Új hozzászólás Aktív témák

  • kNG

    senior tag

    válasz cucka #33 üzenetére

    Egyet kell értenem .mf-vel! A Doom és a Quake sosem arról szólt hogy sztori legyen, azokat a játékokat (főleg a Quake-t) multiplayerre szánták! Nézd meg, hogy melyik az a játék, amely a mai napig a legtöbb skill-t igényli...a leggyorsabb gondolkodást, a legpontosabb lövést, a pálya legalaposabb ismeretét, timing-olást stb. (segítek: Quake Live)...

    A mai napig minden héten megrendezésre kerül a Zotac Cup, ahol pénzdíjazás van...ez önmagában már mindent elmond...

    De akkor most nézzünk egy másik példát: Medal Of Honor Allied Assault...vagy pl. Call Of Duty 1 (az eredeti)...ezek a címek akkoriban szintén jelentettek valamit, és a multiplayerük is nagyon jó volt...nézd meg, hogy ma mivé lett mindkét cím (minden alkalommal lehetetlenül rossz próbálkozás, vagy unalmas fejőstehén, lehet választani)...

    Warcraft 3, és Warcraft 3 Frozen Throne...mindkettő mesteri játék...

    Ezeket a játékokat a mai napig elő-előveszem és ma sem tartom őket sz*rnak csak azért mert a grafika már nem szép, már kopott...ezek nagyszerű játékok...

    Manapság kevés az igazán jó cím (bár mostanában hálégnek már jönnek ki jobbak (pl. AC3 és az új Hitman). Viszont ezelőtt, szinte semmi...és miért is működött ez? Egész egyszerűen jól ment a marketinggépezet, és az embereknek az igényei csökkentek, manapság egy IGAZÁN minőségi címet találni olyan, mint gyémántot a szemétdomb közepén...szerintem semelyikünknek sincs problémája azzal, hogy egy játéknak nem tökéletes a sztorija, vagy stb. DE abban legalább legyen jó, amire fókuszál! A mai játékok nagy része még arra se jó...Tehát nem csinálják azt jóra, amivel lényegében eladják a játékot...de a marketing gépezet megy, mert RPG-vel is király lelőni a Jet-est (Battlefield 3), és "húdeklaffaaaa..." csak éppen a map design olyan sz*r lett, hogy a játékosok nagy része azt sem tudja hogy mit kéne csinálni, illetve hogy mi lenne a játék lényege...tutorial mód megint nincs, így megérte a sok cod-ost átcsábítani, mert így a BF keménymag játékát legalább sikerült tönkretenni...(többi @ logout).

    Véleményem szerint a minőségi romlás megakadályozására a megoldás az lenne, ha az emberek igenis minőségi címet követelnének...minőségi sztorival, minőségi hangokkal, minőségi zenével, minőségi grafikával (bár ezzel nekem a mai játékok kapcsán nincs problémám), szövevényes történettel, érdekes fordulatokkal, játékmenetet megújító, érdekesebbé tevő elemekkel...amíg erre nem lesz szüksége az embereknek, addig változás sem lesz...természetesen az első lépést ehhez a kritikusoknak lenne a legjobb megtenni, azzal, hogy pl. nem értékelik fenségesen jóra a rókabőr címeket, illetve könyörtelenül, kritikusan szemlélik a játékokat... szerencsére mostanában már megfigyeltem némi pozitív változást, de talán ez is az oka annak, hogy már kénytelen újítani a cod címekben is (csak hogy egy példát hozzak fel)...Az emberek megunták a maszlagot, és ezt mostmár meg is vitatják neten, youtube-on, nem veszik a rossz címeket úgy, stb.

    Szerintem játékokat illetően egy pozitív változás előtt állunk, és az első lépéseket már meg is tettük (meg is tették a fejlesztők)...

    [ Szerkesztve ]

    MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

Új hozzászólás Aktív témák