Új hozzászólás Aktív témák
-
Neoteric
addikt
Hát lehet, hogy ez lesz az első játék, amiért beszerzek egy ps4-et.
PSN: ne0teric_sAN
-
Bandi995
aktív tag
Egyszerűen félelmetes,hogy milyen grafikát képesek ma már valós időben megjeleníteni
-
veterán
Ezzel tényleg meglesz lassan egy Avatar szintű grafika. Keresem az állam...
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
dgabor80
tag
Végre valami történik a grafikával...emlékszem a 2000 körüli időkre hogy örültünk egy egyre szebb 3D-s megjelenítésnak...eztán ha nem is lanygos víz jött...de lassabban fejlődtek a dolgok...
Most viszont... Gratula Sony
(Noha az első mérföldkő letétele később már nem lesz olyan fontos a játékosok szemében , legalábbis hogy pontosan ki tette le..)
[ Szerkesztve ]
„Nem kell megtenned, a túlélés nem kötelező.” W. E. Deming
-
duc
aktív tag
"A működést egy branch biztosítja a vertex shaderben, ami egy olyan utasításra épül, mely beállítja a programszámlálót egy abszolút címre a CU-kban található skalár ALU regiszterterületének regiszterpárjában."
...nnna itt érzem hogy hiányzik nálam valami real time fordító a' agyamban.
üdvöske, redmondi óriás, tetszetős, rendre, légkavaró, akár, megoldás, kicsike, ipar.
-
lenox
veterán
Tuti, hogy ezek gameplay kepek?
-
N€T0X|N
őstag
Mondjuk ezek a képek elég szutykok. Értem én, hogy a dof nagyon menő, de azért fókuszálhatnának valahova, hogy lássunk is valamit a homályon kívül (persze, átjön, hogy nagyon remek, de azért na).
Sent from my keyBoard
-
SkyS1gn
félisten
Abu most már tényleg látni akarlak élőben!
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
őstag
"egyre közelebb kerülünk a filmszerű grafikához"
Igen igen, de valahogy az emberi szemet / tekintetet továbbra sem tudják élethűre megcsinálni.
Ami működik, ahhoz nem nyúlunk.
-
Dr. Romano
veterán
Azért óvatosan. UE3 motor is ilyesmi realtime-al volt reklámozva, azóta sem találom az ilyen grafikájú játékokat....
[ Szerkesztve ]
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
gianni85
veterán
válasz Dr. Romano #11 üzenetére
esküdni mertem volna, hogy a szamaritánus demo UE4
-
Cheesy
őstag
A still render - pre-rendered és a realtime render részletessége között azért szokott lenni különbség.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ilyen grafikát mikor látunk 25+ fps sebesség mellett.[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #11 üzenetére
Az egy megrendelt techdemó volt. Ez pedig egy bemutatott játék, amit már megmutattak futás közben. Onnan származnak a képek.
Egyébként az UE3 képes arra, csak az Epic eléggé leállt a játékfejlesztéssel, a licencelők pedig jellemzően kispénzű stúdiók, akik nem tudnak annyit költeni a grafikára, hogy ezt a minőséget egy teljes játékba felmutassák. Ez a Sony belsős stúdiójánál nem gond. Annyi pénzük van amennyit kérnek az anyacégtől.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
MCBASSTION
aktív tag
wow grat a feljnek, ilyesmire en is gondoltam meg pc-n csak ott ugye annyira nem lehet megcsinalni
windows7sins.org
-
Taposo
aktív tag
Elképesztő ez a gyors technika fejlődés, ahhoz képest hogy a jelen konzolok most csak ébredeznek 3-4 év múlva meg majd kérdik tőlem hogy milyen filmet nézek éppen, nem filmezek, játszok !!!
-
Azért nem lelkendeznék ennyire a grafika miatt mielőtt megjelenne a játék. Nem zárom ki, hogy valóban így fog kinézni.
De emlékezzetek vissza az E3-on bemutatott Deap Down Trailer-re. Arra én is nagyon felkaptam a fejem. Pedig nekem a grafika sokadlagos szempont egy játéknál.
A mostanába megjelenő videók a játékról már közel sem ugyan azt a színvonalat prezentálják.
Szóval én óva intenék mindenkit, hogy ezeket elhiggye, főleg ha a Sony-ról van szó.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#81187072
törölt tag
Hurrá, még több vér, még több háború, még több erőszak.
-
-
#06658560
törölt tag
A cím igaz, hála az egyre több trágya CGI-nek a normál filmekben...
Az Avatar szintjét pedig már régen meg is ugrották a PC-s gémek is. -
-
dabadab
titán
"Ezzel tényleg meglesz lassan egy Avatar szintű grafika."
Nem lesz meg. Igazabol egyaltalan nem is ertem, hogy juthat ez eszebe olyasvalakinek, aki ert olyan kifejezeseket, mint terabyte meg gigahertz. Az Avatarnal egy komplett renderfarm (a multkor utananeztem, egy ezer negyzetmeteres teremet toltott meg) nagyon messze volt attol, hogy realtime rendereljen, na meg eleve a modellek meg a texturak akkora adatemennyiseget jelentettek, hogy egyetlen frame-nyi adat se ferne bele a konzolok memoriajaba.
Szerintem ha rendesen megneznenk, akkor talan meg a '93-as Jurassic Park se menne realtime a mai gepeknek.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
"Szerintem ha rendesen megneznenk, akkor talan meg a '93-as Jurassic Park se menne realtime a mai gepeknek."
Nekem a Media Player Classic simán lejátsza
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
rhen
senior tag
Ezt a fake kromatikus aberráció effektet nem tudom miért erőltetik mostanában mindenhol.
Engem zavar. El van túlozva.
Még a legolcsóbb mobilok optikája is jobb mint amit imitálnak ezzel.
Itt még annyira nem is durva, de van ahol szinte mintha anaglyph 3D képet néznék szemüveg nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
Ma olvastam, hogy pl a Star Citizen, aminek azért elég nextgen lesz a grafikája, max 20 egyidejű fényforrás árnyékait jeleníti meg (gondolom normális sebességgel). No meg a tükröződésekkel is megy trükközés, a PBR sem lesz mindenhol (sebességprobléma). Persze, utoléri az Avatart hahahaha...
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Igen megnéztem ezt is, ígéretes. És mint mondtam nem zárom ki, hogy valóban szép lesz. De várjuk ki a végét.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
veterán
-
dabadab
titán
"En nem azt mondtam h avatar szeru lesz a lekpezes hanem a latvanyvilagban amit te a monitrodon latsz hamarosan elerheto lesz real time a latvany"
Ezzel az a baj, hogy ha nincs ott mogotte a render, akkor nincs latvany se. Ha nem eleg reszletesek a texturak, a modellek, nem pontos az arnyekolas, akkor nincs Avatar-szintu latvany. Ha meg vannak, akkor meg remenytelenul megoldhatatlan feladatatot jelentenek egy konzolnak.
Avatar-szintu latvany csak Avatar-szintu renderelesbol lesz, masbol nem nagyon.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
veterán
Nezd. Ez olyan mint amikor mondjuk a bf4-et high-ra vagy ultrara rakod. Sok kulonbseget nem latni. Nyilvan 100-osan nem lehet real-time-ban megcsinalni azt amit profi gepek szazai csinalnak hosszu ideig, de kozeliteni, egy kis csalassal igenis lehet. Nem azt mondom h az order-nek avatar szintu a latvanya de jo uton halad.
Amugy real time-ra ott van a Samartihan real time tech demo. Na az latvanyra ott van mint az avatar vagy mint egy normal film megis eleg volt par gtx a futtatashoz. Szoval meglesz ez.Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Jack@l
veterán
Ez így ebben a formában elég szerény "filmszerű grafikát" nyújt... (bár lehet némileg a youtube is ront a minőségen, de azért, na)
Viszont a Thief-ről pc-n kicsutkázva szivesen megnéznék egy fullhd-s videót.UI: bár lehet a 24fps-re célzott a cikkíró
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
DigitXT
félisten
-
dabadab
titán
Ez igy viszont egyre inkabb uresse valik. Akkor ennyi erovel az elso Tomb Raider is Avatar-szintu volt. Nem olyan, de... majdnem.
"Amugy real time-ra ott van a Samartihan real time tech demo. Na az latvanyra ott van mint az avatar vagy mint egy normal film"
Arra gondolsz, amit itt is linkeltek?.... Mert az nagyon messze van tole. Nezd csak meg akar a mozgast, akar az interakciokat (pl. amikor a lang hozzaer a lanchoz), az anyagokat (pl. hogy a kabat hogyan mozognak), stb. Ha mar ez is Avatar-szint, akkor nem tudom, hogy mi az, ami nem.
DRM is theft
-
Madwe
nagyúr
Az Orderben pl a sok átvezető animnál lesz interakció: nem olyan QTE mint megszokhattuk, hanem kiválaszthatsz opciókat - kb kijelölöd mit akarsz használni - s az alapján megy tovább a történet - pl valaki leteper s mihez nyúlsz hozzá hogy lerántsd magadról stb - nyilván függ majd a megvalósításról, de ez egy aranyos csavar. Amúgy meg egy vérbeli sztori orientált single játék, abban nem baj ha van sztori is - mellesleg ennek ingencsak jóféle, szerintem
-
Madwe
nagyúr
válasz Malibutomi #40 üzenetére
Igen, az a tipikus qte - mondjuk ott a farkasos résznél pl jópofa volt h te nem mozogtál de célozni kellett, az egy fokkal jobb - viszont itt rendesen van opció meg mifene, majd kiderül a valóságban milyen lesz ez, papíron tetszik...
-
Malibutomi
nagyúr
Erről eszembe jutott, nemrég láttam YT-on videót, ahol a "gamer" valami régi játékot próbált, és ott rinyált, hogy de nehéz, nem jelzi ki, hogy mit kell csinálni! Engem meg pont az ellenkezője irritál, ha csak egy megoldás van, de azt is a képembe tolják.
Grafikára meg gyúrjanak csak azt szeretjük, de nem csak az a lényeg. -
dabadab
titán
"A videóból úgy tűnt, már átestek. Nekem a Space Ace jutott róla eszembe."
Meg a Dragon's Lair - ezekben kimaxoltak a "filmszeruseget", es akkor, a nyolcvanas evek elejen, a megjelenuk uta egy rovid ideig ugy nezett ki, hogy ez lesz a jatekok jovove, de aztan nagyon gyorsan raunt mindenki. Most meg kezd visszaszivarogni (pedig mar a rail shooterek is eleg rosszak voltak).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
Diopapa
addikt
MadDog McCree meg társaik yee
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Sinesol
veterán
Az a baj csak hogy maximum azert kelt filmszerü hatást mert, a filmek is sokszor kritikan aluli cgi-vel vannak tele. Raszteres grafikaval azert igazan elethű dolgokat szerintem ne varjunk, akarmennyire is reszletes lehet de a szinek, arnyekok miatt mindig olyan valotlan hatásuak. Na persze az eddigiekhez képest szebbek sokkal de akkor is olyan "bábu" hatása van a karaktereknek meg furcsak a szinek is...
Olyan mint amikor latsz egy elethű viaszszobrot és szép meg minden de azert elsö blikkre latod hogy fake..[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Anélkül, hogy belenéztem volna: jó-jó, biztos szép, de szerintem egy játék nem feltétlenül egy interaktív film-élménytől lesz egy jó játék. Mai szemmel puritán, gyenge grafikával is voltak kiváló játékok, amiket az ember még pár végigjátszás és x év után is elővesz, mert jó volt a hangulat, a történet, a karakterek, a kihívás-szint, a világa, a rendszere, stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...