Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Synthwave #22 üzenetére
nekem eleg volt az elsore, hogy siman ment minden haxolas nelkul W10 alatt
doom2nel a fejlesztesi ido 10 het volt, egy kb 10-15 fos teammel. ez jelenleg kb az a szint, ami BSc top game dev kepzeseknel az evi nagy fejenkent 15 kredites projekt. tetejeben (foleg a Doomnal) latszott, hogy a nintendoval ellentetben nincs igazan tradicionalis game designeruk. doom2nel igy mai szemmel elegge vicces, hogy ugyan volt egy design documentjuk, de egy 10 hetes fejlesztesi ciklus alatt konkretan a kukaban landolt .
a doom engine egyebkent ennyit tudott, es kb az is csoda volt figyelembe veve az akkori PCk tudasat. modoknal amit mutattal az nekem inkabb erdekes, bar a featureok egy resze nem tunik hatalmas fejlesztoi munkanak (mondom ezt a kod ismerete nelkul), plusz jelenleg nem is cel, hogy egy 386SXen rendesen fusson. Build engineben anno epitettem palyat, meg valamennyi kozom Unityhez is volt az evek alatt.
nyunyu: nem, azert mondom, hogy ket ion storm volt. az egyik foldbeallt a Daikatanaval, a masik meg osszehozta a Deus Exet.
Daikatananal utott az vissza, hogy nem volt rendes game designerjuk, plusz a technologia nem allt azon a szinten, hogy mukodjon, amit akartak.
visszanezve egyebkent az egesz koncepcio volt mukodeskeptelen
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.