Új hozzászólás Aktív témák

  • laci0530

    senior tag

    válasz Ramod #866 üzenetére

    Szia! Egyelőre nálam van a készülék, az enyém is kb. ilyen "fényszökést" produkál oldalt.

    Nekem még van több mint egy hetem az elállásra (másnap bevittem a Telenorhoz, ahogy kiszállították a postára, de ott nem vették át belső adminisztratív problémákra hivatkozva (várnak, hogy a készülék átvételéről és a kifizetéséről a posta igazolását megkapják, mert anélkül nem látják a rendszerükben és nem tudják az elállási eljárás (általuk kb. háromnegyed órásra becsült) lefolytatását véghezvinni.
    Jeleztem nekik és a 1220-on az ügyfélszolgálatuknak is, hogy a fogyasztó elállási jogosultságát a szolgáltató belső ügymeneti sajátosságai nem akadályozhatják, ilyen esetben alakítsanak ki olyan ügyintézési folyamatot, ami az általuk észlelt akadályokat kiküszöböli és az ügyfelek számára a jogalkotó által biztosított igényérvényesítési módok gyakorlását a rendelkezéseknek megfelelően lehetővé teszi.

    Ígéretet tettek, hogy azonnal értesítenek telefonon, ha a belső ügymeneti adminisztráció lezajlott, és az biztosan meg fog történni 14 napon belül (eddig nem jeleztek).

    Írtam azért a Samsung Központi Irodának is egy gyors e-mailt, csatolva a hibajelenség dokumentációját, tegnap válaszoltak is, hogy sajnálják, valamint felvázolták az elállási, új, hibátlan termékre történő kicserélési lehetőségeket az online rendeléshez kapcsolódóan, amivel - jogász lévén - tisztában voltam eddig is. :D ).

    Emellett lehet, hogy nem foglalkozom most ezzel (kevés időm van napközben) és használom így, aztán majd később garanciában cseréltetem a kijelzőt. Tokban annyira nem lesz vészes (bár ezt csak akkor lépem meg, ha tényleg nem lesz időm ezzel foglalkozni a napokban).

Új hozzászólás Aktív témák