Új hozzászólás Aktív témák
-
NNME
tag
Jajj, nem olvastam nagyon vissza, hogy mennyire vagytok ti becsületes játékosok, és nem tudom mennyire spanyolviasz, de én néha ki szoktam használni a játék egyes "hibáit" pl. a Speed Record versenyeken rögtön megfordulok és a célegyenes elejéről kezdem el a gyorsulást és legtöbbször a végéig el is érem az első helyhez elegendő sebességet, és offline az Endurance versenyek csak 10 km-esek.
-
Gyurma_13
aktív tag
Egy titka van, sok-sok gyakorlás
Én sem nagyon tudtam bekerülni az "A" kategóriások közé, de két hete jött egy bug, ami miatt nem kellett várnom az időfutamoknál, lásd fentebb az 1388, és az előtte lévő hozzászólást, és nekiálltam javítgatni az időimet. A top 500-ba bekerülés, kb. az 50. próbálkozásra sikerült.
De tegnap a bug megjavult és már várni kell megint, hogy újratöltsön, így sajnos nem nagyon van kedvem próbálkozni.Bár te most látom a hetit kérdezted, de kb. gyan az vonatkozik arra is...
[ Szerkesztve ]
-
Kronok
aktív tag
ezzel a technikával nem vagy egyedül
amikor előszór kipróbáltam attól féltem hiába megyek körbe a pályán a sebességrekorddal nem fogja megadni mert előtte szembe mentem a menetiránnyalaz Endurance online állapotban igen horribilis tud lenni néha
de viszont a Ferrari Classic utolsó futamán online állapotban sokkal egyszerűbb az első helyre kerülni és 500 - 1000m-es előnyre szert tenni mint offline, offline erősen szenvedek max 100 -150m előnyt tudok szerezni ha sikerül sokadjára végigmenni mert ha a hosszú egyenes előtt nem vagyok az első vagy a második esélytelen megelőzni az első helyen lévőt, napi bónusz + manager üzemben a 385e + 30e Fame szép summa értea PR mentesség alatt 50 autót sikerült megvennem 3 hét alatt, most 78 autóm van, és ugyan abban a dilemmában vagyok mint te, megjöttek az aranyos kocsik, Porsche 911 RSR 2013, Porsche 911 RSR 2014, Koenigsegg Agera R, Hybrideket és a Venonot nem is említem
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
thrill
tag
Nálam semmi reklám, hirdetés nincs a játékban csak a kedvezményes autók tűnnek fel ritkábban
Már csak az a kérdés, hogy vettél-e valamit korábban, vagy csak mákod van?
Ez milyen trükk? 2x lehet megkapni így az aranyat vagy fame pontokat?
A napi bónusz és a managereket lehet így újra megkapni. Csak a speckó helyzetről volt szó, amikor közben szintlépés is van.
-
Kronok
aktív tag
érdekes... mikor elkezdi lepörgetni aranyat és akkor lépsz ki meg kéne, h maradjon
nálam mükszik Nálad nem, ez kb olyan mint a reklámok Nálad nincsenek másnál meg igenmegjött az iOS update, hát...
750 arany a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse,
Audi R8 V10 Spyder meg nem elérhető mert Speedrush TV challenge lesz, de mikor?
Career Goalsnak sok értelmét nem látom mégNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Kronok
aktív tag
egyedül a Spirit of Ferrariban van ez a kocsi, de ha 100%-ra akarod megcsinálni mindenképp meg kell venni, mert ha nem használod ki a 20% kedvezményt 300 lesz az ára
Speed Demons-ban én megálltam a Porsce 911 RSR (2014) előtt, arra várok hátha lesz 50% vagy 40%-os akció és akkor szerzem be vagy a Porscge-t vagy Agera R-t, ha egy jó darabig nem jön ilyen akkor megveszem 20%-osan
Zenith, Vertex szériákban nagyon el vannak tévedve, 50-85 arany között mozognak a fejlesztések, elég betegNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
Sordoran
addikt
Nem, te vagy lemaradva. Már Stage 5-nél járunk (kedden kezdődött, szóval ez az 5. nap).
2. kihívás szemét volt ma, ha nem költesz gold-os tuningot kocsira, nem teljesíthető (legalábbis én max. 283-at tudtam kihúzni belőle only pénzes tuninggal). Motorra rányomtam egy 10 goldosat, és poén, hogy az azt követő sima pénzért is megvehető. Na mind1, így pont kijött a 288 km/h (ha többször indítod más-más sebességet kér, 287-290 között ugrált nekem).
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
thrill
tag
Szintén zenész. Éjfélkor nyílt meg az uccsó nap, szűk egy óra alatt ki is végeztem. Visszagondolva szerintem nem volt nehéz, pedig be voltam fosva rendesen (már majdnem tegnap feladtam a drag race-nél). De az is igaz, hogy rá voltam készülve rendesen, jó volt hogy akadt némi infó.
A szélvédőset harmadikra megcsináltam. Elsőre és másodikra is meglett volna, de mindig egy kimaradt amit nem vettem észre. Harmadikra már kicsit jobban összeszedtem magam és összejött simán (szerintem nem az a lényeg amúgy, hogy izomból nekimenj, hanem jó helyen kell eltalálni - nekem relatíve kis sebességnél is törtek) . Az elsőt leghamarabb taktika jött be nekem is. Ugyanakkor fel voltam készülve, hogy ha nem jön össze, visszafordulok, de nem volt rá szükség.
Éjszakai Le Mans is meglepően könnyen ment. Harmadikra ez is. Első két alkalommal kicsúszkáltam az első sikánban, de aztán utoljára sikerül elmenni mellettük. Kivéve egyet. Az első körben végig oda-vissza előzgettük egymást (én persze pianoban aztán az első kör végén elmentem mellette és úgy leszakadt, hogy az első hosszú egyenesre 1 km(!) lett a távolság. Ezt kényelmesen tartva bekocogtam. Nem mentem nagyon lassan, 7:19 lett a vége (3:45-ös első kör., 3:33 körüli második).
A 21 lekörözés meg csalóka volt. Elsőre meglett, de azt hittem a másodikat is le kell. Majdnem utolértem, de nem lett meg (egy kör kellett volna még).
Azon gondolkodom, hogy könnyítettek-e vajon(esetleg reklamációk miatt), hogy ilyen egyszerűen ment, vagy szimplán az segített, hogy jó pár tuningot rátoltam?
Szóval ennyi. Ha valakinek hátravan még, ne parázzon. Nekem meg nyugodt éjszakám lesz.
-
Sunyista
tag
Egy fb hozzászólás, valószínűleg ők is ezt számolhatták ki...
" In case you missed this FMEA:
Could you please explain this anomaly that you seem to magically find. I
did the math and see no anomaly?
I took the 10 Lap at Le Mans and compared it to a 4 lap and 5 lap at Mt
Pana, used this track because it has the one basic configuration so the
length is static. Le Mans is 8.5 miles and Mt Pana is 3.9 miles so in the
10 lap Le Mans you are running 85 miles and Mt Pana 15 and 19
depending on the 4 or 5 lap race.
The payout for Le Mans 10 lap is $155,750 and the Mt Pana 4 lap is
$31,115 and the 5 lap is $33,685. The math being for the 10 lap Le Mans
you get $1,839 per mile and the 4 lap Mt Pana is $2,015 per mile and the
5 lap is $1,745. So what we see it the 10 lap Le Mans is underpaid, so
the R$ should increase.
Now to Fame, The fame for 10 lap Le Mans is 28,400, 4,800 for the 4 lap
Mt Pana, and 5,000 for the 5 lap Mt Pana. Again the math is 335 fame for
the 10 lap Le Mans, 311 fame for the 4 lap Mt Pana, and 259 fame for the
5 lap Mt Pana. No big ANOMALY here, the fame should be higher per mile
on the Le Mans for dealing with the length of the race and all the turns
and differences in track.
The only anomaly is decreased sales of gold, this has nothing to do with
Le Mans payouts, only mismanagement of the game. If you make any
decrease and tell users (assuming you tell them anything) that the payouts
were too high then we will know it is a lie."Néma gyereknek, anyja se látja az erdőt!
-
firemanus82
senior tag
Nehéz lenne játszani vele, mivel a betöltéskor a firemonkey logo alatt nem tölti le az adatokat. Mellesleg a play szerint ez a játék nem elérhető az ön országában!
LG Optimus Black => LG Optimus 4X HD => LG G2 32Gb => LG G5 Titan => Samsung S8 => Huawei P20 Pro => Huawei P30 Pro => Huawei P40 Pro => Honor Magic 4 Pro=> A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél. John C. Maxwell
-
Kronok
aktív tag
jó tudni, h ilyen is van
én most az iskolát fejezem be lassan, az utolsó előtti állomásnál tartok, ha az meg van akkor futok neki a le mans-i félbemaradt szériának, offline próbáltad? úgy azért jóval bénábbak az ellenfelekNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
A Road To LeMans-ban én nem tuningoltam fel annyira a Porsche-t, csak a pénzes fejlesztéseket toltam rá, semmi aranyos upgrade-et nem használtam, ahhoz nem kellett, csak az Endurance Kings végigviteléhez kell a PR miatt. Ezzel együtt összesen kétszer skippeltem a futamot, amikor már nem volt türelmem az 50. próbálkozás után se. Nem emlékszem már, hogy melyik volt az, de utolsó előtti nap volt egy ilyen, lehet, hogy pont ez, ahol nem szabad offtrack menni kikapcsolt assistokkal...
-
Djuree
félisten
-
rumos14
nagyúr
nemrég vettem meg az Audi-t féláron és fejlesztettem további legalább 2 millával az arany fejlesztések előtti szintre, egy kicsivel még asszem alatta is marad a 919 PR-jének.
(persze sejtettem előre.)
ahogy elnéztem amúgy a paramétereket, a Toyota és a Porsche a két véglet és aközött félúton van az Audi, de egyik sem jobb a másiknál, mások az erősségei, gyengéi. -
fatorzs
tag
-
DigitXT
félisten
Most akkor kezdjem elölről? Én mondtam anno, hogy szívesen
látnék még F1-es pályákat, sőt a Hungaroringnek nagyon örülnék,
de... Farmolni igazából nincs kedvem, a cheat az nem tolerálható,
annyi pénze meg Bill Gates-nek sincs, amivel minden feloldható...Egy kis nosztalgiavideó Zoe módra (TT idők javítása, majd: ban).
-
Pompi
MODERÁTOR
Örülj, hogy egyáltalán sikerült megcsinálnod. Nálam és ahogy olvastam másoknál is bugos ez a verseny.
Az történik, hogy rajt utáni jobbos visszafordító, majd jön a bal - jobb kombináció és teljesen mind1, hogy 3 méterrel van mögöttem akkor is beaadja a piros goal failed jelzést. 20x próbáltam meg, mindig ugyanez. Konkrétan lehetetlen teljesíteni.Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Minimáltuningos, és nullára leharcolt kocsival a következő:
1) rögtön téped jobbra, telibevered oldalról: nem előz meg!
2) technikás részen baromira fékezgetsz (hogy jöjjön már)
3) egyenesre rágyorsulsz, de az 50 méter miatt "óvatosan"
4) nagyon figyeled a HUD-ot, mert pikkpakk felér: elé állsz!
5) ha megvan a kontakt* kezdhetsz is "satulni kegyetlenül"
6) a Parabolicát így be tudod venni, de kigyorsra figyelj, uis
baromira le tud maradni, utána GOTO 4, csak a célegyenes
végére kell lelassulni, és ha sikerült, GOTO 2 (és a befutóig)*: mint a Vissza a jövőbe című film vonatos jelenetében.
[SARCASM]
Köszönöm a tüzesmajmoknak ezt a felejthetetlen kihívást,
és a brilliáns AI programozást, hogy ha nem nyersz, egyre
lassabb lesz a kanyarokban, de az egyenesben padlózza...
(És amikor tol maga előtt, szerencsére kitérni sem próbál.)
[/SARCASM]Egyébként az eléállás egy szabályozástechnikai feladvány:
valamilyen függvény szerint akar előzni. Finom mozgással
meg lehet bolondítani: jobbra húz, te is, balra húz, te is, így
vége az, hogy nyílegyenesen tol maga előtt. Jó móka, nem?
(Figyelni kell, ha túl hirtelen vágsz elé, oldalt vált, és előz.)[ Szerkesztve ]
-
fatorzs
tag
Szerintem pont ezért lenne jó, ha lenne testreszabható verseny, beállítható pálya, körszám, autó, ellenfelek. Mert most, ha szeretnék menni egy két körös le manst mondjuk a koenigsegg-el, hát, pech. De sajnos nem lesz ilyen.
Kedvenc autók: az elején szerettem menni a kisebbik Charger-rel, és a 350z-vel. Később a McLaren 12C, SLS GT3. Az Aston Martinokkal a hangjuk miatt, azt nagyon jól megcsinálták. No meg persze a 919, főleg az éjszakai műszerfal miatt.
Az új kis 375ös Ferrarival is jó menni, bár nagyon durván gyorsra csinálták.[ Szerkesztve ]
-
F-ECT$
titán
A többi tényleg pite volt, de én inkább beáldoztam ezt a kis goldot, minthogy a hajam tépjem. 10x próbáltam meg, abból 8x nem én hibáztam: belém jöttek, vagy előttem kicsúszott valaki. Innentől ez nem kihívás, hanem szerencsejáték, amihez se időm, se kedvem nem volt.
Dive ever, work never.
-
Djuree
félisten
tök jó ez a vidi az elején. remélem lesznek ilyenek még.
első nap nem vészes, bár ez a do a donut a végén érdekes, alig akarta beadni. még nem is nyertem meg, csak a fánkkal próbálkoztam. már mennek a fejlesztések, kelleni fognak.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
thrill
tag
Márpedig a farmolás (jó esetben arról szól, hogy első vagy. De nem emiatt monoton, ha megcsinálsz majd 30-40 szintlépést, végig ugyanott körözve, akkor rájössz. Mindegy,hogy szoros-e a verseny, egy idő után baromi unalmas lesz. Amit írtam F14 meg nem 20 éves, szóval ezzel is hoz változatosságot, amint azt írtam is.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest