Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz dokee78 #13973 üzenetére

    Miért támogassanak egy olyan OS-t és technológiát, amit a gyártó is rég kukázott?
    Amúgy attól, hogy leállnának a WinXP és DX9 supportjával még nem jelenti azt, hogy nem maradhatna a motorban a DX9 leképző.

    Meg lehetne csinálni azt, hogy írnak egy teljesen új render DX11-re és mellé egy DX9-es Fallback-et ha valami gubanc lenne D3D11 alatt. Ezzel mindenki nyerne. A Croteam és a FWH pontosan így tett, az SCS-nek is követnie kéne őket.
    Attól, hogy a játékosok kb. 2-3%-a játszik WinXP-n, még nem kéne a többieket sz*patni az elavult API miatt.

    "Nem mindenkinek van kolbászból a kerítés."
    A D3D11 már 6 éve elérhető mindenki számára és már a megjelenéskor sem számított luxusnak. 2009 óta kizárólag DX11-es VGA-kat lehet venni, ráadásul OS téren a WinVista is támogatja, szóval én inkább úgy módosítanám a hasonlatot, hogy autópályán nem lovaskocsival kéne közlekedni.

    Bár még egyszer mondom, annak a pár user-nek ott lenne a DX9 render a motorban.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák