Új hozzászólás Aktív témák

  • Lazio1974

    csendes tag

    A mai napon jött a következő válasz:
    "Először is köszönjük a megkeresését!

    Megértjük türelmetlenségét.

    Az Ön által rendelt Samsung SM-S908/DS Phantom Black / S22 Ultra DualSIM/ 512GB készülék esetében, de több más S22 Ultra készülék esetében is a beszállítást országos szinten érinti a késedelem, melyért szíves elnézését kérjük.

    A késés nem a mi webáruházunk lassúsága miatt adódik, hanem az országba érkezés miatt, tehát más forgalmazókat is érint.

    Az előrendeléshez járó ráadás termék leadási határideje meghosszabbításra került, minden ügyfelünk megkapja a terméket, aki előrendelt.

    Igényét továbbítottuk a Samsung felé. Célunk, hogy a kellemeltenség ellenére továbbra is elégedett Samsung felhasználó legyen

    Sajnálattal kell közölnünk, hogy a mai napra nem látunk beérkezést a termékből

    Köszönettel:

    Samsung Experience Store csapata"

    50.000 forintos kártérítést kértem tőlük, erre írták ezt a levelet, ez az az igény, amit továbbítottak a Samsung felé. Írtam ma reggel a Fogyasztóvédelmi Hatóságnak is, eztán jött ez a levél tőlük egyébként.
    Február 9-i rendelés....
    Olyan termékeket árulnak és hagyják, hogy kifizesd, ami nincs is nekik. Ez így megengedhetetlen. Fél milka van náluk lassan egy hónapja...

Új hozzászólás Aktív témák