Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
A Doom és a Quake sosem arról szólt hogy sztori legyen, azokat a játékokat (főleg a Quake-t) multiplayerre szánták!
És a mostani lövölde játékokra nem igaz ez pontosan szó szerint? De. Na látod.Nézd meg, hogy melyik az a játék, amely a mai napig a legtöbb skill-t igényli...
És ezt ki nem szarja le? Szerinted érdekel ez bárkit azokon kívül, akik rengeteg órát beleraktak a játékba és ezért kell nekik az önigazolás?A mai napig minden héten megrendezésre kerül a Zotac Cup
Feleségcipelő versenyt is rendeznek minden évben.Medal Of Honor Allied Assault...vagy pl. Call Of Duty 1 (az eredeti)...ezek a címek akkoriban szintén jelentettek valamit,
Hát bocs, de nekem a Call of duty 1 az pont ugyananynit jelentett, mint a mostani lövöldözős játékok. Te sem attól értékeled nagyra, mert abszolut értékben ennyire nagyszerű, hanem mert akkor voltál gyerek és azzal játszottál a legtöbbet.A másik, hogy tegyünk már különbséget, eddig az volt a kérdés, hogy a játékipar kreatív válságban van-e, te meg arról írsz, hogy neked tetszik-e az új Battlefield. Előbbi egy igencsak érdekes kérdés, utóbbi pedig egy mérsékelten érdekes kérdés.
#36) Huma
Abban tényleg igazad lehet, hogy régen csak azért nem láttunk/hallottunk annyi rossz művet mert nem találkoztunk velük.
Kezdd el böngészni a régi slágerlistákat. Két dologra fogsz rájönni:
- az előadók 90%-át nem ismered
- a zenék 90%-a egyszerűen szemét egynyári sláger
Na ez volt akkor, amikor fasza volt a zene. Vagyis semmi sem változott[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
"A Doom és a Quake sosem arról szólt hogy sztori legyen, azokat a játékokat (főleg a Quake-t) multiplayerre szánták!"
Azert ne irjuk mar at a tortenelmet, mert ugyan a Doomtol kezdve volt multiplayer mod, de igazan a Q3 volt az elso, amit egyertelmuen multira szantak, addig foleg singleplayernek keszultek.
DRM is theft
-
cucka
addikt
Tehát kijön egy rossz játék rossz multiplayerrel,
Tehát neked nem tetszik az új Battlefield. Semmi gond, csak ez itt offtopik, nem erről van szó. Gondolom a 2 évvel ezelőtti Battlefield (vagy akármelyik) meg tetszett.2. Ha már multiplayer, akkor igenis kelljen skill
Ez ilyen vérbeli elit fasság.
A Wii-ből eladtak százmilliókat, azokhoz a játékokhoz milyen skill kell? Értsd már meg, ez az elit gamer téma, a kompetitív multiplayer-el meg a nagy skilleddel a játékpiac pár százalékát jelenti. A játékot vásárló emberek többsége totálisan leszarja ezt az egész gamer világot, nem akar sem skillben, sem klikkelés/másodpercben versenyezni senkivel, főleg nem random pattanásos gyerekekkel a világ túlsó feléről. Ki kéne dugni a fejed a szatyorból.Nem teljes mértékben igaz...a Call of Duty akkoriban olyat hozott, ami addig nem volt, vagy kevés volt belőle (világháborús téma)
Ettől még ugyanolyan sínlövölde volt, mint a mostaniak. Minden rossz tulajdonság, amit a mostani játékokon számon kértek, az megvolt ott is.A kettő összefügg...az a játék, ami nem jó abban amire tervezték, az számomra kreativitást hiányoló játék...tehát olyan játék, ami úgymond a kreatív válságban szenvedő játékok táborát erősíti...
Most akkor a játék tervezői vannak kreatív válságban, vagy a játékmenet nem igényel kreativitást? Nem mindegy.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Gondolom akkor a reakciód is offtopic
Valamennyire az, igen.Még mindig nem érted...lehet te nem szeretsz versenyezni, az a te bajod...az emberek 99%-a szeret.
Profitot tekintve a kompetitív játékok a fasorban sincenek. Hidd el, a játékosok többsége leszarja a kompetitív multiplayert. Ezért sikeres a Wii, a DS, ezért lett játékplatform a Facebook, ezért tör előre a mobil platform, ezért tolják ki a konzolok életciklusát Move-al meg Kinect-el. Amint látod, sokfajta trend van mostanában, a kompetitív multiplayer játékosok valahogy egyiknek sem részei/célcsoportjai. Rájöttek a kiadók is, hogy hiába a hc gamerek a leghangosabbak az interneten, meg nekik a legnagyobb az e-péniszük, ettől még a profit nagy része nem tőlük jön.de igényeljen kreativitást, gondolkodást...különben mi az értelme?
A játéktörténelem során rengeteg játék volt, ami nem igényelt kreativitást. Ritmusjátékok, Angry Birds, a lövölde játékok 99%-a, sorolhatnám.
Most érted, mennyire kreatív menni oszt lőni a másikat multiban? Szerintem inkább az ügyességről és a reflexekről szól. Sportjátékok multiban? Dettó. Talán a stratégiai játékokra lehet ezt mondani, bár multiban ott is akkor vagy jó, ha begyakorolt panelekben gondolokozol, nem pedig kreatívan.A játéktervezők kreatív válságban vannak, emiatt nem hoznak létre kreativitást igénylő játékokat...maybe...
Szerintem te kevered a kreativitás és az innováció szavak értelmét.#45) janos1988
Vagy van vmi az nvidia/amd tarsolyában amiért inkább kivárnak pár évet a konzolpiacon.
Naná, hiszen pont az ő kezükben van ez a döntés.[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Tök jó, csak nem érted a szavak jelentését, amit használsz.
Egy kreatív feladat leprogramozni egy darab kódot, vagy elkészíteni egy pályát egy játékhoz. Kreatív, mert alkotó folyamat, ami alatt a semmiből lesz valami. Jól látható, hogy bármely kutyaütő cím tele van kreatív munkákkal.
Az innováció az szintén egy kreatív folyamat, hisz itt is a semmiből lesz valami. Amivel többet jelent, az a szóban benne van - olyan dolgot kell létrehozni, ami új.
A Portal pl. egy olyan játék, ami teljesen újszerűen nyúl hozzá és házasítja az fps és a puzzle játékokat, tehát innovatív. Továbbá a játékmenet kreativitást igényel a játékostól (ez a puzzle játékok sajátja). És természetesen az elkészítése során rengeteg kreatív munkafolyamat volt, hiszen ez egy videojáték.
Érthetőbb?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen