti az AI-t.
Vagy a hagyományos módszerrel nem sikerül, végigmész, javít, AI-t gyengít.
Azt nem tudom, hogy retryvel is gyengít, vagy csak continueddel.+ a végén a sikán levágással is tudsz időt nyerni. Persze ahhoz is kell egy kis rutin
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz Petya25 #3349 üzenetére
Hát én az F50-esre nyomtam már tuningot, és még 98 gold kell a szükséges 58-hoz, míg az F40-re semmit, de ott 58-hoz 96 gold kéne wiki szerint. Vicces, már fáj tőle a fejem, most melyiket húzzam fel. 2 goldot spórolok F40-essel elméletileg, neked melyik tuning(ok) nincsen(ek) kihúzva? Gondolom az utolsó motor tuning 60-ért nincs, mást is ki lehet hagyni?
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
-
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #3445 üzenetére
Nálam az az érdekes, hogy eddig "nem volt kompatibilis": Playen nem is láttam.
Az új frissítés már az, megjelent az update. Nem volt vele semmi gondom eddig,
nagyon ritkán elment a sztereó hang egyik fele, de hamar vissza is jött. Erre mit
látok a kommentek közt? Másnak is baja lett a hanggal, akinek eddig nem volt...
Gyanús.Azok a piros jelölések azt jelzik, hogy az adott Event(ek)en "elvertek" a barátaid
(akár többen is), szóval lehet nyomni ellenük a visszavágót. Erről jön "mail" is. -
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #3458 üzenetére
Nem (csak) TT-kről jön... Sima futamokról is. Amikor TSM-ként versenyeztél.
Teszem hozzá, hogy valami elmentett idő alapján, mert nekem többször hoz
fel olyat, ahova még autóm sincs, nem hogy versenyeztem volna rajta már.
(Max. az első normális, vagy a második 100 milliós profillal, vmikor régen.)Ui: TT alapján vannak elég gyors emberkék a listán, TSM-ben meg mindenki
hót gyenge, szóval nagyjából ennyit ér a TSM: olyan medium AI szint...Szerk: Le Mans 12 napos alatt mit értesz? Ezt? Alá nem jön, mármint a
menüben, fizikailag, de megnyit (jobbra) még jó pár szériát, az tény.[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Petya25 #3465 üzenetére
Ez volt az első ilyen széria tavaly májusban, Road to LeMans néven, gyakorlatilag akkor amikor real is ment a lemansi 24 órás verseny. Előtte volt még két felvezető Porschés event, de az nem volt ennyire komplex, ez volt az első ilyen napokra osztott feladatozós. És mivel a Porsce "szponzorálta" a 919-et lehetett a végén megkapni, nem a Toyotát és aki még nem tarott ott (pl. én) annak is megnyílt az Endurance Kings széria.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #3486 üzenetére
Totál más viselkedés azonos kormány szögekre. Ez egy nagy baromság a játékban.
Nincs ebben semmi baromság. A kormány rásegítésnek pont az a lényege, hogy neked szinte nem is kell kormányoznod.
tök máshogy fordul el a gép
Nem fordul tök máshogy, csak meg kell tanulnod fordítani a telefont. Ha a valóságban beülsz egy autóba, szerinted fog kanyarodni, ha épp csak pöckölöd a kormányt az egyik irányba? Ugye, hogy nem..
Azért tűnhet úgy, hogy máshogy működik a kormány rásegítés, mint a többi, mert a kormányzást tudod egy nagyobb tartományban szabályozni (kicsit kanyarodj vagy nagyot), míg a féket nem tudod szabályozni, vagy padlófék vagy semmi. Ha lenne szabályozható fék, akkor ott is szívnád a fogad, hogy nem tanulható a full assist után. Mondjuk ha féknél nem is, de gáznál én nagyon imádnék egy csúszkás irányítást, ahol lehet akár fél gázzal is menni. Kanyarokban nagy előnye lenne.
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #3492 üzenetére
A te játékod. Ha nekem nem oda menne a kormány, ahova forgatom,
dobnám ki a fenébe. Amúgy én meg a manuális gázzal vagyok így!
Gyorsabb, mint az automata, csak fárasztóbb. És feleslegesen gyors,
mert így sem probléma TT-ben A/B csoportba kerülni alap autóval.
Mielőtt bárki belekötne: azért sok esetben kell a tuning is hozzá.
(És a segítségek kikapcsolása, meg a belső nézet/gyro/horizon tilt.)Top100-ba is lehet kerülni nélküle, akkor meg minek. Most nézem
amúgy, hogy rá kéne feküdnöm a "házibajnokságra", mert már csak
247. vagyok. Nem kéne bennehagyni fél másodpercet, amit múltkor
már említettem. Az első helyhez meg kell a manuális gáz, tiszta sor.Küldtem Neked pár perce egy invite-ot a játékban, mert nem láttalak
a friend listán pedig FB-on ugye (távoli) ismerősök vagyunk. Amúgy
tényleg csak kilencen próbálkoztunk a Fókával? Pedig mindenkinek
elérhető, full tuningja aprópénz... Hova tűnt a nagy versenyszellem?
Még a pálya is a lehető legrövidebb, egyetlen komoly féktávval.Gyurma_13: úgy bizony. Igazán jó körökhöz az ilyen "apróságok" is
alapvetőek. Tudom, hogy árkád játék, de akkor is... És ez jól van így,
mert ha nem így lenne, akkor tényleg lehetne mondani, hogy csak a
tuning, mert magától körbemenne az autó sínen húzva, gyorsan, lol.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #3496 üzenetére
Kipróbáltam. Nem oda megy. Tartod a szöget, ő meg beletekerget.
Egy kicsúszásból nem tudsz úgy visszajönni. Egy rázóra nem tudod
úgy odatenni, stb. Belenyúl, amerre szerinte mennie kéne. (Kijáraton
magától ereszti ki: és ha szűken akarok fordulni, azért tartom ott???)Fun fact: OFF/OFF/OFF, futom a 47-es köröket. HIGH/HIGH/ON: 57!
Nem túlzok! +10 másodperc ezen a rövid körön? Szánalmas volt, na.
Gondolom megvan Tóth Jani fun videója, mikor a navigátor nyomná
a gázt. "Gázt-gázt-gázt! Már megint fékezünk, vazze?" (DiRT3 remix.)Kipróbáltam LOW/LOW/ON, ott az első kanyarban jól jött ki, de végül
+2 másodperc a vége! Próbáltam volna külön, de elfogyott a drive.
Megkerestem egy ilyen futamot. Szenvedtem! Utolsó körben minden
kikapcsolva, a lelki béke helyreállt, jött a 47-es kör, és nyertem. Ennyi.Nekem nem jön be, hogy belenyúl a kormányzásba: kiszámíthatatlan.
Az íven tartásban nyilván segít, ha csak annyit mondasz: "kanyarodj",
nem kell erőlködni, hogy mennyire. Ha jól forgatod, az is stabil lesz.
De persze magától nem fogja behúzni. Érzékenységgel lehet játszani.
(Nekem 5-ösön van, jónak érzem, bár a One X-en anno a 4-es vált be.) -
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #3546 üzenetére
Ha vasárnap este után nem indítod el a játékot online, és offline játszol addig idővisszaállítással, akkor meg tudod venni az autót később is. Én is játszottam ezzel anno, amikor a Veneno volt akciós és kellett volna még aranyat farmolni hozzá...
Amúgy ha már egyszer teljesítettél egy PR-os futamot, akkor utána a kisebb PR-os autóval is enged indulni rajta, más kérdés, hogy nem biztos, hogy van esélyed egy sokkal gyengébb autóval nyerni.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #3611 üzenetére
Az utsó nehéz volt (0 tuninggal), sokkal jobb köröket mentek.
Az elején ráfoghatom, hogy azért, mert a feladat szerint (direkt)
csúszkáltam, a végén meg, hogy azt hittem sima lesz. De elég
sz*r kifogás, hogy pár kanyarral a vége előtt vettem észre, hogy
előttem nem az első, hanem csak a harmadik van közvetlenül...
Raktam rá tuningot, mert a verda persze leamortizálódott.Este új próba.
-
Kronok
aktív tag
válasz Petya25 #3611 üzenetére
én az elsővel szenvedtem, egyfolytában 2,4-re sikerült a csúsztatás
Eddig egész barátainak mondható az aranyos fejlesztések ára,amúgy észre vettetek, h a 87%-os PRO szériában megjelent egy új GT4 eseménysorozat? Így már érthető miért volt a "hiba" amit többen annak véltünk
[ Szerkesztve ]
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
aktív tag
válasz Petya25 #3683 üzenetére
ilyen volt nálam is, aztán kiléptem a játékból és vissza aztán vehettem meg a kocsit mert sehol nem volt, de mentést visszatöltöttem újra megcsináltam az uccsó pályát akkor már fent is számolta meg a garázsban is bent volt a kocsi
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
thrill
tag
válasz Petya25 #3694 üzenetére
Nekem pont ez volt az F14-nél. Akkor azt mondták itt többen, hogy az időtrükközés miatt. Most is trükköztem (máskülönben nem lett volna meg) és most benn a garázsban a Cayman (játék újratöltés után is).
Írni kell a supportnak, csak aztán győzd kivárni, míg a seggvakarás mellett intézkednek, nekem az F14 majd egy hónap volt (pár napja kaptam meg), előtte egy másik vitás eset vagy 3 hónap. Egyszerűen ennyire szar bugos a játék. Van akinek meg már korábban ott van a kocsi a garázsban, mielőtt még megnyerte volna.[ Szerkesztve ]
-
szmar
csendes tag
válasz Petya25 #3736 üzenetére
Ha jól emlékszem két olyan irányítási mód is van, ahol nem kell döntögetni, az egyiknél van egy kis kormány a képernyő valamelyik oldalán, és azt kell ujjal tekergetni, illetve van egy másik, amikor a képernyő bal oldalát ha nyomod balra megy, ha a jobbat jobbra. Ha mondjuk beállítod az utóbbit, és maximumra felveszed a segítségeket, sok pályán meglepően sokáig elmegy magától az autó, és ahogy írtam, a melbourne-in egyik másik körbe is ér.
Na most azt, hogy értelme mennyi van, azt nem tudom pontosan mire értetted, de ha az irányítási módra, akkor pl. annyi értelme van, hogy a buszon mondjuk egy kráter jellegű kátyúba való behajtáskor ne forduljon el a kocsi amivel esetleg mész, derékszögben a pályáról.
Ha arra gondoltál, hogy annak mennyi értelme van, hogy a kocsi magától menjen, vagy legalábbis kevesebbet kelljen vele foglalkozni, akkor lehet hogy még nem csak valami más tevékenység mellett játszol, de idővel vagy eljutsz ehhez a szinthez a játékban, vagy megunod és letörlöd. Elég sokan vagyunk szerintem úgy a fórumon, hogy nem töröltük le, és ha éppen nincs más dolgunk, megyünk az éppen legjövedelmezőbb pályán néhány kört -
Gyurma_13
aktív tag
válasz Petya25 #3834 üzenetére
Én most csináltam meg múlt héten és nem adta oda a Porsche-t.
Csak a 250.000 R$-t.485:
Az egy aranyra meg rá kell nyomni, mert sose jár le. Hiába azt mutatja, hogy lejárt az idő.
Kiváncsi vagyok, hogy te megkapod-e az autót? Én kénytelen voltam megvenni. Szerencse pont az van most akcióban 40%-ért.[ Szerkesztve ]
-
-
Sordoran
addikt
válasz Petya25 #3931 üzenetére
Nekem 53,1-es tuninggal ment (3,56 sec-es gyorsulás), TSM ellenfelek ellen, első hármat direkt elrontottam, hogy 4. legyek, így gyengébb ellenfeleket adott már, és bár az első hely nehezen, de meglett.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5