Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Plazmacucci #1 üzenetére

    Egykori id-es royaltykból gondolom, meg előadásokkal haknizik.
    De rá valahogy sosem tudtam haragudni, nagy arc lehet.
    Meg ha ő nincs, akkor Thief: Deadly Shadows sincs, ami a kedvenc játékom a mai napig.

    [ Szerkesztve ]

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Synthwave #8 üzenetére

    Jaja, ezek jellemzően vagy mobilos játékok voltak, vagy nagygépes mellényúlások.
    10000 eurós Doom lant azért kétszer is meggondolnám (3x). :D

    #9 CocooN-z

    Én nem voltam ott, de azért szívesen meghallgatnám, mindjárt megnézem van-e valami videó az eventről.

    [ Szerkesztve ]

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Synthwave #13 üzenetére

    Hát ez az: "ha megvolna mindenem, és lenne némi égetni való lém..."

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz CocooN-z #15 üzenetére

    Okés, majd megdumáljuk ki zsírozza le a helyszínt, meg kik hozzák a hardvert. Én intézem a prostituáltakat meg a kokaint ööö...cateringet. :DDD

    #12 Archttila

    Köszi! :R

    [ Szerkesztve ]

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz proci985 #17 üzenetére

    Jaja, az Ion Storm Austin jórészt egykori Looking Glass fejlesztőkből állt.
    Warren Spectorhoz Romero hozzávágott egy zsák pénzt, aszonta neki hogy "Mester, csinálj olyan játékot, amilyet csak akarsz...", és így született a Deus Ex.
    Mondjuk egy Daikatana után elég abszurd is lett volna, ha Romero nekiáll egy Warren Spectort dirigálni.
    Aztán nagyjából ugyanez volt a recept a Deus Ex 2-nél és a Thief 3-nál is.
    Az előbbinek mondjuk velem nem igazán sikerült rezonálnia, 1x játszottam végig, még 2004. elején.
    Azért lehet nekiugrok majd valamikor megint, úgyis tervezek már régóta egy új Deus Ex végigjátszást az első résztől a Human Revolution-ig (Mankind Divided-el mostanában is sokat játszottam, úgyhogy az kimarad).

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz proci985 #36 üzenetére

    Valamikor beszélgettünk már az Invisible War-ról (talán a Cyberpunk topikban), de azóta sem kezdtem még neki az újrajátszásnak. Majd hamarosan.
    Fun fact: annak idején az Invisible War miatt vettem shader model 1.2-es kártyát (Geforce FX5200, diafilm volt vele szinte minden korabeli játék 800x600-as felbontás fölött, de legalább elfutottak), hogy egyáltalán el tudjam indítani a játékot. Aztán ugye pár hónappal később már a Thief: Deadly Shadows-hoz is kellett az 1.2, ami ugyanazt a motort használta.
    Dishonored-el elvoltam, de nem tartozik a kedvenceim közé sajnos.
    Sokan mondják, hogy a Dishonored a legközelebbi dolog a Thief-hez, én ezzel abszolút nem értek egyet.
    Mondjuk nálam elsősorban a hangulata, az atmoszférája miatt került a Deadly Shadows a toplista tetejére, nem a játékmenete miatt.
    Az ambience, a zseniális soundtrack, a baljós, sötét atmoszféra, az elborult átvezetők...
    Nemhogy reprodukálni, megközelíteni sem sikerült semmilyen más játéknak azóta sem azt a hangulatot. Ezért is játszom újra relatíve gyakran, pedig azért mai szemmel nézve már sok szempontból borzasztóan elavult, és ezen nem sokat segít a Sneaky Upgrade sem.
    Komolyan reménykedem még, hogy most, hogy végre már nem az Eidos/Square-nél vannak a jogok, készül még igazi Thief játék.

    Cyberpunkról igazából rengeteget beszélgettünk már a topikjában is, meg a kapcsolódó hírek komment szekcióiban is.
    A véleményem talán annyiban változott, hogy az 1.5-os update után kicsit megenyhültem, és megbocsájtottam néhány dolgot a játéknak. De alapvetően nem tartom kiemelkedő vagy igazán emlékezetes játéknak (emlékezetesnek igen, csak sajnos nem a pozitívumai kapcsán), és ennek az ellenkezőjéről csak maga a játék győzhetne meg, amire nem hiszem hogy valaha sor fog még kerülni.

    [ Szerkesztve ]

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz proci985 #38 üzenetére

    Igen, maguk a készítők is szkeptikusak voltak annak idején a Thief sikerével kapcsolatosan, pont azért, amit írtál. Akkoriban ugye a pörgős arena shooterek éppen fénykorukat élték, és egy ilyen piacra kellett betörniük egy teljesen új koncepcióval.
    De azért csak megtalálta a sorozat a maga nem is olyan kicsi közönségét.
    Én játszottam mindegyik Thief játékkal, a klasszikus trilógián kívül még ezzel a szar 2014-es remake-el is.
    Nagyon szerettem az első kettőt is, de a Deadly Shadows volt számomra a Looking Glass (akkor már Ion Storm) magnum opusa.
    A maga idejében sajnos nem kapta meg a neki járó elismerést, mert nem volt elég a fan service a klasszikus Thiefhez szokott közönségnek, illetve sokan irtóztak a third person játékmenettől (ami egyébként opcionális, first person nézetben is játszható, de a keményvonalas pózerek számára valamiféle ősbűnnel ért fel, hogy egyáltalán került bele tps mód).
    De aztán idővel igazi kult klasszikus lett belőle, és ma már sokan - köztük én is - a legjobb Thiefként tartják számon.
    Nem készült se előtte, se azóta olyan játék, ami ekkora hatással lett volna rám.
    A fő szál is rohadt jó, a kis mini-sztorik is (pl. Lauryl és Inspector Drept története borzasztóan hangulatos, még ha mérhetetlenül szomorú is).
    És hát a játéktörténelem egyik legfélelmetesebb pályája is ebben a játékban található (Shalebridge Cradle).
    Aztán persze nyilván vannak sokan akiket nem kap el a hangulata, egyszerűen nem nekik való a játék.
    Ezt is el tudom fogadni, de egy próbát mindenképpen érdemes tenni vele még akkor is, ha az első kettő nem jött be.
    Nem is szükséges játszani az első kettővel ahhoz, hogy kerek legyen a sztori, de azért persze ajánlott.
    Nincsenek benne rpg elemek, immersive simekre jellemző karakterfejlesztés, de nem is hiányoznak belőle ezek a dolgok. Van néhány gadget amit használhatsz, és ennyi.
    Ha esetleg elkezded, a Sneaky Upgrade-et mindeképpen tedd fel, rengeteg dolgot lehet benne állítani. Magasabb felbontású textúrák is vannak benne, widescreen fix (a 4:3 éra vége felé készült a játék), meg még egy csomó minden.

    Invisible War-ra már csak azért is vagyok kíváncsi, mert azért nyilván más élmény huszonegykét évesen játszani egy komplex, branching immersive sim-el, és más majdnem 2 évtizeddel később felnőttként, 40 környékén.

    Cyberpunkhoz azt hiszem csak egy kieg jön végül, pár hónapja erről szóltak a hírek. Meglátjuk, azért természetesen kíváncsi vagyok, hogy milyen irányba viszi a játékot.

Új hozzászólás Aktív témák