Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FerencF

    kezdő

    válasz thedarkfox #20745 üzenetére

    Én nem értetlenkedtem, hiszen le is írtam, hogy aki hard felhasználó, annak kellhet biztosítás. Én magam is ismerek olyat, akinek a telefon vásárlása után max 2 hónapig nem repedt a kijelzője. Na nekik kell biztosítás.
    A nuncsakut sem kaptam fel, csupán leírtam, hogy a többiek által felsorolt érvek szerint akár minden használati tárgyra lehetne biztosítást kötni. Azt viszont nagyon látom, hogy te felkaptad a nuncsakut, ami nagyon is érthető, hiszen az érveim alapján neked is kezd kellemetlen lenni, hogy tízezreket dobtál ki a semmire. Ez érthető, nekem is kellemetlen lenne.
    Végezetül pedig kis hisztit és értetlenkedést is látok az irányodból. Én nem írtam, hogy ezermester vagyok, hiszen idézőjelbe tettem a javítás szót, hiszen az annyit takar, hogy rádugom a telefont a PC-re és csinálok rajta ez szoftverfrissítést 15 éve. És nem ragasztok kijelzőt sufniban, hanem vigyázok rá és nem töröm el.
    És őszintén? Nekem meg abból kezd baromira elegem lenni, hogy mindenkinek azt kell tennie, amit pár ember itt kitalál. Mert ha nem, akkor hiszti van, majd öten nekimentek annak az egynek, aki másként gondolja. Nagyon jó lenne, ha ezt befejeznétek. Például azt se tudom, hogy te ki a bánat vagy és honnan kerültél ide, mert korábban sehol nem voltál. Mindenesetre ha nem tetszik a véleményem, nem kötelező elolvasni és válaszolni sem. Písz :R !

Új hozzászólás Aktív témák