Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz andy19770128 #12 üzenetére
Miert, mi a baj vele?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
félisten
válasz andy19770128 #14 üzenetére
De miert korai, ha a videon lathato, hogy egy masfel eves (messze nem csucs) kartyan szepen megy?
Innen meg lehet tovabb optimalizalni, es jonnek is uj kartyak hamarosan.
Szoval nem ertem, hogy miert lenne korai.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
ttt
senior tag
válasz andy19770128 #14 üzenetére
Bár játékokban én sem látom sok értelmét, de például az animáció készítésben egy valós idejű hardvernek igen csak van létjogosultsága.
Annyira nem vagyok benne, lehet már volt ilyen a több ezer dolláros árkategóriában amit pl. render farmokon használtak/használnak, viszont ez a hardver "elérhetővé" tette ezt egy kisebb büdzséjű embernek/cégnek is. Az irány jó, csak még gyerekcipőben jár. De ha jól bele gondolok ez a gyerekcipő valóságos hétmérföldes csizma egy, egy évvel ezelőtti állapothoz képest. -
#16820480
törölt tag
válasz andy19770128 #14 üzenetére
A demó videókon elég jól látható az előnye a ray tracingnek szerintem. Vacakul néznek ki a tükröződő felületek nélküle. És lehet, hogy egy idegrángásos irányítású fps multinál nem veszi észre az ember, de mondjuk minden olyan játékban, ahol lehet sétálni és nézelődni (mondjuk egy survival horror, vagy sztori központú kaland/akció játék) már jól fog jönni.
-
Televan74
nagyúr
válasz andy19770128 #12 üzenetére
Felesleges ilyen kijelentéseket tenni,majd a piac eldönti hogy kell e neki a sugárkövetés.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
félisten
válasz andy19770128 #58 üzenetére
Es honnan tudod, hogy ez a megoldas tobbet vesz le?
Lattal valami merest, hogy ez a demo hany fps-sel megy, es RT nelkul mennyivel menne?Vagy te az nVidia / MS fele sugarkovetesrol beszelsz?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
addikt
válasz andy19770128 #14 üzenetére
Végül is FPS-ben semmi értelme. Úgy is a célkeresztet nézed.
-
nkmedve
őstag
válasz andy19770128 #58 üzenetére
Soha nem volt ilyen szabály, régebben is voltak technológiák amelyek mellett az akkori hardvereken összeomlott a teljesítmény (pl. Tesszelláció, Depth of Field a Metro 2033-ban, de ott van pl, a DX10 is ami minimális látványbeli különbség mellett volt ahol felezte vagy akár negyedelte az FPS-t a DX9-hez képest) és mégis idővel elterjedtek. Aztán már a sokkal régebbi időkről ne is beszéljünk, mikor egy új DX/OpenGL verzió miatt kötelezően GPU-t kellett cserélj, másképp játszhatatlan volt néhány játék (és ott még nem is mindig volt olyan lehetőség, hogy kikapcsolsz 1-2 effektet és minden tökéletesen ment utána).
Ez egy teljesen normális jelenség, első generációs technológiák/hardverek soha nem a minimális teljesítmény-veszteségről szóltak.[ Szerkesztve ]
-
XCube
tag
válasz andy19770128 #14 üzenetére
Én global illumination -re látom értelmét (path tracingként). Az új Metro is nagyon látványosan profitál belőle sok helyen.
Tükrőződésre viszont én is feleslegesnek tartom."A lótrágya jól tüzelt, ám a ló népének még volt mit tanulnia a szellőztetésről, kezdve a szó jelentésével."
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest