Új hozzászólás Aktív témák

  • S@c@

    őstag

    Szeretnék veletek megosztani egy kis tapasztalatot a samsung ügyfélbarát hozzáállásáról.

    Vásároltam tőlük egy watch 4 fekete órát, amit korábban is említettem, hogy úgy kaptam meg, hogy már festék hibás volt. A kibontásról készült videó felvétel is, mert megszoktam ha neten rendelek valamit arról mindig csinálok videót.

    Jeleztem az ügyfélszolgálaton, majd azt mondták, hogy nem cserélik ki. Arra hivatkozva, hogy valóban felül ott a matrica, de alúl ami átlátszó, azt nem biztos, hogy én nem ragasztottam le újra. Azaz mahinált a videó.

    Sőt még a garanciát is megakarták vonni és erről kaptam egy jegyzőkönyvet, mivel arra hivatkoztak, hogy a 9.1-es pontban van ilyen rész:

    Az alábbiakban általánosságban szeretnénk felhívni a szíves figyelmét, hogy a jótállási jegy 9.1 pontja alapján a jótállási felelősségünk nem áll fenn, ha a hiba szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár (kopás, karcolás, törés) vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be.

    Na ezért kértem a garancia levelet, hogy más is nézze meg, de a kopás, karcolás, törés szó nem szerepel a garancia levelen, ergó ezekkel a szavakkal kiegészítették csak.

    Részemről ez a legalja amit csinálnak, kaptam egy hibás terméket, csináltam igazoló videót, levelezek velük, majd még a garanciát is megvonják, most meg nagy kegyesen felakarják ajánlani, hogy egyszeri garanciában díjmentesen javítják, mert ilyen ügyfélbarátok.

    Ezek után szerintem mindenki mérlegelje, mennyire jó cég a samsung kishazánkban. :W

Új hozzászólás Aktív témák