Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz vicze #29 üzenetére

    Az Android is csak egy OS. És nem is az Android választja ki ezt, hanem a programban van lehetőség arra, hogy ezt megtedd. Képzeld mennyire zord világ lenne, ha nem tudnád megcsinálni. A grafikus parancskezelés random mehetne a leggyorsabb és a leglassabb mag között bármin. Durván méretes lagokat produkálnának ezek az állapotváltások. Ergo van lehetőség arra, hogy egy feladattal dedikáltan lehessen célozni egy kijelölt magot, vagy akár egy klasztert.

    A Snapdragon esetében ezt a HetCompute SDK szolgálja, amit natív Android appba lehet integrálni. De van az ARM-nak is ilyenje, tehát nem kell ám gyártóspecifikust használni, csak nyilván a gyártóspecifikus valamivel hatékonyabb lehet. Ezzel az SDK-val úgynevezett "hint-eket" adhatsz az OS-nek arra, hogy melyik feladatot hova helyezze, és ebbe beletartozik az is, hogy mindent megpróbálsz egy kiválasztott klaszterre rakni, mert marhára nincs pénzed azt leoptimalizálni, hogy minden mag jól működjön az alkalmazásod alatt. Ezért választják a fejlesztők jellemzően ezt a módszert. Egyszerű, olcsó kivitelezhető, és a tesztelhetősége hasonló a PC-s dizájnokhoz.

    A Power Optimization SDK az más, ugyanis az nem biztosít lehetőséget arra, hogy megpróbáld kontrollálni azt, hogy melyik feladat melyik magon fusson le.

    Az alap Android API-ban nincs is. Ez a baj. Erre vannak a kiegészítő SDK-t, például a HetCompute, ha mindenképpen a Snapdragont szeretnéd példának. Egyébként maga a HetCompute is jóval több annál, mint pusztán a heterogén többmagos dizájnt kezelhetővé tenni a programozó számára, mert hozzá lehet nyúlni a Snapdragon egyéb részegységeihez is, de ez most mellékes.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák