-
Fototrend
Samsung Gear S3 és Gear S3 Frontier Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz spider23 #1626 üzenetére
A garanciát a samsung vállalja a termékre. Korábban diskuráltunk már erről. Akkor a Samsung oldaláról idéztem.
Az üzletből vásároltakra 1 év jár.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz spider23 #1630 üzenetére
Elvileg a +1 év garanciát csak úgy tudod regisztrálni, ha a Samsung Magyarország hozza forgalomba a terméket. Ergo, ha külföldi, akkor nem valószínű, így az itthon 1 év gar, amennyiben Eu-s a termék.
Én a Telekomnál vettem, alapból 1 évet kaptam, regisztráció után lett 2 év.
Idézek az előző hozzászólásomban szereplő linkről: (a telefonoknál 100%, hogy ez van, a gear-nél a fentebb leírt dolog miatt nem 100, de szerintem annál is..)
Mobilszolgáltatónál vásárolt termék:
1 A Samsung által az alap (kötelező) jótállási időn (12 hónap) felül vállalt kiterjesztett jótállás kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A kiterjesztett jótállást csak a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott készülékekre lehet igénybe venni. A regisztrációt az alapjótállás időtartama alatt lehet megtenni. Abban az esetben, ha a fogyasztó a terméket nem regisztrálja a megadott időszakon belül, kiterjesztett jótállásra nem jogosult. A regisztrációt a Samsung jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett internetes oldalán vagy a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán lehet megtenni.Nem mobilszolgáltatónál vásárolt termék:
3 „Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást és további 12 hónap „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra.Ugye ami itt kényesebb, hogy ugye csak korlátozott garancia érvényes a nem szolgáltatós termékekre a +1 évben.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
KengelRoland
aktív tag
válasz spider23 #1815 üzenetére
Írták korábban, hogy a beállított képernyőidő az nem a karlendítés utáni időtartamot állítja. Magyarázat az, hogy amíg megnézi az ember az időt, addig elég az a pár másodperc. Hiszen ha 1-2 percet világítana a beállítás szerint, akkor sokat fogyasztana, ha minden megmoccanásra 2 percet világít, vagy el se aludna, hiszen mikor aktív az ember, akkor folyamatosan mozog a keze. Valamint nagyobb lenne a véletlenszerű nyomkodás esélye. Egyébként ez a 2-es verzióval is így volt.
Próbáld azt, hogy úgy ébreszted fel az órát, hogy megnyomsz egy gombot. Akkor meglesz az 1 perces képernyőidő. Viszont ha az egy percen belül elrakod az órát, akkor ki fog kapcsolni .
Ezt hamar meg lehet szokni. Pl amikor én a menetlevelet adom össze a megtett kilométert az óra számológépén, akkor nem szokott random kikapcsolni. Szóval ha használja az ember, akkor nem kapcsol ki.Más. A többi hiba nálam is van. Hol pöttyöz, hol nem pöttyöz, hol jelez, hol nem, főleg az email. Azt is észrevettem, hogy este leteszem kikapcsolva és bekapcsolva találom reggel. De ezt észre se vettem volna, ha nem olvasom, hogy másnál is volt ilyen.A GPS problémákról nem tudok mit mondani, mert én elfogadom, hogy ez nem hitelesített műszer. Nekem belefér pár méter tévedés. Egyébként a tévedés attól is lehet, hogy ha automatikusra hagyjuk az edzés indulás/megállás funkcióját. Hiszen amint megállunk, nem azonnal áll le és nem azonnal indul mikor elindulunk. Sőt azt is észrevettem, hogy túrázásnál az automatikus indulás az állásnak veszi ha lassan haladok.
A pulzus az pár egységgel tér el a házi vérnyomásmérő pulzus adataitól. Legalábbis nálam.Úristen! Kitiltattak az ájoesz fórumból. Most mi lesz? Egymás előtt villognak?
-
zeon.hu
nagyúr
válasz spider23 #7166 üzenetére
"Samsung Pay on the Gear S3 doesn't require an active connection to your phone at the time of purchase, but it does have to sync back to your phone regularly. The watch holds a limited number of one-time use payment tokens, which have to be replenished by syncing back to Samsung Pay on your phone — if you run into issues, make sure your watch is connected to your phone."
Szóval egy darabig igen, ha jól értem.
#?*@&!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen