-
Fototrend
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
alcapone386
őstag
válasz csorbajeno #40449 üzenetére
Tyű hírtelen nem rémlik ilyen
-
csorbajeno
veterán
válasz alcapone386 #40451 üzenetére
Akkor nem neked írtam
-
csorbajeno
veterán
válasz csorbajeno #40452 üzenetére
Meg is találtam, embe-nek írtam.
"Töröld a Google kereső adatait, és onnantól kezdve a beállításain belül ne lépj be az Assistant menübe! Nekem akkor romlik el, ha abba belépek, mert akkor elkezd valamit ott tekerni, és onnantól kezdve assistantozni akar."
-
i400
senior tag
válasz csorbajeno #40453 üzenetére
köszi remélem megoldja!
-
Project: A
tag
Mit lehet tenni a gyors merülés ellen?
Mióta a legfrissebb szoftverek vannak rajta, azóta alig-alig bír 2 óra képernyőidőt a telefon...
A szoftver frissítés előtt lazán tudta a 3,5-4 óra képernyőidőt...
Arról nem is beszélve, hogy milyen hirtelen esik a végén 1%-ra...
10%-nál a kezemben a telefon, pár másodperc még elviszem a töltőhöz és ott már 1%...[ Szerkesztve ]
-
Bathalsar
aktív tag
válasz Project: A #40455 üzenetére
Én is ezt tapasztalom. De nálam már az októberi frissítés után jelentkezett. Aztán simán lehet, hogy elöregedett az akkumulátor, mert most múlt 2 éves.
-- Hű-ha! Mindig így kezdődik. Aztán majd jön a futás, meg a sikítás
-
Rinocerosz
senior tag
válasz Project: A #40455 üzenetére
Igazából a legfontosabb az lenne, hogy minden nagyobb frissítés után csináljanak az emberek egy Gyári adatok visszaállítást. Egyszerűen kellene mert megbolondul a rendszer és vele együtt az alkalmazások.
Én most csináltam az s20-on is, mert jött az android 11. Érezhező az egész rendszeren és az üzemidőn is a javulás.
Meg van az egész max 1,5 óra alatt. A gépre le tudod menteni a zenét, névjegyzéket,képeket...stb és utána már mehet is az FR. -
laszlolczka
őstag
válasz Project: A #40455 üzenetére
FR-recovery alól.Ha csak simán havonta újra inditod,az is látványos javulást okoz.Nálam most volt akku csere,5.40p-es kijelző idők vannak,semmi korlát nélkül.
-Házas?igen már tiz éve.Gyerekek?Igen kettő.Állatok?-á tök kulturáltak.
-
Project: A
tag
válasz Bathalsar #40456 üzenetére
#40456 Bathalsar
Szomorú..., nekem 7 hónap múlva lesz 2 éves....
Az S7 edge telefonom akkumulátorra azóta is szinte úgy teljesít mintha új lenne...
#40457 Rinocerosz
Igen, gyorsan meglenne....., de ha adatmentés után lefrissítem, majd újra belakom akkor ugyanott tartok összességében.
#40458 laszlolczka
Ezt kipróbálom...
Akkor a gyors merülés ellen jó lenne az aksi csere?
Habár a rendelkezésre álló szoftverek nem változnának... ha csak nem csinálok egy netről letöltött ODIN-os visszaállítást... tehát hiába az aksi csere ha a szoftver készlet ami önmagában a merülést okozza nem változik... mert tényleg a frissítésig hibátlan volt.[ Szerkesztve ]
-
Rinocerosz
senior tag
válasz Project: A #40459 üzenetére
Igazából én úgy gondolom nincs baj ezzel a One Ui 2.5-tel. Nekem tesóm használja a telefont és hát nyúzza elég szépen, de a 4 óra kijelző idő megvan neki. Szerintem csak simán nyomj egy FR-t és ne másolj vissza semmi biztonsági mentést, hogy tiszta lappal induljon a telefon. Nyilván a képek, zene, névjegyek menjenek vissza.
Egyébként ha Odinnal újrahúzod a telefont az is egy remek ötlet, talán jobb mint a sima FR. Viszont az első indításnál csak gyorsan ugord át a beállításokat és rögtön egy FR. Úgy lesz igazán tiszta a rendszer.
Nekem sajnos a legtöbb esetben ha csak simán a fel felshelt romot használom jön valami bug. A leggyakoribb, hogy az elején ez a "Beállítás varázsló" nem tud tovább menni vagy a Play áruház nem tudja elkezdeni a letöltést.Persze lehet csak én jártam így, de eddig jó pár telefont húztam újra FR-el és sajnos jöttek a hibák.
[ Szerkesztve ]
-
csorbajeno
veterán
válasz Rinocerosz #40460 üzenetére
Nem csak te vagy így, a Play áruházas baki nálam is előfordul. Emiatt tart 1,5 óráig az újra belakás. Ma este valószínűleg én is meglépem a FR-t.
-
Rinocerosz
senior tag
válasz csorbajeno #40461 üzenetére
Nagyon helyes!
Szerintem még iPhone-on is kellene minden nagyobb frissítés után, nem csak android telefonokon. -
Dr. Venkman
tag
Sziasztok, bocsánat, lehet, hogy esett már róla szó, de nem nagyon tudom, hogy tudnék rákeresni. Szóval nyár vége felé elkezdett zöldesen elszíneződni a kijelzőm, csak nagy fényerőn vagy minimálison van élvezhető képe, közepesen/automatikus beállításon zöldes, csíkos. A samsung szervíznél azt mondták, hogy csak kijelző cserével javítható, persze a garanciám már lejárt. 90-100e ftot biztos nem fogok fizetni ezért. Más is járt már így közületek? Nincs valami szoftveres megoldás erre? Elég lelombozó, bár együttélek vele, nem hiszem, hogy a következő telefonom samsung lesz...
[ Szerkesztve ]
-
samu74
addikt
válasz Dr. Venkman #40463 üzenetére
Ezt nem tudod szoftveresen ha zöld csíkos a képernyő . Lehet olcsóbban is cserélni kijelzőt ,a gyári kijelzőcsere elég elfogult áron van. Nyilván az a legjobb,de annyit nem ér.
-----------
-
Rinocerosz
senior tag
válasz Dr. Venkman #40463 üzenetére
Sajnos nem igazán tudsz mit tenni ez ügyben és a javítás se opció mert abból már telefont lehet venni. Általában még a garancia időn belül elő szokott ez jönni és ilyenkor cserélik tudtommal. Szerintem használd ameddig csak bírod és utána váltani kell.
Sajnos az összes telefon érintett ebben .
A Huaweinél vissza is hívták a Mate20 egy nagy részét mert iszonyatosan bezöldült.
A OnePlus-nál is rengeteg modell érintett, de megoldották azzal, hogy a telefon a fényerejét nem lehet nagyon alacsonyra venni azt hiszem. Ami nekem kifejezetten nem tetszene .
Az iPhoneoknál is előjött ez a probléma... -
vihartigris
őstag
-
Rinocerosz
senior tag
válasz vihartigris #40466 üzenetére
Úgy néz ki nem kicsit
-
laszlolczka
őstag
válasz Project: A #40459 üzenetére
A szoftver készlet jó,ha nem igy lenne sokunknál elő fordulna.Mennyi idős az akku,milyen terheléssel használod.1:odinnal újra húzod a romot-itt a sima CS-ét választod(nem a Homet),és a teló újra indulás előtt csinál 1 fr.A telo olyan állapotba kerül mint amikor a dobozból kivetted.Ha ezután is akku problémáid lesznek,akkor jöhet az akku csere.2évig megint lesz egy jó-szerethető telefonod.Váltani nemigen éri meg.(de ez csak az én véleményem).Esetleg custom romba is tudsz gondolkozni,jobb üzemidőt tudnak.
-Házas?igen már tiz éve.Gyerekek?Igen kettő.Állatok?-á tök kulturáltak.
-
Rinocerosz
senior tag
válasz laszlolczka #40468 üzenetére
Sajnos hiába választ sima CSC-t mert úgy is belefut a play áruházas vagy beállítás varázsló hibába. Mindenképpen érdemes odinozás utáni is egy FR-t csinálni. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom.
-
laszlolczka
őstag
válasz Rinocerosz #40469 üzenetére
Nálam még az emlitett hiba nem fordult elő,igaz én TWRP alól teszem fel a romot.De ettől eltekintve a hiba létezik.
-Házas?igen már tiz éve.Gyerekek?Igen kettő.Állatok?-á tök kulturáltak.
-
csorbajeno
veterán
válasz Rinocerosz #40462 üzenetére
Fr után szinte száguld az S9. És meg fel is szabadult bő 4GB tárhely is. Az akkuról még nem tudok nyilatkozni, de nem is az indukálta a procedúrát.
-
Dr. Venkman
tag
válasz Rinocerosz #40465 üzenetére
Akkor ez van, szomorú vagyok. Egyébként használható azért a telefon, kicsi fényerőn és nagyon nem látszik a zöldülés szerencsére. De akkor is csalódást keltő. Ez Amoled típushiba? Mert akkor tényleg az iphone-tól kezdve mindnél előjöhet. Remélem mire majd új telefont veszek (valamikor a távoli jövőben) ezt már valahogy kiküszöbölik. Mert ez így elég "tervezett elavulás" szagú.
-
csorbajeno
veterán
válasz Dr. Venkman #40472 üzenetére
Ha tervezett elavultatás lenne, akkor tömegesen jelentkezne ez a hiba, de szerencsére nem jellemző.
-
.Szaki.
addikt
válasz Dr. Venkman #40472 üzenetére
AMOLED-nél ez sajnos benne van a pakliban. Nekem sem zöldülés, sem beégés, sem pedig hasonló problémám nem volt még, de ha csak követed a MA!-n a híreket, már láthatod hány olyan cikk került ki, hogy már eleve zöld színű a telefon képe. Anno volt szó az S8 és S9-ről is, aztán rengeteg Huawei-nél is volt ez téma, most a legfrissebb épp az iPhone 12. Sajnos benne van.
[ Szerkesztve ]
-
Rinocerosz
senior tag
válasz Dr. Venkman #40472 üzenetére
Sajnos igen, ahogy írod az össze oled panel érintett. Az LG-nek katasztrofális, ott vissza hívás volt mert az egész bezödült. A Kínai BOE fejlesztget, de drágábban kínál rosszabb Oledet. Így már nem nehéz kitalálni, hogy ki marad az egyetlen beszállító. A Samsungnak mondhatni egyeduralma van.
Mondjuk én lekopogom a Samsungnál még nem láttam hasonlót se. Remélem nem is fogok .
-
veterán
Tudom, hogy ciki, de nem találom azt a beállítást, amivel be tudom állítani, hogy ha beszélek, akkor ne legyen aktív a hívásvárakoztatás, hanem a második hívó foglalt jelzést kapjon.
Merre keressem ezt a beállítást?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
thedarkfox
senior tag
válasz Donki Hóte #40476 üzenetére
-
veterán
válasz thedarkfox #40477 üzenetére
Köszi szépen.
Megkerestem ezt a beállítást, de mindkét SIM kártyára ki van kapcsolva ez gomb, mégis becsörögnek a hívások, ha valakivel már vonalban vagyok
Mitől lehet ez
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
csorbajeno
veterán
válasz Donki Hóte #40478 üzenetére
Azzal csak jelzi, hogy volt egy hívasod, de neki foglaltat jelez. Kapcsold ki a hívás közbeni értesítéseket.
Telefon->3 pötty->Beállítások-> Hívási jelzések... és ezen belül meg fogod találni. Ha ezt is kikapcsolod, akkor neked sem fog pittyegni hívás közben, ha barmi befutna a telefonodra. -
veterán
válasz csorbajeno #40479 üzenetére
Köszi, megnézem.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
timelord1987
őstag
Sziasztok!
Android 10-re való frissítés után eléggé belassult a telefon és néhány alkalmazás is hibákat ír. Factory reset megoldhatja? Mire figyeljek FR készítés előtt?
-
thedarkfox
senior tag
válasz Donki Hóte #40478 üzenetére
Őőő, tehát dualsimes. Asszem ott van valami olyan opció is van, hogy mindkét kártya lehet "aktív" (javítson ki valaki, ha nem így van mert nekem 1 simes a note9). Alapesetben nem csöröghet be a másik kártyáról hívás, mivel nem duál aktív a készülék. Vagy ugyanazon a simen érkező hívásnál jelez?
-
veterán
válasz thedarkfox #40482 üzenetére
Ugyanazon SIM-re érkező hívásnál fordul elő a jelenség.
Ki van kapcsolva a csorbajeno által írt kapcsoló. Azt nem tudom, hogy a második hívónak mit jelez vissza a telefonom, de gyanús, hogy csörgetést hallanak, mert én elég sokáig hallom beszélgetés közben, hogy jön a hívás az elvileg foglalt számra.
Rövidesen kipróbálom, hogy mit hall a második hívó, de nem egyszerű dolog két telefonról hívást indítani a saját telefonomra, úgy, hogy egyszerre lássam hogy mi a helyzet mindhárom telefonnal
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
senior tag
válasz Donki Hóte #40483 üzenetére
Szerintem ezt a szolgáltatónál kell kikapcsolni, a call settings kapcsolója csak a jelzést szabályozza.
-
thedarkfox
senior tag
válasz kutyek #40484 üzenetére
A tárcsázóban a kiegészítő szolgáltatások részben amit a fentebbi hszben, képen beszúrtam, pont a "szolgáltatói" részbe "nyúl"-bele, ergó felülírja. Nekem pl alapból tiltva van a kimenő számom ezért mindíg kézzel kell bekapcsoljam ugyanez a céges telefonba is (J3) ott is alapból szolgáltatói oldalról tiltva van, csak akkor küldi el ha manuálisan bekapcsolom. (A privát note9 vodás, a céges J3 tcom (westel 900as szerintem még a 3g se megy rajta ), de ez szerintem nem releváns.
Donki Hóte: esetleg próbáld meg be/ki kapcsolni a kapcsolót, hátha csak "beragadt".
-
csorbajeno
veterán
válasz timelord1987 #40481 üzenetére
Igen, egy FR nagy segítség lehet. Előtte az adatok mentésére figyelj oda. Fotók, videók, zenék, üzenetek, névjegyek. Az első hármat pendrivera másolnám(és persze a Google fotókba szinkronizálva) a FR idejére üzenetek, híváslista a Samsung cloudba, a Névjegyzék meg a Google-be szinkronizálva. Fr után az appokat manuálisan telepíteném újra és állítanék be mindent. Én két napja csináltam meg és egy bő óra alatt megvolt minden. Én menüből szoktam a FR-t csinálni, nem Recovery-ből.
-
Rinocerosz
senior tag
válasz csorbajeno #40486 üzenetére
Nekem valamiért soha nem menti el a névjegyeket és az üzeneteket se a samsung cloud . Most is be van kapcsolva, de egyszerűen nem.
[kép] -
timelord1987
őstag
válasz csorbajeno #40486 üzenetére
Köszönöm szépen!
A Google szinkronizálást hogy tudom ellenőrizni?
A manuális telepítést hol lehet beállítani, hogy ne automatikusan csinálja?
Menü alatt a beállítások/gyári visszaállítást érted? -
Nagymelák
aktív tag
Sziasztok. Valami ötletet szeretnék, hívás közben miközben a telefont elveszem a fülemtől a kijelző nem kapcsol be. Van valakinek valamilyen ötlete erre, a szenzor működik mert azt a szervízmenüben megnéztem. Köszönöm.
-
csorbajeno
veterán
válasz Rinocerosz #40487 üzenetére
Lépj be a Samsung cloudba és onnan csinálj biztonsági mentést. Ez csak szinkronizál, hogy másik telefonon is lasd ezeket, ha te vagy bejelentkezve.
-
csorbajeno
veterán
válasz timelord1987 #40488 üzenetére
A Google szinkronizálást úgy tudod ellenőrízni, hogy a Névjegyzékben a Googlere állítod a forrást és megnézed mi van ott.
A manuális telepítés meg csak annyi, hogy amikor elkezded a telefont belakni, akkor minden felajánlott visszaállítást (Google, Samsung) kihagysz. Így teljesen szűz telefont kapsz, amire te fogsz mindent telepíteni. -
Nagymelák
aktív tag
válasz csorbajeno #40492 üzenetére
Nem, teljesen áttetsző, és a szenzort nem is takarja.
-
csorbajeno
veterán
válasz Nagymelák #40493 üzenetére
És a tok sem takarhatja le? Esetleg próbáld meg letörölni a szenzor környékét. Ha ez sem segít, akkor még csinálhatsz egy FR-t, az esetleges szoftveres hiba kizárásár, persze a Beállítások visszaállítása nélkül. Ha ezzel sem javul meg, akkor szerviz, mert hardveres a hiba.
-
gzotta
friss újonc
Sziasztok!
Több órai nyomogatás és próbálkozás után szeretnék segítséget kérni. Az S9 telefonom nem zárja le a képernyőt, hiába nyomom a lezáró gombot...a képernyő aktív marad, a telefon melegszik és merül. A beállításokat nulláztam, eredmény nélkül. Valakinek valami ötlete? Sosem csinált még ilyet... Üdv -
-
Rinocerosz
senior tag
válasz gzotta #40499 üzenetére
Nehéz lehet megsaccolni mi a probléma oka .
Szerintem a számítógépre mentsd le a fotókat, videókat, névjegyzéket és az egyéb dolgokat amik kellenek.
Az automatikus szinkronizáció ha be van kapcsolva akkor a böngésző adatok és a jegyzeteknek meg kell maradnia. Naptárba felírt dolgoknak is maradnia kell elvileg.
Esetleg ha szükséged van a Hívásnaplóra és üzenetekre akkor ezeket a biztonsági mentésnél le tudod menteni.És akkor csinálnod kell egy Gyári adatok visszaállítást. Ennek meg kell oldania ha a probléma szoftveres. Tudom senkinek nem esik jól, de 1,5 óra alatt megvan és a telefon megtisztul.
Fontos, hogy tiszta lappal kezdjen a telefon szóval a felhőbe lehetőleg a beállítások ne legyenek mentve.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Milyen program, ami...?
- Escape from Tarkov
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Linux kezdőknek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Horgász topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen