Új hozzászólás Aktív témák

  • sagem

    addikt

    válasz KraX #107 üzenetére

    Az a baj, hogy valóban sikeres MMO-t, MOBA-t max pár cég tud felmutatni, míg egy "hagyományos" akció/sport/rpg/stb játékot bármelyik fejlesztő le tud tenni az asztalra (változó minőségben persze). Egy közepes konzolos akciójáték már profitot tud termelni, míg egy közepes MMO valszeg hamar a süllyesztőbe kerül vagy jó esetben elvegetál 2 évig, s összesen termel annyi profitot, mint egy normál játék (MMO-t fejleszteni az egyik legdrágább műfaj), legalábbis szerintem.

    Azért az sem véletlen szerintem, hogy a World of Tanks is jön konzolokra..Ettől függetlenül én is azt vallom, hogy a PC-s ipart nem kell temetni, de a hagyományos játékok jelenleg konzolokon fogynak a legjobban, ez tény (mi meg várhatjuk a GTA V kegyes bejelentését PC-re)

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

Új hozzászólás Aktív témák