-
Fototrend
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szuperhorcso
csendes tag
Sziasztok,
Tegnap jött ki egy frissítés, telepítettem is, azóta viszont a gsm jelerősség nagyon ingadozik, a mobilnet is ugrál 3g-4g között, sokszor teljesen eldobja a netet. A wifi működik rendben.
A hálózati beállításokat reseteltem mind2 sim-nél, nem segített...
Amúgy ez normális egy 330 ezres telefonnál? Idáig xiaomi-m volt, ott sosem tapasztaltam hasonlót, most meg telefonálni alig tudok. -
Szuperhorcso
csendes tag
válasz Szuperhorcso #696 üzenetére
Egyelőre a szervizben azt javasolták, hogy kapcsoljam ki a VoLTE-t a simkártyákon, mert az szokott ilyen hibákat okozni...
Esetleg más is próbája kikapcsolni, akinek hálózati stabilitás problémája volt (egyelőre tesztelem én is). -
Szuperhorcso
csendes tag
Visszavittem a köki terminálos Samsung üzletbe a készüléket (itt vásároltam), kértem, hogy adják vissza az árát, mert ez így nekem használhatatlan, és azért vettem prémium telefont egy vagyonért, hogy ilyen hálózati problémákkal ne kelljen küzdenem, meg hogy egy frissítés ne tegye tönkre a telefont, de mivel 2 hét és 4 napja vettem, nem adták vissza az árát. Mivel már telefonálni se tudtam róla (folyamatosan azt hallgattam, hogy nem hallanak) otthagytam szervizelni.
-
Szuperhorcso
csendes tag
Szia,
Nekem nem oldódott meg a probléma, jelenleg is küzdök a Samsunggal, hogy adják vissza a készülék árát, mert nem azért fizettem ennyi pénzt egy készülékre, hogy ilyen bugokkal kelljen küzdenem, miközben az üzletben rám akarták kenni a dolgot, hogy azért romlott el, mert telepítettem a februári javítást, mikor tudhatnám, hogy azonnal nem szabad javítást telepíteni, mikor szól a telefon, és egyébként is a voLTE-t ne akarjam használni, azzal nem működnek a Samsung telefonok, majd közölték, hogy a pénzemet csak a Samsung tudja visszaadni, őket keressem, a Samsung pedig közölte, hogy csak a bolt tudja visszaadni, mert velük állok szerződésben.
Mindezt a hivatalos Köki terminálos Samsung márkaboltban...
Na innentől nem kell többet Samsung telefon...
Egyébként ahogy a kollégákat látom, náluk sem oldódott meg a probléma, az nem megoldás, hogy letiltják a 3g-t, ide oda teszik a sim kártyákat, egyiken letiltják a voLTE-t, másikon nem, és így talán használható...[ Szerkesztve ]
-
Szuperhorcso
csendes tag
válasz badacsony #842 üzenetére
Nekem fekete, samsungnál vásárolt készülék a hibás, egyes simben telekom, kettesben vodafone volt, viszonylag új simkártyákkal (direkt cseréltettem őket nemrég), az egyes simben lévő telekom rendben felcsatlakozott az 5G-re is. Más adatot nem tudok mondani, mert az üzletben hagytam a készüléket kivizsgálásra.
-
Szuperhorcso
csendes tag
válasz Soulfly842 #984 üzenetére
Nálam nem oldotta meg a VoLTE kikapcsolása a hibát, csak ritkábban jelentkezett, de ugyanúgy resetelte a gsm kapcsolatot bizonyos időközönként. Térerő leesett nullára, mobilnet megszakadt. Már több mint egy hete, hogy leadtam a telefont az üzletben... Legjobb 330 ezer forint volt, amit valaha kiadtam.
-
Szuperhorcso
csendes tag
válasz Soulfly842 #986 üzenetére
Csak a telekomos Sim-en volt internet, és emlékeim szerint nem egyszerre resetelt a két simkártya, de külön mindkettő érintett volt a hibában.
-
Szuperhorcso
csendes tag
Hát nem jártam sikerrel, 2 hét után, sokadik levelemre ezt a választ kaptam :
A TMX független szerviz elvégezte az ön által kért bevizsgálást és megállapították hogy a készülék a gyártó által meghatározott műszaki paraméterek alapján üzemszerűen működik.
Szóval vissza akarják adni a használhatatlan készüléket.
Azért részemről nagy csalódás a Samsung, nem ezt várná az ember egy ekkora cégtől. -
Szuperhorcso
csendes tag
válasz gubolaa #1093 üzenetére
A Samsung jelölte ki a TMX-et, hogy ők vizsgálják be a készüléket, nem tudok mit tenni.
Én megértem azokat, akiknek működik rendben a telefonjuk, hogy próbálják bagatelizalni a helyzetet, de gondoljatok bele, abszolút lutri annak, aki most vásárol készüléket, hogy mit kap, és egyelőre semmilyen megoldást nem kaptunk a hálózati hibákra (én ezt nem tekintem megoldásnak, hogy fixen 4g-re van beállítva a készülék, bocsánat srácok, de ez egy vicc). Én jelenleg igenis nagy rizikót látok a készülék vásárlásában... -
Szuperhorcso
csendes tag
válasz TODI1111 #1100 üzenetére
Gondolj bele, van egy hatalmas cég, aki elad egy készüléket nem kevés pénzért, amit nem tudsz használni, de a cég széttárja a kezét, hát én bevizsgáltam, és a készülék tökéletes, viszontlátásra. Nekem meg marad a több mint 300 ezer forintos, használhatatlan készülékem, és jelenleg nem tudok semmit tenni, győzött a nagy multi.
-
Szuperhorcso
csendes tag
Megjött a hivatalos válasz a Samsungtól:
Ezúton tájékoztatjuk, hogy TMX Mobile Solution Szerviz Kft. szervizpartnerünk bevizsgálta a leadott SM-G991B típusú, xxxxx imei számú készüléket, az Ön által panaszolt hibát nem tudták reprodukálni, megállapítást nyert, hogy a készülék a műszaki előírásoknak megfelelően működik.
A szervizünk által kiadott jegyzőkönyv alapján sajnálattal tájékoztatjuk, hogy nem áll módunkban teljesíteni kérését.
Kérjük használja készülékét, amennyiben a továbbiakban problémát tapasztal a működés során, jelezze Ügyfélszolgálatunkon és szervizpartnerünkkel együtt készséggel állunk rendelkezésére.
Szervizpartnerünk vissza fogja juttatni a készüléket abba a gyors-szervizpontba, ahol az leadásra került.
-
Szuperhorcso
csendes tag
Tegnap elhoztam a telefont, elméletileg a szervizben nem csináltak semmit a készülékkel. Még kértem a boltban, hogy frissítsék le a firmware-et, mert kettő újabb is volt már belőle, mint amivel oda akarták adni, plusz kértem egy factory resetet. Biztos ami biztos kézzel kiválasztottam a szolgáltatót mindkét sim esetén, nem hagytam automatán. Azóta egyszer sem vesztette el a hálózatot, igaz, épületen belül a jelerősség ingadozik 1 és 2 között. Beszélgetés közben is stabil a hálózat, nem szakadozott a hang. Stabilan 4g-n van a készülék.
Összeségében ami történt, hogy a legújabb firmware-en lett egy factory reset, plusz fixen ki van választva a telekom és Vodafone. Hátha másnál is megoldás lehet ez.[ Szerkesztve ]
-
Szuperhorcso
csendes tag
Erdekes alkalmazas:
https://forum.xda-developers.com/t/app-galaxy-max-hz-refresh-rate-control-quick-resolution-switcher-screen-off-mods-adaptive-mod-keep-high-adaptive-on-power-saving-mode-and-more.4181447/
-
Szuperhorcso
csendes tag
Nálam érezhetően kevesebbet bír az akksi most, de nem látni, mi meríti jobban.
-
Szuperhorcso
csendes tag
Már két régióra is jött ki javított S21 12 firmware, G991BXXU3BUKG, talán lassan mi is megkapjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21+ 128GB Kártyafüggetlen Fekete Színben 3Hó Garanciával!
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256/12GB
- Samsung Galaxy S21 Plus, 5G, Dual sim, 128GB fekete, Garanciális
- ReGalaxy Felújított Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB/8GB - 5 HÓNAP GARANCIÁVAL, GYÁRI TARTOZÉKOKKAL
- Samsung Galaxy S21 plus 128GB Független.