Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Így sem tudnak eleget gyártani, az olcsó Tesla pedig már létezik úgy hívják hogy model 3. Amire te gondolsz az még hosszú évekig garantáltan nem lesz Magyarországon és azt sem tudjuk hogy milyen lesz, milyen áron.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Plug Life #11 üzenetére
Ebben egyetértünk, de ezzel nem tudsz mit csinálni. Amerre halad a világ valószínűleg ekkora autóval évtizedek nem fogsz tudni bemenni a belvárosba.
cherubion08: Tények vannak, amit egyesek képtelenek elfogadni. Ezen nem tudok segíteni. Két lobbi van? Biztosan. Mindkettő bizonyos módon megvezeti az embereket? Biztosan. Engem ebben a témában csak a környezetvédelem és a városi levegő minősége érdekel. Az hogy dízel, benzin, plugin, hidrogén, vagy aksis az másodlagos. Amíg az utóbbi messze jobb mint a többi addig természetes hogy ezt támogatom.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Az ember viszont szereti ha egy autó minél nagyobb, így azt fogják gyártani amire nagyobb az igény. A kis tesla pedig még sok év mire lesz itthon, már ha egyáltalán lesz belőle valami. Nem kell elkapkodniuk mert a model 3-ból és y-ból sem tudnak eleget gyártani, hogy lenne kapacitás másra? Amin ráadásul kisebb is lenne a haszon természetesen. Ja és azontúl hogy 2024-2025 mire Magyarországon lesz, még kell hogy legyen 10-12 milliód autóra.
Mondanám hogy mínusz támogatás, de az idei év az egy nagy vicc volt és ettől az országtól és vezetéstől én semmi komolyat nem várnék ezügyben a jövőben sem. Néhány nappal a támogatásos kabaré után jött meg egy kb. 3 éveseknek szánt szórólap a kormánybácsi részéről, röhögtem is mert szinte biztos vagyok benne hogy az az egy típusú szórólap többe került mint az egész keret amit az állam magánszemélyeknek biztosít villanyautó támogatásra. De legalább minden nap olvasni hallani hogy milyen szemétség hogy az adófizetők (khm vagy eus ) pénzét költjük el arra hogy a “gazdagok” autót vegyenek. Magyarországon más a prioritás, na.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nem mindenki a nagy autót szereti, az autógyártók nem mindenkit akarnak kiszolgálni hanem a többséget. Azért lenne kisebb haszon a kisebb autón mert kisebb rá az igény, így nem lehet kilőni az árakat. Alapból a nagy haszon a performance modelleken van, ebből meg a performance ára annyi lenne mint az alap model 3. Mondanom sem kell senki nem venné. Igen tudom te vennéd, a nem tudjuk milyen méretű nem létező teslát. De mondjuk jó lenne a saját igényeinket félretéve nézni a piacot.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Tulajdonképpen te miről beszélsz? A gyártók gyártanak ilyet meg olyan is, lehet nyugodtan választani. Arról nem a gyártók tehetnek hogy az emberek a nagyobb autókat választják. Marketing fegyvert fog az emberek fejéhez? Értem hogy neked fáj hogy mindenki nagyobb autót szeretne, de ettől még nem biztos hogy mindenki hülye rajtad kívül.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Egyértelmű hogy nagyobb eladási számokat vártak, de azért a felhasználók örülhetnek hogy kaptak egy kis modelt. Így lehet érzelmileg közel kerülni egy gyártóhoz, ilyen lépésekkel (lefedtek egy rétegigényt).
Az meg hogy drágultak az újautók azt minden értelmes ember látja. Ezért is vicces mikor valaki azt mondja hogy nem éri meg a villanyautó anyagilag egyáltalán. Mert a 14 milliós normálisan felszerelt dízel skoda octavia aztán nagyon olcsó Dobtam egy hátast mikor felkonfiguráltam..„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Szóval még mindig itt tartunk. Most is vehetsz kisautót, a többség nem azt veszi hanem a nagyobbat. Én nem tudom miért olyan nehéz ezt megérteni, azt meg különösen nem hogy mi ezen a marketing. De hagyjuk is, mert szerinted minden döntés a marketing miatt van.
Pl. Az emberek azért vesznek szeletelt kenyeret mer marketing, még véletlenül sem azért mert nem akarják maguk felszeletelni.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz GreenGoblin #35 üzenetére
Nem a mérete miatt fogy az jobban, hanem a vételára miatt.
Az a baj hogy annyiért adják ezeket a kis villany autókat hogy pont megveszik az összeset. A átlagmagyart meg ezt úgysem érdekli, mert max 1 milliót ad ki autóra. Ilyen üzemanyag árak mellett inkább hanyagolnám a megéri, nem éri meg szavakat.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Ehhez képest boldog-boldogtalan autóval jár, ez úgy néz ki nem jelent gondot. Egyébként nem az üzemanyagról beszéltem, mert az eléggé inkorrekt volna. Új belsőégésű autó vásárlásnál, nagyteljesítményű motoroknál, dízelnél nyugodtan lehetne különadót bevetni, aki úgy érzi megengedheti magának az nyugodtan fizessen.
Adóelkerülésnek a céges plugin-hibridet nevezném, az hogy valaki bizonyos kedvezményekben részesül azért mert magától villanyautót használ az mindenkinek jó. Valahol el kell kezdeni, mindenki előtt ott van a lehetőség.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...