Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz cucka #9 üzenetére

    Nem inkább a meglévő, tök egyforma vagy éppen ötlettelen játékaikra unnak rá?

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

  • Huma

    addikt

    válasz cucka #15 üzenetére

    Ott a pont. Bár tényleg van olyan terület amit elhanyagolnak. Pl a jó öreg Baldur's Gate stílusú RPG-k ill a körökre osztott stratégiák.
    Nekem is volt olyan, hogy felraktam valami régi játékot amivel anno rengeteget játszottam aztán meg csak lestem ki a fejemből, hogy mi ez a sz@r.
    Pont mint a filmeknél. A régi filmek is agyon vannak ajnározva pedig általában nagyságrendekkel rosszabbak mint a mai filmek. Ezért sem adok az imdb-s pontozásra ha 2000 előtti filmről van szó. A nosztalgiafaktor miatt simán rádobnak az emberek akár +3 pontot is.

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

  • kNG

    senior tag

    válasz cucka #33 üzenetére

    Egyet kell értenem .mf-vel! A Doom és a Quake sosem arról szólt hogy sztori legyen, azokat a játékokat (főleg a Quake-t) multiplayerre szánták! Nézd meg, hogy melyik az a játék, amely a mai napig a legtöbb skill-t igényli...a leggyorsabb gondolkodást, a legpontosabb lövést, a pálya legalaposabb ismeretét, timing-olást stb. (segítek: Quake Live)...

    A mai napig minden héten megrendezésre kerül a Zotac Cup, ahol pénzdíjazás van...ez önmagában már mindent elmond...

    De akkor most nézzünk egy másik példát: Medal Of Honor Allied Assault...vagy pl. Call Of Duty 1 (az eredeti)...ezek a címek akkoriban szintén jelentettek valamit, és a multiplayerük is nagyon jó volt...nézd meg, hogy ma mivé lett mindkét cím (minden alkalommal lehetetlenül rossz próbálkozás, vagy unalmas fejőstehén, lehet választani)...

    Warcraft 3, és Warcraft 3 Frozen Throne...mindkettő mesteri játék...

    Ezeket a játékokat a mai napig elő-előveszem és ma sem tartom őket sz*rnak csak azért mert a grafika már nem szép, már kopott...ezek nagyszerű játékok...

    Manapság kevés az igazán jó cím (bár mostanában hálégnek már jönnek ki jobbak (pl. AC3 és az új Hitman). Viszont ezelőtt, szinte semmi...és miért is működött ez? Egész egyszerűen jól ment a marketinggépezet, és az embereknek az igényei csökkentek, manapság egy IGAZÁN minőségi címet találni olyan, mint gyémántot a szemétdomb közepén...szerintem semelyikünknek sincs problémája azzal, hogy egy játéknak nem tökéletes a sztorija, vagy stb. DE abban legalább legyen jó, amire fókuszál! A mai játékok nagy része még arra se jó...Tehát nem csinálják azt jóra, amivel lényegében eladják a játékot...de a marketing gépezet megy, mert RPG-vel is király lelőni a Jet-est (Battlefield 3), és "húdeklaffaaaa..." csak éppen a map design olyan sz*r lett, hogy a játékosok nagy része azt sem tudja hogy mit kéne csinálni, illetve hogy mi lenne a játék lényege...tutorial mód megint nincs, így megérte a sok cod-ost átcsábítani, mert így a BF keménymag játékát legalább sikerült tönkretenni...(többi @ logout).

    Véleményem szerint a minőségi romlás megakadályozására a megoldás az lenne, ha az emberek igenis minőségi címet követelnének...minőségi sztorival, minőségi hangokkal, minőségi zenével, minőségi grafikával (bár ezzel nekem a mai játékok kapcsán nincs problémám), szövevényes történettel, érdekes fordulatokkal, játékmenetet megújító, érdekesebbé tevő elemekkel...amíg erre nem lesz szüksége az embereknek, addig változás sem lesz...természetesen az első lépést ehhez a kritikusoknak lenne a legjobb megtenni, azzal, hogy pl. nem értékelik fenségesen jóra a rókabőr címeket, illetve könyörtelenül, kritikusan szemlélik a játékokat... szerencsére mostanában már megfigyeltem némi pozitív változást, de talán ez is az oka annak, hogy már kénytelen újítani a cod címekben is (csak hogy egy példát hozzak fel)...Az emberek megunták a maszlagot, és ezt mostmár meg is vitatják neten, youtube-on, nem veszik a rossz címeket úgy, stb.

    Szerintem játékokat illetően egy pozitív változás előtt állunk, és az első lépéseket már meg is tettük (meg is tették a fejlesztők)...

    [ Szerkesztve ]

    MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

  • Huma

    addikt

    válasz cucka #33 üzenetére

    Hidd el hogy hígult. Ma már elég egy PC és egy program ahhoz, hogy zenét készíts. Rengeteg ilyen zene van.
    Abban tényleg igazad lehet, hogy régen csak azért nem láttunk/hallottunk annyi rossz művet mert nem találkoztunk velük. Volt vagy 4 TV csatorna és nem volt net.

    A postod második részére meg. :D
    Én sem emlékszem, hogy olyan hú de nagyon csavaros történetei lettek volna a régi játékoknak. Tisztelet a kivételnek. Ma sincs rosszabb felhozatal e téren. Aki csavaros sztorit akar az meg is kaphatja, csak a megfelelő játékkal kell játszania.
    Általában a gyártók mindig igyekeznek újítani valamit. Pl RPG elemeket visznek FPS-be, ami régen nem volt jellemző manapság viszont már megszokott és nagyot dob a játékélményen.

    (#30) WayneGace:
    Hollywoodban most is megállás nélkül forgatnak. Nem hiszem hogy több film készült volna régebben.

    Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

  • kNG

    senior tag

    válasz cucka #37 üzenetére

    Kihagytál 1-2 érvet a fent említettekből...

    1. Igen, multiplayerre szánják őket, DE...és itt a de...rosszul csinálják. Tehát kijön egy rossz játék rossz multiplayerrel, vagy akkor ha úgy tetszik (kanyarodjunk teljesen vissza témához) kreativitást, gondolkodást nélkülöző multiplayerrel, egy simlis, szürke, pocsék játékot adnak ki...

    2. Ha már multiplayer, akkor igenis kelljen skill...a multiplayer játéknak a lényege a kompetitív szellem, az hogy versenyzek a másikkal...pokerezni sem azért pokereznek sokan hogy játszanak egyet, hanem azért, hogy nyerjenek...a Forma 1-es pilóták sem azért lesznek azok, mert nem akarnak nyerni, hanem csak szívesen ülnek (fekszenek) autóban. Az ember természetéből adódóan szeret nyerni...valljuk be Te is...és azért hogy nyerj, azért bizony meg kell küzdeni! ;) Jó lenne ha ez így lenne egy játékban is, ha már kompetitív...

    3. Ebbe most nem merülök bele, tudnék kontrázni, de felesleges, a magyar mentalitást ismerve...csak egymás idejét rabolnánk, okosabb meg nem lenne semelyikünk sem mint pár perccel azelőtt... :)

    4. Nem teljes mértékben igaz...a Call of Duty akkoriban olyat hozott, ami addig nem volt, vagy kevés volt belőle (világháborús téma)...nézd meg ma hanyadik modern warfare jellegű shootert adják ki...már hányingerem van tőle, és gyanítom hogy nem csak nekem...ja akkoriban még volt recoil, de ebbe ne is merüljünk bele, mert ezekre a megjegyzéseimre nagyon haraptál...

    5. A kettő összefügg...az a játék, ami nem jó abban amire tervezték, az számomra kreativitást hiányoló játék...tehát olyan játék, ami úgymond a kreatív válságban szenvedő játékok táborát erősíti...

    MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

  • kNG

    senior tag

    válasz cucka #41 üzenetére

    1. Gondolom akkor a reakciód is offtopic... :U

    2. Még mindig nem érted...lehet te nem szeretsz versenyezni, az a te bajod...az emberek 99%-a szeret...és ez nem azt jelenti, hogy atomnehéznek kell lennie a játéknak, de igényeljen kreativitást, gondolkodást...különben mi az értelme? Itt a problémázásom oka...ha még mindig nem érted, akkor inkább hagyjuk, nem szópárbajozni jöttem ide, hanem vitázni, a kettő között gondolom észleled a különbséget...a kompetitív gamerek általánosítása pedig elég átgondolatlan dolog, ismerve azt, hogy sokan közülük sportágakban is kiemelkedőek stb. Egy részük kocka, a másik részük szeret küzdeni, és nyerni, legyen szó akármiről is... hogy te nem szeretsz (vagy nem tudsz nyerni?) az már a te problémád...

    3. De akkor még nem vettük észre...azóta annyi ilyet láttunk, hogy meguntuk...nagyobbak a követelmények, ehhez fel kell nőni...vagy ha nem, akkor mutatni kell mást, valami KREATÍVAT... :U

    4. A játéktervezők kreatív válságban vannak, emiatt nem hoznak létre kreativitást igénylő játékokat...maybe... :U

    [ Szerkesztve ]

    MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

  • kNG

    senior tag

    válasz cucka #46 üzenetére

    A spotjátékok dolgot szerintem félreértetted...tehát sportágakban is kiemelkedőek sokan közülük... :) ettől függetlenül a sportjátékokat, illetve stratégiai játékokat illetően igazad lehet, bár annyira nem vagyok hozzáértő, mert ilyenekkel sosem játszottam multiban...sőt sok multijátékot sem játszottam (össz-vissz 2-3-at).

    Nem egészen innovációt várok, hanem kreativitást...lásd Portal játékok...hasonló megoldásokat átvenni nem lenne innováció, csupán koppintás, de ha 1-2 ötletet átdolgoznának, módosítanának rajta, akkor át lehetne ültetni sok játékba...ehhez csak egy kis kreativitás kéne, ehelyett sokszor maradnak a fejlesztők a jól megszokott, már tutira bevált dolgoknál...

    A többit tekintve közös nevezőre jutottunk, és ezekkel egyetértek! :K

    [ Szerkesztve ]

    MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

  • kNG

    senior tag

    válasz cucka #51 üzenetére

    Az innováció egy kreatív ötletből születő folyamatot jelöl, amely megvalósítja az ötletet. Olyan dolgot hoz létre ami új...szerintem ebben nem tévedtem...

    Kreativitás (figyelem NEM egyenlő a kreatív feladattal, illetve kreatív folyamattal): Alkotókészséget jelent..

    tehát, idézem magam:

    "...de ha 1-2 ötletet átdolgoznának, módosítanának rajta, akkor át lehetne ültetni sok játékba...ehhez csak egy kis kreativitás kéne, ehelyett sokszor maradnak a fejlesztők a jól megszokott, már tutira bevált dolgoknál..."

    Ehhez csak egy kis kreativitás kéne...magyarán a fejlesztőknek egy kis alkotókészségre lenne szüksége, ahhoz, hogy tudjanak valamit létrehozni, ami érték lenne...

    mint ahogy írtad is a kreatív feladat, illetve folyamat nem egyenlő az innovációval.

    A Portal ilyen szempontból akkor innovatív munkának tekinthető...de ha átvennének ötleteket az már nem, viszont ha hozzátennének valamit, vagy módosítanának rajta, akkor az kreatív folyamat lenne...amely megvalósításához kell egy kis kreativitás...vagy én gondolom rosszul? :U

    [ Szerkesztve ]

    MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

Új hozzászólás Aktív témák