- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vitamincsiga
tag
"Az igaz, hogy 25 fps-től már folyamatos mozgást látunk, de minél magasabb az fps értéke, annál simábbnak látjuk azt."
Azért a szem, az agy, a látás folyamata ennél bonyolultabb.
"Normál üzemmódban" tényleg hasonló FPS-ben látunk folyamatosnak egy mozgást.
Viszont a "Vészhelyzeti üzemmódban" - amikor egy nem ott lévő "valamiben" ép hasra készülsz esni - 2-3x-os FPS-re is képesek vagyunk. /Ha nem így lett volna, akkor a szavannákon elhízott oroszlánok éhhalálától szólnának a régészeti kutatások /
Ez az állapot rövid ideig tartható fent. Energiaigényes és túlterhelést okoz. Viszont az egérkét megpillantó leányzónak pont elég, hogy az asztalon találja magát közeli kapcsolatban a levesestállalÉs ez a játékoknál?
Mint fentebb.
Játszol, zúzol, mész előre. Koncentrálsz! Bal felülről, a semmiből, hirtelen eléd ugrik egy zombi. Az a terület a perifériás látásodba tartozik, apró szemmoccantás és már "szakad" is a korábban folytonos kép.
A 60 FPS.
Persze ott nem ez zavar, hanem az, hogy a "depulminállóval" mellétrafáltál és oda lett 30, keservesen összegyűjtött "batymagod".
No erre jó a 120/144 HzHja, az ember jól van összerakva, csak nehéz megmagyarázni
[ Szerkesztve ]
Jó lenne egy varázsgömb ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen