-
Fototrend
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
nVIPER
senior tag
válasz Szuperhorcso #696 üzenetére
Nekem mindjárt letelik a 2 hét. Viszem vissza... Kérem a lóvét. Így nem tudom használni. Sokat jövök-megyek, de ez, hogy dobálgatja a sávokat, nevetséges egy ilyen drága telótól...
-
Masato
tag
válasz Szuperhorcso #696 üzenetére
Szia,
Én átraktam LTE Only módba a telómat. App: [link] (kóddal is be lehet lépni a Radio Infoba, de így egyszerűbb sztem). A beállítás újraindítás után is megmarad. Az utóbbi képen az alapértelmezett állapot látható.
-
Szuperhorcso
csendes tag
válasz Szuperhorcso #696 üzenetére
Egyelőre a szervizben azt javasolták, hogy kapcsoljam ki a VoLTE-t a simkártyákon, mert az szokott ilyen hibákat okozni...
Esetleg más is próbája kikapcsolni, akinek hálózati stabilitás problémája volt (egyelőre tesztelem én is). -
szabo9501
csendes tag
válasz Szuperhorcso #710 üzenetére
Megnézem én is, de így kikapcsolás után jelentős javulást nem nagyon látok, ingadozik a térerő a Telekomos SIM-en. Voda az stabil.
-
rbertkrl
aktív tag
válasz Szuperhorcso #710 üzenetére
Ezzel én elhajtanám őket azonnal.
Az S10-en miért megy a VoLTE?
Ez nem így működik, hogy én kapcsoljak ki valamilyen szolgáltatást egy 300 ezer forintos készüléken, aminek egyébként simán működnie kell. Nem mellesleg én próbálkoztam vele, de pont ugyanaz volt a jelenség. A Samsung részéről ez most nagyon inkorrekt hozzáállás. El kellene kezdeniük foglalkozni ezzel, mert ebből az összes piac kapott szerintem, ahol Exynos van.Az ámokfutás a jövő tömegsportja.
-
nVIPER
senior tag
válasz Szuperhorcso #710 üzenetére
Felesleges. Már próbáltam mindent... Semmi változás.
-
Masato
tag
válasz Szuperhorcso #715 üzenetére
Ez vagy hálózati probléma lesz, vagy modem firmware. Pár hét/hónap múlva talán kijavítják...
-
Ceree
senior tag
-
nVIPER
senior tag
válasz Szuperhorcso #715 üzenetére
Nálam dual sim van, Telenor az elsődleges (erről lényegében szinte csak net megy), Telekom a második sim (hívások ezen mennek). Mindkettő dobálja a sávokat. Teljesen mind1 mit állítok be....
-
Multi13
tag
válasz Szuperhorcso #832 üzenetére
Szia
Sajnálom az esetedet, az ilyen mutogatásokat én is utálom. Amit az üzletben mondtak Neked, abból szinte semmi sem igaz és igen, a Samsungnak van igaza, mert az üzlettel vagy szerződésben. Esetleg szervizeltetni nem próbálod meg? Lehet egy alaplapcsere megoldaná és lenne egy faja VoLTE-t is támogató készüléked.Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24
-
MODERÁTOR
-
Soulfly842
addikt
válasz Szuperhorcso #985 üzenetére
Erős a gyanú akkor, hogy nem csak a VoLTE-ben, hanem másban sincs megfelelően optimizálva még a szoftver.
Milyen szolgáltatónál vagy?
Szerk: Visszaolvastam Samunál vásároltad és T és Voda.
Mindkettőn van net? A probléma mindkét kártyánál jelentkezett?
[ Szerkesztve ]
-
gubolaa
tag
válasz Szuperhorcso #1086 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani, de lehet a TMX a ludas. Nekem az S7 mikor beázott a Váci úti Samsung oda küldte ki bevizsgálásra és természetesen én lettem a hibás... Békéltető testület... De a visszakapott telefont bevittem azt hiszem az Árkádba és ott mondta a szervizes hogy ha hozzájuk vittem volna akkor azonnal azt mondták volna hogy hibás a készülék. ( A ragasztás elengedte az egyik saroknál a hátlapot)
A telefon üzemidőre pedig kérdezték itt páran, hát számomra óriási előrelépés (S7). Tegnap néztem, majdnem 2 nap üzemidő és 5.5 óra SOT. Ha viszont nagyon sokat nyomkodom akkor egy nap alatt simán több a SOT. Igaz 21+
Igaz a mostani frissítés óta a Google play szolgáltatások a nagy fogyasztók között van, nem tudom ez hiba e? Eddig nem volt az elsők között. Valakinek tipp? Ez normális?
Adam
-
TODI1111
addikt
válasz Szuperhorcso #1099 üzenetére
"én ezt nem tekintem megoldásnak, hogy fixen 4g-re van beállítva a készülék, bocsánat srácok, de ez egy vicc"
Nekem 21 ultrám van ahol nem jelentkeznek ezek a hálózati gondok, de maximálisan egyetértek veled.
-
gubolaa
tag
válasz Szuperhorcso #1099 üzenetére
Persze nem is azt mondom hogy ez így jó. Én is hadakoztam velük annó és békéltető testületig ment az ügy. Én is valószínűleg ugyanígy reagálnék. Inkább arra gondoltam hogy másik szervíz általi kivizsgálást kérni, vagy hasonló.
Adam
-
Soulfly842
addikt
válasz Szuperhorcso #1086 üzenetére
Samsung márkaszervízbe vidd be. Hátha. Ott azért csak személyesen prezentálható a hiba.
-
JMarty
tag
válasz Szuperhorcso #1154 üzenetére
Úúúúúú, ez így elég kellemetlen. Én megpróbálnám közvetlen a Samsungba bevinni. Nem tudom hol laksz, de Pesten nekem nagyon jó tapasztalatom van a Köki Samsung szervízzel.
-
papi77
addikt
válasz Szuperhorcso #1154 üzenetére
Sajnos s6 óta ez van!
Megy az egymásra mutogatás a szolgáltató,és a samu között!
Amikor mondtam a szervizbe,hogy egyetlen más gyártó készülékeivel sincs hálózati gond,csak az exynosos samukkal,akkor pislogott a srác,és nem tudott mit mondani!Az első: NOKIA 1611
-
HoldfenyLuna
aktív tag
válasz Szuperhorcso #1154 üzenetére
Akkor esetleg Te megpróbálnád ezt? [link]
@Masato független Edigitalba vásárolt S10-zel 1 db fizikai SIM kártya mellett sajnos én is tapasztaltam ezt a gyengébb dolgot l. De volt olyan, hogy Wi-Fi jelet alig érzékelt, de nem váltott át magára mobilhálózatra. Inkább hibába futott. A legrosszabb, hogy a buszmegálló pont a házunk előtt van és nem tudtam egy nyomi buszmenetrendet frissíteni, mert Pl a WiFi már nem volt neki elég, a mobilnetre meg nem váltott, kézzel kellett kapcsolgatnom. A mostani más típusú készülékemmel ilyen gondom nincs. Ezért is gondolkozom én is a vásárláson most.
[ Szerkesztve ]
-
csorbajeno
veterán
válasz Szuperhorcso #1172 üzenetére
Remélem, hogy hamar megoldódik a problémátok és talán ezzel is megoldódik
A szervizbevizsgálás minden esetre eleg erdekes volt a TMX részéről... -
HoldfenyLuna
aktív tag
válasz Szuperhorcso #1172 üzenetére
Zsír, pont ez volt abban a videóban, amit ajánlottam én is.
Én ezért nem szeretnék Telekomos mobilt: TMX és TMH...
[ Szerkesztve ]
-
csorbajeno
veterán
válasz Szuperhorcso #1525 üzenetére
S21 TMH-ra is kint van az áprilisi OTA frissítés.
-
sgeza
veterán
válasz Szuperhorcso #3462 üzenetére
Mármint tegnap. Sőt, valójában tegnapelőtt, nálunk jelent meg tegnap.
[ Szerkesztve ]
-
sgeza
veterán
válasz Szuperhorcso #3466 üzenetére
Elnézés elfogadva!
-
PACSA75
őstag
válasz Szuperhorcso #4858 üzenetére
Szerintem egy verzió váltós frissítésnél újra fogja kalibrálni. Most az enyém is gyorsabban merül, de adok neki 1 hetet, mielőtt véleményezem.
-
ozeviktor92
tag
válasz Szuperhorcso #5039 üzenetére
Bíztató, azt tudni, hogy ezt a hálózat dobálás hibát javították e?
Új hozzászólás Aktív témák
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- DIGI kábel TV
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...
- Új állapotú Samsung Galaxy S21 Plus, 8/128GB kártyafüggetlen, fekete szinben, garanciával!
- Samsung Galaxy S21 Plus 5G 128GB Dual Kártyafüggetlen
- Samsung Galaxy S21 plus 128GB Független.
- Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256/12GB
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB Phantom Black, Megkímélt Állapotú, Hibátlan Működésű, Garanciális