Új hozzászólás Aktív témák

  • Zozicsek

    tag

    válasz Bog #20 üzenetére

    Itt lassítsunk picit. Én is saleseztem, itt megosztanám ide vonatkozó tapasztalataimat: nagyjából az első dolog amit képzéskor elmondanak, hogy "vedd észre az esélytelen helyzetet". Tudni kell belőni, hogy melyik az az ügyféljelölt, akinél van esély valamit elérni, és melyik az, akit igazából fel se kellett volna hívni, így sokkal hatékonyabb a munka a salesesnek is, mert több pénzt tud keresni. Tudomtudom, ez telefonon át nem annyira egyszerű, gyakorolni kell.

    Az ügyfélszolgálattal kapcsolatban megosztanám egy kedves emlékemet: otthon meghalt az internet, apám a falat kaparva hívta a ügyfélszolgálatot, az üvöltözés végére értem haza, kaptam én is. "Inkompetens barom az összes, nem tudnak semmit megcsinálni" (nyomdafestéket tűrő átirat). Felhívtam őket én is, csöppet feszülten a korábbiaktól, de igyekeztem nem tapló lenni. Kb öt percig tartott az egész, a modemet kellett újraindítani. Fater fejét kőbe kellett volna vésni. :D

    "Nice to meet you, Rose. Run for your life!" - Doctor Who

Új hozzászólás Aktív témák