Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #45 üzenetére

    Ettől nem nagyon fogják jobban kihasználni a sokmagos gépeket. A CryEngine-nek régóta része a voxelizáció. Két maggal bőven elvan. Persze ajánlott a nyolc, de manapság melyik játéknál nem az. Ez a megoldás igazából rendszermemóriát zabál, annyira persze nem sokat, de eszi.

    (#46) nkmedve: Ez abból a szempontból hasznos, hogy a DXR-be mondjuk bekerüljön a nem háromszögként reprezentált jelenet támogatása. Ez azért nagyon ott van már az asztalon, de az gond vele, hogy megint újra kell kezdeni mindent, mert új hardverek kellenek egy nem csak háromszögeket kezelő rendszernek. Viszont az előnyei egyértelműek, csak kell hozzá új grafikus API is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák