Új hozzászólás Aktív témák
-
#86564352
törölt tag
A Verizonon keresztül inkább csak, nem igazán céljuk. 2,2% lett belőle észak-amerikai piacon, OnePlus előtt, de pl. Huawei, Motorola, LG mögött. Globálisan nincsenek top10-ben.
(#348) enginev3.0: A Samsung és Apple számára nem nyűg az egész tervezés, gyártás, logisztika, marketing, globális értékesítés, fizikai boltok stb. egész folyamat, mert mint írtam ők gyártók: azzal foglalkoznak, abból élnek! A Google nem, ők egy szoftver reklámcég, miért vársz tőlük egész hardver tervezés, logisztika, minőségellenőrzés, támogatás hálózatot, globális értékesítést és mindent, amivel alávágnának a saját bejáratott Androidos OEM partnereiknek? Nem lehet és nem is kell a Google Pixelt más tényleges gyártókkal versenyeztetni, nem egy kategória. Feleslegesen várod a Google-től, hogy letesznek egy all around übermobilt az asztalra globálisan rendes termékciklussal. Nem így késve hónapokat mint a 4A vagy az, hogy a 4 már discontinued 9 hónap után. Nem az az üzleti profiljuk.
Hobby project volt a Pixel az elejétől: Kiválasztottak egy funkciót (jó fotó éjszakai móddal) és referenciaként bemutatják a tiszta Androidot, vállalják a három év szoftvert és a szerveikre ingyen mehetnek fel a fotók, az adatbányász algoritmusuk hasznára. Közben szinte szándékosan figyelnek arra ne legyen jó általános készülék: 3-4 dolog mindig kimarad a Pixelekből és nem érdekli őket csúnya a 4XL teteje. Sőt, még rá is játszanak pl. a választék kapcsán most a 4A-ról: "just black"
Hasonlatként a Microsoft Surface-t mondhatnám: a Microsoft vállalati szoftverből, felhőszolgáltatásokból, Office-ból él, a Surface laptop egy referencia eszközként indult megmutatni az érintős Windows használatot, nem profitális valószínűleg, globális elérhetőséget és támogatást nem tettek alá, nem akarnak annyira hardvergyártó irányba menni, hiszen adott a sok OEM partner. Így a Surface is bár szépen növekedett, mégsem olyan globális termék mint egy tényelges hardvergyártó terméke: Dell XPS, Macbook laptop, vagy iPad.