Új hozzászólás Aktív témák
-
vemalsar
csendes tag
Sok aspektusra nem tértem ki mint pl. a drop/loot rendszer és annak a pszichológiája hogy mit "kell"/érdemes felvenni. Alapvetésnek vettem hogy amit találsz tárgyakat vagy dob az ellenfél, az jutalom és jár a játékosnak - ha nem tudsz vele élni mert megtelt a hátizsák VAGY mert annyira haszontalan/értéktelen, az is probléma.
A craft rendszereket is külön lenne érdemes tárgyalni, szeretek craftolni de sok játékban (pl. New Vegas vagy Divinity: Original Sin) inkább skippeltem, mert túl sok fejfájás volt a cuccok válogatása és sokszor nincs elég információd ami alapján eldöntsd, mit vigyél és mit ne, na meg hogy mennyit, milyen cucchoz mi kell... a fene se akar guide-okat bújni játék közben vagy a menükben lépkedni és összenézegetni ezeket a receptekből
http://retrovem.com
-
nemlehet
őstag