Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz proci985 #36 üzenetére

    Valamikor beszélgettünk már az Invisible War-ról (talán a Cyberpunk topikban), de azóta sem kezdtem még neki az újrajátszásnak. Majd hamarosan.
    Fun fact: annak idején az Invisible War miatt vettem shader model 1.2-es kártyát (Geforce FX5200, diafilm volt vele szinte minden korabeli játék 800x600-as felbontás fölött, de legalább elfutottak), hogy egyáltalán el tudjam indítani a játékot. Aztán ugye pár hónappal később már a Thief: Deadly Shadows-hoz is kellett az 1.2, ami ugyanazt a motort használta.
    Dishonored-el elvoltam, de nem tartozik a kedvenceim közé sajnos.
    Sokan mondják, hogy a Dishonored a legközelebbi dolog a Thief-hez, én ezzel abszolút nem értek egyet.
    Mondjuk nálam elsősorban a hangulata, az atmoszférája miatt került a Deadly Shadows a toplista tetejére, nem a játékmenete miatt.
    Az ambience, a zseniális soundtrack, a baljós, sötét atmoszféra, az elborult átvezetők...
    Nemhogy reprodukálni, megközelíteni sem sikerült semmilyen más játéknak azóta sem azt a hangulatot. Ezért is játszom újra relatíve gyakran, pedig azért mai szemmel nézve már sok szempontból borzasztóan elavult, és ezen nem sokat segít a Sneaky Upgrade sem.
    Komolyan reménykedem még, hogy most, hogy végre már nem az Eidos/Square-nél vannak a jogok, készül még igazi Thief játék.

    Cyberpunkról igazából rengeteget beszélgettünk már a topikjában is, meg a kapcsolódó hírek komment szekcióiban is.
    A véleményem talán annyiban változott, hogy az 1.5-os update után kicsit megenyhültem, és megbocsájtottam néhány dolgot a játéknak. De alapvetően nem tartom kiemelkedő vagy igazán emlékezetes játéknak (emlékezetesnek igen, csak sajnos nem a pozitívumai kapcsán), és ennek az ellenkezőjéről csak maga a játék győzhetne meg, amire nem hiszem hogy valaha sor fog még kerülni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák