Új hozzászólás Aktív témák
-
Zitus1989
csendes tag
hat ez nagyon tetszik nekem! lehet benevezek egy ps4 re v. xbox ra.
remelem par ev mulva ravehetok majd az asztali vasak is a "konzolos" mukodesre.mar a konzolokban is asztali vasak vannak...a steam os is ilyesmi torekves kezdete.
vagy lehet rosszul gondolom... -
Garada
őstag
Nekem nagyon bejövős az egész csak így tovább
-
-
Madwe
nagyúr
Játékkód sw oldalán pedig a pc a szutyok, így kb egy szinten vannak
jópár évig, bár technikailag most kicsit konzol lesz elöl, pár év múlva meg a pc kiröhögi majd. És ez így van rendjén.
Gondolom a PvZ aztán biztos végletekig kihasználja az x1 erejét. NOT. szarul megít kóddal könnyű terhelni a gépet, kb még én is össze tudok rittyenteni egy olyan játékot amiben kb 4 poligon van de még egy Titanon is akad ha az a cél
-
vellerd
tag
Hát ez tényleg nem semmi.
És tegyük hozzá, hogy egy konzol ezt tudhatja! -
Giot
addikt
Nekem ez a filmszerű elmosás nem tetszik (nem jut eszembe a neve az effektnek):
A hangulat számít, beszippant e vagy nem. Persze nagyon nagyban hozzájárul a grafika is.
Egy Fallout3 nak mind a mai napig kőkemény hangulata van. Jól alkamalmozott effektekkel.
Textúra csere után pedig egy mai modern játék után sincs igazán szégyenkezni valója. link -
solaris17
aktív tag
Meseszép techdemokkal játszunk manapság, kár hogy tartalmuk feleannyi sincs, mint látvány bennük.
-
xtremez
aktív tag
Már alig várom! Uncharted mit fog akkor hozni ?
-
Garada
őstag
Nekem nagyon tetszik csak így tovább a filmes grafika felé
-
Sinesol
veterán
Pontosan erre gondoltam én is, a valosaghű elmeny a ray-tracingel kezdödik es nem a raszteres fake grafikaval, szinekkel meg arnyekokkal...persze szépen néz ki meg minden de kanyarban sincs a valósaghoz képest, maximum nagy ugrás az eddigiekhez képest de ez még mindig nem ray tracing...
Remélem mire Oculus Rift lesz akkora a tn-el együtt eltünik a süllyesztöben a raszteres grafika is... par ev talan elég lesz hozzá..mert virtualis valosagban is elsö blikkre latszik hogy a raszteres grafika mennyire müanyag hatású..
Viszont inkabb még mindig amellett vagyok hogy inkabb közepes graf es jo jatekelmeny mint valósághű
híg f*s -
Igen szamomra a Samarithan latvanyra egy fhd monitoron (nem youtube, hanem az eredti fajl) nagyon is ott van mint az avatar vagy akar melyik renderelt cgi film. Pont az a kicsi hianyzik amiert egy avatarhoz kell egy komplett geppark, mig a samartihan-hoz harom ma mar nem is csucs vga. Abban igazad van, hogy 100%-ra meg sokaig nem fogjak hozni az avatart, de osszesegeben latvanyat siman.
Es itt nem rad gondolok aki a kep moge csomo effektet, eljarast, algortimust adatot odakepzel (ami ott is van), hanem mondjuk ram, aki leulok es azt mondom h igen, alig latom a kulonbseget. Itt a real time cgi. -
Feketelaszlo
senior tag
Az ujjbegyeimből vedted ki a szót!
Szerintem mára már elég sok példa született, amely bizonyítja, hogy a csilivili külsőnek nem sok köze van a játékélményhez. Én pl. nem is kívánom, inkább engedje elszabadulni a képzeletét a concept artért felelős kolléga és szülessenek minnél valóságtól elrugaszkodottabb játékok. -
Jack@l
veterán
http://www.youtube.com/watch?v=j0myKj4h4dk
Azt beszélik rt raytracinges körökben, hogy ehhez erősen közelítő grafikára képes egy éppen fejlesztés alatt lévő játék engine. Persze még a videokariknak combosodni kell hozzá, de mára már össze lehet rakni egy gépet ami 30 fps körül elviszi a grafikát. (igaz a konfig közelebb van a millához mint a pár 100e-hez
)
Nekem itt kezdődik a filmszerű grafika
-
"Nem azt mondtam h a samarithan Avatar"
De, be is idéztem, amikor válaszoltam.
"Az Avatar latvanyanak 90-95%-a vissza fog koszonni 4 even belul."
Ez a "90-95%" meglehetősen szubjektív. Tényleg semmi értelme ilyenekkel dobálózni. Avatar szintű real-time grafika belátható időn belül nem lesz otthoni cuccokon. Pont. Az, hogy ami lesz, mennyivel lesz annál szubjektíve rosszab, az tényleg szubjektív. Látod, neked a Samarithan az már ott van, vagy majdnem ott, szerintem meg fényévnyi távolságban.
-
-
.mf
veterán
Anélkül, hogy belenéztem volna: jó-jó, biztos szép, de szerintem egy játék nem feltétlenül egy interaktív film-élménytől lesz egy jó játék. Mai szemmel puritán, gyenge grafikával is voltak kiváló játékok, amiket az ember még pár végigjátszás és x év után is elővesz, mert jó volt a hangulat, a történet, a karakterek, a kihívás-szint, a világa, a rendszere, stb.
-
Sinesol
veterán
Az a baj csak hogy maximum azert kelt filmszerü hatást mert, a filmek is sokszor kritikan aluli cgi-vel vannak tele. Raszteres grafikaval azert igazan elethű dolgokat szerintem ne varjunk, akarmennyire is reszletes lehet de a szinek, arnyekok miatt mindig olyan valotlan hatásuak. Na persze az eddigiekhez képest szebbek sokkal de akkor is olyan "bábu" hatása van a karaktereknek meg furcsak a szinek is...
Olyan mint amikor latsz egy elethű viaszszobrot és szép meg minden de azert elsö blikkre latod hogy fake.. -
Diopapa
addikt
MadDog McCree meg társaik yee
-
"A videóból úgy tűnt, már átestek. Nekem a Space Ace jutott róla eszembe."
Meg a Dragon's Lair - ezekben kimaxoltak a "filmszeruseget", es akkor, a nyolcvanas evek elejen, a megjelenuk uta egy rovid ideig ugy nezett ki, hogy ez lesz a jatekok jovove, de aztan nagyon gyorsan raunt mindenki. Most meg kezd visszaszivarogni (pedig mar a rail shooterek is eleg rosszak voltak).
-
Malibutomi
nagyúr
Erről eszembe jutott, nemrég láttam YT-on videót, ahol a "gamer" valami régi játékot próbált, és ott rinyált, hogy de nehéz, nem jelzi ki, hogy mit kell csinálni! Engem meg pont az ellenkezője irritál, ha csak egy megoldás van, de azt is a képembe tolják.
Grafikára meg gyúrjanak csak azt szeretjük, de nem csak az a lényeg. -
Madwe
nagyúr
válasz
Malibutomi #40 üzenetére
Igen, az a tipikus qte - mondjuk ott a farkasos résznél pl jópofa volt h te nem mozogtál de célozni kellett, az egy fokkal jobb - viszont itt rendesen van opció meg mifene, majd kiderül a valóságban milyen lesz ez, papíron tetszik...
-
Madwe
nagyúr
Az Orderben pl a sok átvezető animnál lesz interakció: nem olyan QTE mint megszokhattuk, hanem kiválaszthatsz opciókat - kb kijelölöd mit akarsz használni - s az alapján megy tovább a történet - pl valaki leteper s mihez nyúlsz hozzá hogy lerántsd magadról stb - nyilván függ majd a megvalósításról, de ez egy aranyos csavar. Amúgy meg egy vérbeli sztori orientált single játék, abban nem baj ha van sztori is - mellesleg ennek ingencsak jóféle, szerintem
-
Ez igy viszont egyre inkabb uresse valik. Akkor ennyi erovel az elso Tomb Raider is Avatar-szintu volt. Nem olyan, de... majdnem.
"Amugy real time-ra ott van a Samartihan real time tech demo. Na az latvanyra ott van mint az avatar vagy mint egy normal film"
Arra gondolsz, amit itt is linkeltek?....
Mert az nagyon messze van tole. Nezd csak meg akar a mozgast, akar az interakciokat (pl. amikor a lang hozzaer a lanchoz), az anyagokat (pl. hogy a kabat hogyan mozognak), stb. Ha mar ez is Avatar-szint, akkor nem tudom, hogy mi az, ami nem.
-
DigitXT
félisten
-
-
Nezd. Ez olyan mint amikor mondjuk a bf4-et high-ra vagy ultrara rakod. Sok kulonbseget nem latni. Nyilvan 100-osan nem lehet real-time-ban megcsinalni azt amit profi gepek szazai csinalnak hosszu ideig, de kozeliteni, egy kis csalassal igenis lehet. Nem azt mondom h az order-nek avatar szintu a latvanya de jo uton halad.
Amugy real time-ra ott van a Samartihan real time tech demo. Na az latvanyra ott van mint az avatar vagy mint egy normal film megis eleg volt par gtx a futtatashoz. Szoval meglesz ez. -
"En nem azt mondtam h avatar szeru lesz a lekpezes hanem a latvanyvilagban amit te a monitrodon latsz hamarosan elerheto lesz real time a latvany"
Ezzel az a baj, hogy ha nincs ott mogotte a render, akkor nincs latvany se. Ha nem eleg reszletesek a texturak, a modellek, nem pontos az arnyekolas, akkor nincs Avatar-szintu latvany. Ha meg vannak, akkor meg remenytelenul megoldhatatlan feladatatot jelentenek egy konzolnak.
Avatar-szintu latvany csak Avatar-szintu renderelesbol lesz, masbol nem nagyon.
-
Vadmeggy
aktív tag
-
Diopapa
addikt
Ma olvastam, hogy pl a Star Citizen, aminek azért elég nextgen lesz a grafikája, max 20 egyidejű fényforrás árnyékait jeleníti meg (gondolom normális sebességgel). No meg a tükröződésekkel is megy trükközés, a PBR sem lesz mindenhol (sebességprobléma). Persze, utoléri az Avatart hahahaha...
-
rhen
senior tag
Ezt a fake kromatikus aberráció effektet nem tudom miért erőltetik mostanában mindenhol.
Engem zavar. El van túlozva.
Még a legolcsóbb mobilok optikája is jobb mint amit imitálnak ezzel.
Itt még annyira nem is durva, de van ahol szinte mintha anaglyph 3D képet néznék szemüveg nélkül. -
"Ezzel tényleg meglesz lassan egy Avatar szintű grafika."
Nem lesz meg. Igazabol egyaltalan nem is ertem, hogy juthat ez eszebe olyasvalakinek, aki ert olyan kifejezeseket, mint terabyte meg gigahertz. Az Avatarnal egy komplett renderfarm (a multkor utananeztem, egy ezer negyzetmeteres teremet toltott meg) nagyon messze volt attol, hogy realtime rendereljen, na meg eleve a modellek meg a texturak akkora adatemennyiseget jelentettek, hogy egyetlen frame-nyi adat se ferne bele a konzolok memoriajaba.
Szerintem ha rendesen megneznenk, akkor talan meg a '93-as Jurassic Park se menne realtime a mai gepeknek.
-
#06658560
törölt tag
A cím igaz, hála az egyre több trágya CGI-nek a normál filmekben...
Az Avatar szintjét pedig már régen meg is ugrották a PC-s gémek is. -
#81187072
törölt tag
Hurrá, még több vér, még több háború, még több erőszak.
-
.LnB
titán
Azért nem lelkendeznék ennyire a grafika miatt mielőtt megjelenne a játék. Nem zárom ki, hogy valóban így fog kinézni.
De emlékezzetek vissza az E3-on bemutatott Deap Down Trailer-re. Arra én is nagyon felkaptam a fejem. Pedig nekem a grafika sokadlagos szempont egy játéknál.
A mostanába megjelenő videók a játékról már közel sem ugyan azt a színvonalat prezentálják.
Szóval én óva intenék mindenkit, hogy ezeket elhiggye, főleg ha a Sony-ról van szó. -
Taposo
aktív tag
Elképesztő ez a gyors technika fejlődés, ahhoz képest hogy a jelen konzolok most csak ébredeznek 3-4 év múlva meg majd kérdik tőlem hogy milyen filmet nézek éppen, nem filmezek, játszok !!!
-
MCBASSTION
aktív tag
wow grat a feljnek, ilyesmire en is gondoltam meg pc-n csak ott ugye annyira nem lehet megcsinalni
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Dr. Romano #11 üzenetére
Az egy megrendelt techdemó volt. Ez pedig egy bemutatott játék, amit már megmutattak futás közben. Onnan származnak a képek.
Egyébként az UE3 képes arra, csak az Epic eléggé leállt a játékfejlesztéssel, a licencelők pedig jellemzően kispénzű stúdiók, akik nem tudnak annyit költeni a grafikára, hogy ezt a minőséget egy teljes játékba felmutassák. Ez a Sony belsős stúdiójánál nem gond. Annyi pénzük van amennyit kérnek az anyacégtől. -
Cheesy
őstag
A still render - pre-rendered és a realtime render részletessége között azért szokott lenni különbség.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ilyen grafikát mikor látunk 25+ fps sebesség mellett. -
gianni85
veterán
válasz
Dr. Romano #11 üzenetére
esküdni mertem volna, hogy a szamaritánus demo UE4
-
Dr. Romano
veterán
Azért óvatosan. UE3 motor is ilyesmi realtime-al volt reklámozva, azóta sem találom az ilyen grafikájú játékokat....
-
"egyre közelebb kerülünk a filmszerű grafikához"
Igen igen, de valahogy az emberi szemet / tekintetet továbbra sem tudják élethűre megcsinálni.
-
SkyS1gn
félisten
Abu most már tényleg látni akarlak élőben!
-
Mondjuk ezek a képek elég szutykok. Értem én, hogy a dof nagyon menő, de azért fókuszálhatnának valahova, hogy lássunk is valamit a homályon kívül (persze, átjön, hogy nagyon remek, de azért na).
-
lenox
veterán
Tuti, hogy ezek gameplay kepek?
-
duc
aktív tag
"A működést egy branch biztosítja a vertex shaderben, ami egy olyan utasításra épül, mely beállítja a programszámlálót egy abszolút címre a CU-kban található skalár ALU regiszterterületének regiszterpárjában."
...nnna itt érzem hogy hiányzik nálam valami real time fordító a' agyamban.
-
dgabor80
tag
Végre valami történik a grafikával...emlékszem a 2000 körüli időkre hogy örültünk egy egyre szebb 3D-s megjelenítésnak...eztán ha nem is lanygos víz jött...de lassabban fejlődtek a dolgok...
Most viszont... Gratula Sony
(Noha az első mérföldkő letétele később már nem lesz olyan fontos a játékosok szemében
, legalábbis hogy pontosan ki tette le..)
-
Ezzel tényleg meglesz lassan egy Avatar szintű grafika. Keresem az állam...
-
Bandi995
aktív tag
Egyszerűen félelmetes,hogy milyen grafikát képesek ma már valós időben megjeleníteni
-
Neoteric
addikt
Hát lehet, hogy ez lesz az első játék, amiért beszerzek egy ps4-et.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Intellivision multikártya 130 játékkal. használati utasítás és játéklista Opció-ovarlaykártyák
- Nikon z 20mm f/1.8 S Újszerű!
- Eladó egy remek állapotban lévő Google Pixel 9 telefon + az eredeti tokja
- újszerű iPhone 13 Pro Max 128GB graphite grafit független Apple
- újszerű Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49 mm-es titántok 3 év garancia ajándék extra szíj
- LG 55C2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen5 CPU
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- Samsung Galaxy Z Fold 7 Újszerű állapot, hajlítható csúcstechnológia 12/512 GB Gyári garanciával!
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3389, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest