Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz arn #45 üzenetére

    Ettől nem nagyon fogják jobban kihasználni a sokmagos gépeket. A CryEngine-nek régóta része a voxelizáció. Két maggal bőven elvan. Persze ajánlott a nyolc, de manapság melyik játéknál nem az. Ez a megoldás igazából rendszermemóriát zabál, annyira persze nem sokat, de eszi.

    (#46) nkmedve: Ez abból a szempontból hasznos, hogy a DXR-be mondjuk bekerüljön a nem háromszögként reprezentált jelenet támogatása. Ez azért nagyon ott van már az asztalon, de az gond vele, hogy megint újra kell kezdeni mindent, mert új hardverek kellenek egy nem csak háromszögeket kezelő rendszernek. Viszont az előnyei egyértelműek, csak kell hozzá új grafikus API is.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Komplikato

    veterán

    válasz arn #45 üzenetére

    "a crytekes jatekok mindig a sebessegukrol voltak hiresek "

    Értem én, hogy mindenki a gyári Über beállítások gépigényén akadt ki akkor és most is, sőt volt még dúrvább modding a Crysis 1-hez, de anno a FarCry 1 amikor kijött elment egy ócska GeForce 5200-on olyan beállításokban amivel még mindíg JOBBAN nézett ki, mint a kor többi AAA játéka maximális grafikán. A Crysis sorozattal meg volt alkalmam játszani a saját korában szintén "combos" GeForce 9500-el és 1280-ban nyilván nem maximum grafikán, de nem is a legrosszabban elmegyegetet. És akkor nem beszéltünk pár MMO-ról, ami használta a CryEngine-t és elfutottak egy szutyok IGP-n is, nyilván ott már LOW-ban. Csak azt akartam mondani, annyira nem optimalizálatlan hulladék, mint ahogy útólag mindenki emlékszik rá.

    "Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)

Új hozzászólás Aktív témák