Új hozzászólás Aktív témák
-
Bivaly
tag
Nagyon jó cikk, már rágóta vártam egyet magyar nyelven, grat hozzá, köszi az infókat.
Az 5.oldalon írtad, hogy "Mindegyik játékban gyorsan be lehetett állítani. Az RBR-ben azonban sehogyan sem sikerült."
Mi az, amit nem sikerült úgy beállítani, ahogyan szeretted volna?
Life begins at 140!
-
InHell
senior tag
Nagyon jó, és igényes írás lett gratulálok!!
Nagyon jó volt olvasni, tetszett, hogy sok képet készítettél, és hogy összehasonlítottad a nálad megfordult kormányokkal.
Tulajdonképpen minden kérdésre, amit fel tudnék tenni a kormánnyal kapcsolatban, megkaptam a választ a cikkből.Eléggé sajnálatos, hogy ~120k az ára, ~80 ezret azért nem dobnék rá a mostani G25-re, és akkor még H váltóm sem maradna.
< béna duma helye >
-
zmitya
csendes tag
En azt nem ertem (mar bocsanat a cikk irojatol), de ezeket a cuccokat miert nem valami profinak adjak oda ?
Akinek van neve a szakmaban ? Ballai ? Baldi Gergo ? Sinka Daniel ?
Es akkor lehetne autentikusan irogatni...
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
Véleménye már senkinek nem lehet semmiről, csak a "profiknak". Emberünk vett egy kormányt, és nem sajnálta a fáradtságot, hogy megosztotta a tapasztalatait. Erre te beböffented, hogy miért nem másnak adják oda (talán el kéne olvasni a cikket is egyébként, hogy tudjad, miről van szó).
Egyébként miért is pont őnekik kéne odaadni? -
KKK-007
tag
Semmi baj. Sajnálom, hogy ilyen hiteltelenre sikerült. Pedig hidd el, bele adtam apait-anyait. Ilyen magas igények kielégítésére nem is vállalkoznék, csak írogattam egy kicsit. Mint jeleztem az elején, nem kenyerem a tesztek készítése, de ha már lehetőségem adódott...
Óriási szerencsém, hogy nekem ideadták ezeket a kormányokat ingyen...[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
Nagyon ritka, 400-500 fok közt nyomom a legtöbbször (Race07, rFactor, ilyesmi), és 300 fok körül az F1-ben, ezért nem nagyon muszáj átfognom
zmitya-nak meg csak annyit: a cikk írója nem lopta, kapta, hátbavágták a kormánnyal, hanem vette. Épp ezért semmi jogod azt bírálni, hogy ő kipróbálja és használja a többi kormány mellett ami nála megfordult az évek alatt, valamint erről nekünk idejét nem kímélve összedob egy összehasonlító tesztet, hogy ha majd te is egyszer kormányvásárlásra adod a fejed,akkor esetleg ez a kis cikk segítsen eligazodni a sokféle minőség és ár között, de úgy látom, te ezt semmibe veszed. Gratulálok
[ Szerkesztve ]
-
zmitya
csendes tag
vegig olvastam nyugi, azert batorkodtam beszolni...
csak abbol van egy kicsit csomorom, hogy olyanok irnak olyanrol, akik nem teljesen "profik" A cikk szerzoje mellett legyen szolva, volt neki G25-je is, G27-je is, meg DFP-je is.
szoval azvan, hogy tokom televan az insidesimracing.com -on is az osszes fos teszttol, mert semmibol nem lehet megtudni semmit.
mert mindig azt mondjak/mondjatok, hogy huuubazmeeg, dekurvajo, kozben meg egy fos.
es amikor az ember meg akar venni valamit egyszeruen nem tud donteni, mert mindegyik kurvajo osztalyzatot kap.
Ha emberunk most epp az uj fanatec kormanyt tesztelte volna, akkor az nyerne.
erted ?
ezert baj az, hogy nem profik nezik meg, es a profik leirhatnak, hogy ezt a kormanyt jobban magamhoz tudtam igazitani, ezert gyorsultam 3 tizedet.
-
zmitya
csendes tag
Bocsanat, ne ertsd felre. Ne vedd szemelyeskedesnek.
Ugy nagy altalanossagban ertettem.
Es ugy nagy altalanossagban hianyzik ez az egesz piacrol, nem Te vagy az oka.
Ugyanugy a fos insidesimracing.com (meg meg sorolhatnam) is egy elkurvult musor, epp az a legjobb amit epp tesztelnek.
-
zmitya
csendes tag
szerintem igen, sot, nagyon is !!
ugyanis nem veletlenul bukkant fel a 2-3 tized, hanem konstansan kimutathatoan a kormany/pedal miatt.
erted ?
egy nem profinak ha megnezel nehany koret, akkor azok a koridoknek nagy a szorasa. mert nehol elfekezi, nehol el rontja a kanart, nehol meg elbassza a kigyorsitast
ha megnezunk a fent emlitett uri emberek idejei kozul nehany egymas utanit (gumikopas ki, benzinfogyas ki), akkor ok 1 tizeden belul mennek 20 kort vagy megtobbet.
tehat ok meg tudjak mondani, hogy ezzel a kormannyal / beallitassal ok valoban gyorsultak, nem pedig csak azert lettek jobbak az idok, mert kozben megtanultak a palyat..
erted mire celzok ?
-
KKK-007
tag
Mint láthatod a tesztben szereplő vezérlők közül mindet kipróbáltam. Ha olvastad, akkor azt is olvashattad, hogy egyáltalán nem vagyok profi. Azt is láthattad, hogy a Fanatec termékét is teszteltem. De nem hiszem, hogy tudsz még egy olyan cikket (kormánnyal kapcsolatos) mutatni, amiben egy terméktől ennyire elriasztja a cikk írója a vásárlókat a hibák felsorolásával.
Az írásban az is szerepel, hogy nem egy terméket használok én sem, mert mindben van valami kivetni való.
Hamarosan valószínűleg profik is megosztják majd a tapasztalataikat a kormányról. De addig csak ez van
Ebben az íven autózásban nem vagyok otthon. Örülök, ha megcsúszás nélkül végig tudok menni a pályán. Aki tud vezetni, az bármelyik itt felsorolt kormánnyal képes versenyeket nyerni. Wingmannal is verik a G-s sorozattal száguldókat. Mégsem azok a legjobbak vezérlők. Az igazán gyorsak ráadásul még ahogy hallom, sokszor az FFB-t is kikapcsolják.
A T500RS pusztán azért kerül az első helyre, mert nekem ez adja a legtöbb élményt.
Halkan jegyzem meg, hogy most is a G25-m van az asztalon, mert még nem készült el a T500RS-re az adapter és a rajta levő perecet kicsinek érzem.Mire vagy igazából kíváncsi? Hátha tudok rá válaszolni. Csak,hogy ne legyem tele a t***d.
-
neilszab
őstag
Ad1: Elsősorban nem azért vesz az ember jobb kormányt, hogy gyorsuljon. Űr időt billel, meg gamepaddel is lehet menni, komolyabb kormányt azért veszünk, hogy maga az érzés is komolyabb, hitelesebb, élethűbb legyen! (és ha jobban bele tudod élni magad, jobban érzed a kocsit, akkor talán gyorsulsz is valamennyit... de attól még egy alien egy Logi Ex-szel is állva hagy, akár mit tekergetsz )
Ad2: A cikk szimulátoros "szakmai" szemmel nézve is nagyon jó lett, aprólékosan színes szagos módon kitér mindenre, nem tudom mi bajod van vele. Vagy azt hiányolod, hogy T500RS-sel 1:24,22-őt mentem Monzában, G27-tel 1:24,47-et, DFP-vel meg 1:24,72-őt? Na ne!
Da javaslom vegyél pár kormányt, oz't küld el a profiknak, hogy ugyan teszteljék már le neked, aztán ami nem kell, meg add el!
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
zmitya
csendes tag
Ok, ertettem.
igazibol en azert vagyok kiakadva, mert egy profi pedalt szerettem volna venni, es igazibol nem talaltam forumot ahol valoban profik valoban profi cuccokrol irogatnak.
aztan mivel nalam ez epp aktualis, belefutottam ebbe a cikkbe is, es megjegyeztem, h jolenne odaadni profiknak is.
Namost, ahogy nezem, ebben a forumban tobbnyire magan emberek irjak le velemenyuket azokrol a termekekrol, amit sjat maguk vasaroltak.
Ezzel sajnos nem voltam tisztaban, ugyhogy visszaszovok mindent, es elnezest kerek.
Azt hittem, hogy ismetcsak egy szponzoralt marketing szosszenetet olvastam.
-
neilszab
őstag
Ha profi pedál kell, akkor ne gondolkodj tovább: PT Racing pedál
Indoklást nem írok, mert nem vagy szimpatikus
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
zmitya
csendes tag
hat koszonom szepen a linket, elgondolkoztatonak tunik, de sajnos pont elkestem vele..
DFGT-m van, elromlott a pedal, azota kolcson pedallal jatszok
miutan vettem es 3 nap utan visszakuldtem egy clubsport pedalt, ma vettem egy TSW -t...
aztan ha ez se fog bejonni, akkor mar valszeg velem van a baj es abbahagyom..
-
zmitya
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #69 üzenetére
ebben van valami...
-
KKK-007
tag
Megvan a G25 tömege: 69,2 dkg.
Kevesebbre emlékeztem -
zmitya
csendes tag
hat nezzetek, ha mar igy belecsoppentem elmondhatom a velemenyem, de tenyleg en mas szemszogbol nezem a dolgokat ugylatszik...
tehat a pedal nagyon szep volt, impozans, hogy ugy mondjam "volt benne anyag".
rezgett a fek,ha 100%-ig nyomtam haha..no ez pont az, ami engem full nem erdekel...
amik nekem nem teteszettek:
- tul kemeny volt a fek nekem
- volt deadzone a fekben, amit sosem tudtam teljesen eltuntetni
- tul kosszu uton jart a gazpedaltudom tudom, lehet alligatni, attenni masik lyukba, esztergaltatni/venni hezagolokat a fekhez, stb, meg is tettem...
1)
megprobaltam a feket attenni a kovetkezo lyukba, nem gurulos a szekem, de ha max-ig kellett nyomni, akkor majdnem hatrabillentem...2) kivettem a rugot.., na ugy mar csak a loadcell ellen kellett kuzdeni, meg a benne levo kis szivaccsal, sokkal jobb lett..
3)
esztergaltattam a fekhez hezagolokat, de sosem tudtam a holtjatekot teljesen eltuntetni...
egy pici mindig volt, vagy mar nyomta a fekettudom ez nem logikus, de ez volt..
egy csutortoki napon kaptam meg, egesz hetvegen nyomtam vele, tehat kapott eleg idot ugygondolom, lecsavartam vele 1300 !!! kort, es nem volt az igazi
az ausztral palyan mentem, a regi ligamnak ott volt versenye vasarnap este, ki akartam ott probalni...
hat vegigmentem a futamon, de hat amikor mar alig varom a futam veget, mert egyszeruen nem esik jol menni a 40. korben, ott valami nemjo..
aztan atmentem a malaj palyara, ami mar egy kicsit trukkosebb, ott kell kisebbeket/okosabbakat is fekezni..
no, hat a hires loadcell ott megadta magat nalam..
egyszeruen nem tudtam 2 egyforma kort menni, es higyjetek el ugy egyebkent tudok..neztem a telemetriamat, es hat a fekezest egyszeruen nem tudtam megszokni...
az mar ugye cipos pedal, zokniban nekem rosszvolt, am szinten fura...
szoval egyszeruen nekem nemjott be sajnos, a legnagyobb bajom a fekkel volt tehat, tul kemeny, nekem megszokhatatlanul kemeny volt, elvonta a figyelmem..
azt is hozza kell tennem, hogy azota ahogy olvastam a load cell-juk nem egy ipari dolog, eleg hamar megadja magat, ajanljak, hogy egybol vegyel egy tartalekot...
namost keremszepen, amikor mar az utolso tizedemhez 200 kort kell menni hogy egyet elorebb lepjek a hotlapson, akkor nem akarok azzal foglalkozni, hogy kezd beszarni a loadcell, nem pont ugy me'r mint tegnap, vagy epp nem mer semmit
es azzal sem, hogy miert nem tudok 2 egyformat fekezni egy kanyarban..
tehat a tenyleg, hogy lehet, h en vagyok 2 ballabas, de nekem nemjott be, igy visszakuldtem ...
ennyi a tortenet
-
KaraDani
addikt
"esztergaltattam a fekhez hezagolokat, de sosem tudtam a holtjatekot teljesen eltuntetni...
egy pici mindig volt, vagy mar nyomta a fekettudom ez nem logikus, de ez volt.."
De logikus, mert egy igazi autóban sincs fékhatás a pedál út elején, amíg a fékpofa nem ér hozzá a féktárcsához, azaz annak is van holtjátéka Ha nem lenne holtjáték azt jelentené, hogy folyton hozzáér a pofa a tárcsához és folyton fékez
[ Szerkesztve ]
-
HUNPSP
aktív tag
-
zmitya
csendes tag
válasz TESCO-Zsömle #85 üzenetére
mi is ?
az, hogy nem tudtam eltunettni, vagy az, h el akartam tuntetni ? -
TESCO-Zsömle
félisten
Tulajdonképpen mindkettő, de én az elsőre gondoltam.
Ez alapján: vagy volt holtjatek, ami nemtetszett, vagy mar egy picit nyomta a feket alapban...
Túl vastag volt a hézagoló. Olyan kellett volna, ami még nem nyomja a féket, de már nincs holtjáték.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
neilszab
őstag
Mind a kettő logikus, sőt egybe is vág!
Ez egy sima szoftveres kalibrációs "probléma":
A load sensor a legkisebb feszítő erőt is érzékeli és méri, tehát amikor hozzá sem érsz még a pedálhoz de a rugó már feszíti kicsit a pedált, hogy az visszaálljon a kezdő állásba... ilyenkor is már érzékel erőhatást a load cell. Sőt, a potméter se ott kapcsol be ahol vége van pedál útnak, hanem előtte és utána is tudna még mérni.
Éppen ezért kell szoftveresen megadni az alsó és felső deadzone-t az érzékelőnek, hogy milyen fizikai pedálállástól fogva meddig küldjön értelmezehtő jelet a számítógépnek. És ebből kifolyólag, ha te fizikálisan manipulálod a pedál ellenállását, akkor ehhez a szoftveres limithez képest hol kicsit belül, hol kicsit kívül leszel, ezért nem tudtad jól beállítani. Nem tudom mennyire érthető az, amit írok?
Az én jelenlegi pedálom maximálsian kalibrálható szoftveresen ilyen mélységekben, és úgy az optimális, ha minden pedál kezdő és végpontjában van egy nagyon nagyon minimális holtjáték. De ha kicsit keménytem a rugót, akkor utána kell állítani az érzékelő kezdő alsó deadzone-ját is, ez teljesen logikus. És ezen kívül van még a kalibráció története, de ez már egy kicsit másik dolog, de nem pontosan ez.
Egyébként az igazi kocsik pedáljaiban is van minimális holtjáték, nem értem miért baj ez?
De zmitya!
Veszel egy profi pedált, és az a bajod, hogy túl kemény a fék és túl hosszú úton jár a gáz (ez önmagában mókás, hiszen pont ez az egyik lényege a profibb cuccnak), majd közlöd, hogy szar, mert alig két napot adtál magadnak (és a testednek!), hogy leszámolj a több hónapos/éves megszokásokkal/berögződésekkel és hogy tökéltesen ráérezzél az újra??? Na ne hülyéskedjél már, ez hetekbe tellik!
DFP utána mikor G25-re váltottam még 2 hét után is a kukába akartam dobni! Aztán lett csak jó, érezhetően jobb! Illetve a profi szimesek mindent patentül lerögzítenek, magukat is! Ha hátraborulsz a székkel, akkor nem a pedál a hülye... hanem mondjuk rossz a rögzítés
Ez a mindent akarok, de azonnal hozzállás és közben azért érződik hogy nincs mögötte se túl elmélyült tudás, se egy kis egészséges alázat... ez nem fog előre röpíteni
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
zmitya
csendes tag
És ebből kifolyólag, ha te fizikálisan manipulálod a pedál ellenállását, akkor ehhez a szoftveres limithez képest hol kicsit belül, hol kicsit kívül leszel, ezért nem tudtad jól beállítani. Nem tudom mennyire érthető az, amit írok?
azt hiszem ertem amit mondasz,
Nemtudom, hogy tapasztalatbol beszelsz-e.
De az enyem fizikalisan *sem* ert hozza a loadcellhez !!! volt 5 mm kb. a nyomo rud es a loadcell kozott. En nemtudom, h ez ilyen, vagy netan csak egyedi bibi volt, de nemtetszett
nomeg amikor mar hozzaert, nem tudtam sehol az also erzekenyseget allitani sajnos
a szoftvereben nincs ilyen opcio ! (legalabbis en nem talaltam)A max erzekenyseget is a rajta levo potmeterrel tudtam max allitani, es az ottani legegyhebb verzio is tul kemeny volt nekem...
heti 600-700 kort megyek atlagban, sajnos nincs idom honapokat alligatni/probalgatni, de ez nyilvan nem a pedal hibaja.
azt is alairom, hogy jobb lehettem volna vele idovel, de rajottem, hogy nekem nem fekszik ez a loadcelles dolog onmagaban.
legalabbis nem ez, nem tartottam eleg erzekenynek sajnos. Olyan lenne idealis, hogyha rateszem a nagylabujjamat, akkor azzal mar tudjam nyomogatni...
de le is irtam, valszeg velem van a baj, de ez nem olyan volt, mint amilyenre szamitottam, kicsit elnagyolt, olyan sacc per kb dolog, nem teljesen testreszabhato vagy nem is tudom hogy mondjam...
arrol pedig biztosithatlak, hogy az alazattal / szorgalommal nincs problema, de nem tartom kizartnak, hogy kicsit elhamarkodott volt ez a dontesem..
csak sajna nekem annyira nem jott be, hogy nem tudtam elkepzelni, hogy en valaha tudom korrigalni azt az 1 sec-et valahogy...
mas:
szabad kerdezni, h neked milyen pedalod van, hogy az also/felso holtjatek is kalibralhato ? -
neilszab
őstag
"De az enyem fizikalisan *sem* ert hozza a loadcellhez !!! volt 5 mm kb. a nyomo rud es a loadcell kozott. En nemtudom, h ez ilyen, vagy netan csak egyedi bibi volt"
Átfutottam Pointer kolléga cikkét, de nem jöttem rá mire gondolsz, szóval erről inkább nem nyilatkoznák látatlanban..
"nomeg amikor mar hozzaert, nem tudtam sehol az also erzekenyseget allitani sajnos a szoftvereben nincs ilyen opcio ! (legalabbis en nem talaltam) A max erzekenyseget is a rajta levo potmeterrel tudtam max allitani, es az ottani legegyhebb verzio is tul kemeny volt nekem..."
Erre való például a DxTweak2 nevű progi (a cikk alja felé: [link])
"legalabbis nem ez, nem tartottam eleg erzekenynek sajnos. Olyan lenne idealis, hogyha rateszem a nagylabujjamat, akkor azzal mar tudjam nyomogatni..."
Tekintve hogy a load cell már az is megérzi ha egy légy rászáll, így az érzékenységével nem lehet ilyen gond, max a beállításokkal, kalibrációval.. a fizikumoddal
"heti 600-700 kort megyek atlagban..."
...azt is jó lenne tudni, hogy mivel, mert talán az sem mindegy.
"szabad kerdezni, h neked milyen pedalod van, hogy az also/felso holtjatek is kalibralhato?"
A korában említett PT Racing pedál. Az érzékelő az enyémben (többféle verzióval lehet kapni) egy 12 bites magas felbontású cucc (már azt is megérzi, ha csak ránézek) és mind a kezdő, mind az érzékelő végpontok kalibrálhatók. Emellett mind a rugó keménysége, mind a felkeményedés progresszívitása is kis barkácsolás árán állítható, gyakorlatilag az egész teljesen egyénre és ízlésre szabható. Az általad korábban említett nagy nevek közül is van aki ilyennel megy.
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
KKK-007
tag
Clubsport pedálnak valóban van 4 mm holtjátéka, ahol a loadcell nem érzékel semmit bármivel is hangolod. Lehet hézag (mintha nekem is feltűnt volna korábban), de lehet Firmware probléma is. Ez mindkét pedálomnál jelen van, tehát gyárilag ilyen. Most azonban a fémrúd és a cella közé egy papírlapot sem tudok betolni (most próbáltam). Ennek ellenére lehet hézag a fekete fémtéglán belül De ez a holtjátékot nem rónám fel hibának, mert az autómban, ha nyomom akkor is ugyanezt tapasztalom.
Amúgy nem értem mi a gondod a holtjátékkal. A DFGT pedálodnak is van 4-5 mm holtjátéka. Ne mond, hogy nincs. Sőt a pedálút végén az utolsó 3-4 mm-nek szintén nincs már szerepe a mozgatásnak. Ezt is most néztem meg, itt van előttem. Ennél nem okozott problémát, a CSP-nél igen? Az a termék sem profi
A fékpedál rugójának a szerepe az, hogy az alumínium pedált visszanyomja alap helyzetbe és egy minimális feszességet adjon a pedálnak. Rugó nélkül a pedálrudazat nekitámaszkodik a loadcell-nek és jelet ad! A 1,5 éves kislányom simán meg tudja nyomni, hogy jelet adjon a gépnek. Egy kis esti 10-15 perces futás biztosan segítene. Ezt a "túl erős"-et durva kijelentésnek találom.
Az is igaz, hogy PTRacing-es pedál valószínű alkalmasabb az egyenletes fékerő leadására, mint a Fanatec terméke, de ez így is valósabb hangulatot kölcsönöz neki, mint bármelyik potméteres megoldás.
A loadcell állítólag tényleg meghibásodhat, de gond nélkül kicserélik ingyen 1 hét alatt. Garancia 2 év.
Kíváncsi lennék rá, hogyan küldted vissza?
TSW: hidd el attól, mert valami kisipari még egyáltalán nem biztos, hogy jobb! Viszont garantáltan drágább. Persze nem ismerem személyesen a terméket, tehát nem mondom, hogy rossz!
Ha elégedett vagy a DFGT-vel, jelentsd be a hibát és ha 2 éven belül vagy kapsz ingyen egy újat számla felmutatása nélkül is akár. Ha nem, valószínűleg 50%-os kupont!
Nincs időd megszokni!? Ha profi vagy, akkor valószínűleg pénzt kapsz a versenyzésért. Versenysportban az a profi! Így már érthető az aggodalom.
Aki ilyen sokat megy mint Te, annak gyerekjáték ezt begyakorolni egy hét alatt.[ Szerkesztve ]
-
zmitya
csendes tag
Hat sracok, ha most az a feladat, hogy minden egyes mondatomba belekossetek, akkor ok, jol nyomjatok.
a fent emlitett okok miatt nekem nem jott be, mint irtam, lehet, hogy bennem van a hiba, ezt is leirtam..
de amit irtam azok tenyek, es nem tudtam oket megoldani..
nekem a DFGT-s pedalomon *nem* vagy csak erezhetetlenul keves holtjatek volt/van, es a most kolcsonben levo ugyancsak DFGT pedal is ugyanugy mukodik...
Az en 2 eves kislanyom es a 3.5 eves fiam is meg tudja nyomni, hogy jelet adjon, de nem hiszem, hogy a max jelet ki tudnak szedni belole..
Az edzettsegi allapotom / kondim sem lehet problema, abban biztos lehetsz...
en nem azt mondtam, h nem tudom megnyomni max-ig, hanem, hogy engem a futam vege fele mar zavart, es nem esett jol a kocsikazas...
es elvonta a figyelmemet, nem tudtam a tempora 100%-ig koncentralni, es lehet, h kakukk tojas vagyok, de engem *csak* az erdekel, nem erdekel, h rezek, meg, az sem, hogy az igazi kocsinak is van holtjateka, stb..
hogy hogy tudtam visszakuldeni ?
hat irtam nekik a problemaimrol, ok meg visszairtak, hogy amennyiben visszakuldom nekik postan 30 napon belul, akkor visszautaljak a penzt. nyilvan a postakoltseget buktam...
igy is tortent.. bar mult het csutortokon megkaptak, a mai napig meg nem tortent semmi reszukrol, remelem, h ez a kozeljovoben megoldodik...hat a TSW-t mar megrendeltem, meglatjuk mi lesz belole. Az tuti, hogy draga, foleg a szallitasi koltseg miatt.
Sokat beszeltem a csavoval aki gyartja, abszolut meggyozott a csavo, tobb eve csialja, es meg mindig a piacon van, sot..
Tudja mitol doglik a legy, legalabbis engem meggyozott rola, persze lehet, h tul naiv vagyok, es egy szelhamossal allok szemben..ha tehetnem kormanyt is vennek tole, de az meg odebb van, nomeg a DFGT-vel tokre meg vagyok elegedve..
az utolso bekezdest viszont cinikusnak tartom.. nem, nem vagyok profi, nem szimulatorozasbol elek ha ez megnyugtat..
Es ugynezki sima halando vagyok, aki vert izzad sajnos az uj cuccokhoz valo hozzaszokastol...
[ Szerkesztve ]
-
zmitya
csendes tag
jaigen, Logitech support haha..
mindenki mondta, hogy ajjaj, uberkiraly, kapsz zsir ujat, vagy 50% kupont G27-hez, stb..
hat nem gyerekek. En a pixmanianal vettem, mert marcius korul egyszeruen mashol nem lehetett kapni pesten es kornyeken...
logitech most annyit kozolt velem, hogy haha, ne is almodj rola kisfiu, az elso evben a kiskereskedo allja a garancialis dolgokat, a 2. evben kerulhet hozzajuk az ugy..
ezzel lepattintottak ugye..
pixmania ugye meg nem a support-rol hires, ok azt mondtak, hogy kuldjem be az egesz cuccot, kormannyal egyutt, es akkor ok 1 honapon belul megnezik, hogy mivan..
haha, mondom:
1) minek kuldjem a kormanyt, amikor az jo ?
2) nekem nincs 1 honapom arra, hogy varjam, hogy mi a helyzet..
Kollegamnak Manchesterben elromlott a G27. Felhivta a support-ot, masnap ott allt az ajtoban egy dude, akinel volt egy zsir uj G27, es valaszthatott, hogy a kormany kell neki, vagy ott helyben KP-ben kifizetik egy uj G27-nek az arat..
ez a kulonbseg, de ez mar elkanyarodik nagyon a targytol...
nomeg mar ez az egesz nagyon elkanyarodik a T500-tol, ugyhogy en reszemrol berfejeztem sracok, elnezest kerek akit megbantottam, remelem azert talalkozok majd vlakivel valamelyik virtualis versenypalyan...
udv
-
KKK-007
tag
Hat sracok, ha most az a feladat, hogy minden egyes mondatomba belekossetek, akkor ok, jol nyomjatok.
Igyekszünk! Én is akartam írni egy kicsit "élesebbet".
Amúgy nagyjából értem a problémáidat. Az egy más világ... Nyilván nagy teljesítmény az amit Ti csináltok (pontosan időre menni) !
Az utolsó bekezdés tényleg túl cinikus volt De annak is szántam.
Viszont, gúnyolódás nélkül, én tényleg kíváncsi volnék az általad rendelt pedálra! Örülnék, ha tudnék róla olvasni valami magvasat magyar nyelven.
-
HUNPSP
aktív tag
Öröm olvasni, nem csak a cikket, de az ilyen hosszabb hozzászólásokat is.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=HUNPSP @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_3/keres.php?stext=HUNPSP&submit= @@ https://prohardver.hu/tema/kivel_erdemes_uzletelni_topic_4/keres.php?stext=HUNPSP&submit=
-
titán
A DFGT pedálja gyári állapotban maga a vicc. Semmi kontroll, semmi érzés, és a köridők is lassúak vele, egy gyerekjáték. Labdamod után már többé kevésbé használható, de a fantáziám rengeteg jobb pedált el tud képzelni közte és a valóság között. Egy valódi autó pedálja sokkal pontosabb és adagolhatóbb.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
KKK-007
tag
Szeretnék egy érdekes szösszenetet megemlíteni az időkereső pilótákról az előző hosszabb hozzászólások miatt. Csak azért, hogy érzékeltessem, mennyire különbözőek vagyunk...
Még tavaly váltottam néhány üzenetet egy sráccal, aki szintén "megőrült" 2 tized miatt.
Rendelt a GT3 RS V2 + Clubsport pedál + váltó szettet. Miután felszerelte az vezérlőket és ment néhány kört leszedte, mert rájött ez neki kényelmetlen. "Realitást" szem előtt tartva MOD-olt.Először a váltót szedte szét, hogy lereszeljen a váltóházból a fémgolyó fészkénél 1-2 mm-t. Miért? Mert túl nehéznek találta a váltást.
De ez még nem volt minden. Ezután azt is megemlítette, hogy az Alcantarás bevonatot a varrás miatt kényelmetlennek találta, ezért szigetelőszalaggal!!! betekerte 3 és 9 óránál! Vágta a kezét! Azt mondta ő profi és nem engedheti meg magának ezeket a kényelmetlenségeket.
Én h*lye pedig, itt "simogatom" ezeket a vackokat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...