Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagem

    addikt

    válasz kriszpontaz #32 üzenetére

    Ugyan, s gondolod, hogy majd mindenkitől visszafogják kérni a gépet?:) Nem lenne túl jó marketing számukra, ezt leginkább a resalek miatt tették bele, hogy ne az legyen, hogy megérkezik a gép, és már megy is ebayre. Valszeg aki olyan szerencsés, hogy nyer egy gépet, az meg is tarthatja majd..(hacsak nem akarja eladni, nem romlik el, nem kell visszahívni valami speciális dolog miatt, stb). A 300 gép valójában csak 270 (30at ők osztanak ki annak akiknek akarják), s nem mindegyik csúcs, a legtöbbje közép/alsó kategóriás lesz, ez meg nem tétel egy Valve méretű cégnek..:)

    [ Szerkesztve ]

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

  • sagem

    addikt

    válasz wednesday #66 üzenetére

    Öö akkor lesz egy izmos gamer pc-je amin minden fut..:) Nem kötelező csak SteamOS játékokat futtatni rajta, hiszen ezek csak szimpla pc-k..:)

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

  • sagem

    addikt

    válasz djculture #78 üzenetére

    Szerintem többen félreértik a Valve szándékát. Szerintem egyáltalán nem arról van szó, hogy ők "konzolt" építenek, ahhoz ők még kicsik lennének. Nem a gépeken és a saját OS-en van a hangsúly, hanem a kliensen/bolton. A boltból van bevételük, ezek az extra szolgáltatások csak a klienst erősítik, színes-mázas hozzáadott adalékok. Ezt az egészet kb. úgy kell elképzelni leegyszerűsítve, mint egy központosított hardver ajánlást. Ezért is állíthat össze bárki saját steammachinet, bütykölheti az OS-t stb. stb., mert a bolt úgyis megkerülhetetlen része az egésznek.

    Terjed a kliens, nő a felhasználószám/vásárló, ez a cél. Ha közben esetleg sikerül kierőszakolni azt, hogy a fejlesztők komolyan vegyék ezt a hardver ajánlást (aminek az egyik eszköze pont a sok-sok-sok vásárló lehet), akkor az extra pont, ha nem hát istenem, nem költöttek el sok milliárd dollárt, kutatásokra és fejlesztésekre. Egy "casual" indie játékok futtatására alkalmas "konzol" még így is biztosan kikerekedik az egészből, mert a kisebb fejlesztőknek PC-n még mindig a Steam a legfőbb cél. Egy ilyen viszonylag jó áron összerakható "konzol" sok családnak elég lehet egyébként, s ők valóban azt kapják, hogy megveszik készen, beteszik a nappaliba, bekapcsolják, s tadaaam, ott a bolt, csak nyomkodni kell a gombokat és máris lehet vásárolni a játékokat, amik extra állítgatás és egyebek nélkül elindulnak a masinán. Az AAA szegmens meg egy másik történet.

    [ Szerkesztve ]

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

  • sagem

    addikt

    válasz sagem #79 üzenetére

    Már nem tudom szerkeszteni, de azt még hozzá akartam tenni, hogy az indie játékokban manapság már hatalmas pénz van, ráadásul a robbanásszerű növekedés miatt rengeteg játék érkezik hétről-hétre. Sokan kipróbálnák ezeket a PC-s indie cuccokat, csak nincs megfelelő gépük/nem értenek hozzá (mert sokszor a telepítés is nehéz, vagy utána a settingsben elvesznek vagy nem támogatja a gamepadukat - options menüben való turkálásban nem segít a steam kliens, viszont a steam gép/os páros ezt megoldja..:) stb stb), ez egy elég nagy piac lehet szerintem.

    [ Szerkesztve ]

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

  • sagem

    addikt

    válasz BlackSoft #102 üzenetére

    Az egy dolog, hogy melyik eszközzel mennyien játszanak, az ilyen statisztikák globális adatok, benne vannak a free flash játékok meg egyebek is..:)

    Ami a kiadókat, piacot érdekli azok az eladási statisztikák. Ebben pedig toronymagasan a konzolos eladások állnak az élen, tehát sokkal többen vesznek meg egy AAA címet konzolon, mint PC-n. Ez az ami számít a nagy kiadóknak, nem más.

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

  • sagem

    addikt

    válasz KraX #107 üzenetére

    Az a baj, hogy valóban sikeres MMO-t, MOBA-t max pár cég tud felmutatni, míg egy "hagyományos" akció/sport/rpg/stb játékot bármelyik fejlesztő le tud tenni az asztalra (változó minőségben persze). Egy közepes konzolos akciójáték már profitot tud termelni, míg egy közepes MMO valszeg hamar a süllyesztőbe kerül vagy jó esetben elvegetál 2 évig, s összesen termel annyi profitot, mint egy normál játék (MMO-t fejleszteni az egyik legdrágább műfaj), legalábbis szerintem.

    Azért az sem véletlen szerintem, hogy a World of Tanks is jön konzolokra..Ettől függetlenül én is azt vallom, hogy a PC-s ipart nem kell temetni, de a hagyományos játékok jelenleg konzolokon fogynak a legjobban, ez tény (mi meg várhatjuk a GTA V kegyes bejelentését PC-re)

    „Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani.”

Új hozzászólás Aktív témák