Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70339072

    törölt tag

    válasz ->Raizen<- #3449 üzenetére

    nincs butítva tesó...
    éppen fórdítva, a destiny paraméterezése éppen hogy fordított eredményt ért el, azaz csökkentette ha nem is számottevően a fák számát ergó: nem kívánt következményeként elszórva az egész map-en az út közepére is rakva ki tudja hol és mennyit.

    A mostani verzió nem a fák számát, vagy sűrűségét (destiny) modifikálja, hanem egy optikai tuning.
    Azaz a Destiny paramétere gyári maradt, viszont az Offset (közelség-távolság) finom módosításokat tartalmaz, amivel remélhetőleg sikeresen kicsit közelebb jött az erdő vagyis úgy tűnik mint ha több lenne a fa...

    Ezt betöltve a francia út közepéről is köddé vált a fa, vagy is lehet ez lenne a befutó ló.

    A destiny paraméter csökkentésével történt meg az a hatás, amivel a kollega beszámolt hogy hatalmas erdőkké váltak a kis facsoportok és a frame leesett 60-ról 50-re.

    Ezzel csak az a baj, hogy ha pl jártál toulouse-ba ott a város környékén bizony a gyári brutál nélküli 150%-os rendering is leesik az addigi 35-40-ről 18-20 frame-re, képzeld el ezt az előbb említett felbővített Brutal erdős verziót :)

    játszhatatlan lenne...

    ezért is nevetek az fps-aggodalmaskodásokon, mert a textúrák cseréje nem okoz fps-eltérést, az egyetlen ami okoz de az sem számottevő a fű felbővítése, de itt sem az a 35-ről 33-ra történt paraméter modosítás okozza igazából hanem a textúra lesőtétítése emelte ki jobban a környezetéből. Ez is inkább optikai tuning.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák