Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @The Best AMD -

    The voice option in Viber for Blackberry is not available yet. We are working here in the company to add it to the application, and we hope to complete it soon.

    @zol.com -

    Sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
    We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

    Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

    If the quality of call on WiFi is bad, then it could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.

    1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
    2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer)

    -----------------------

    @ The Best AMD -

    A hang opció Viber Blackberry még nem áll rendelkezésre. Azon dolgozunk itt a társaság adja hozzá az alkalmazást, és reméljük, hogy töltse ki hamarosan.

    @ zol.com -

    Néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER felhívását minősége és eredmények zavarok és törött hang.
    Folyamatosan próbálják javítani a kezelését a 3G, így várható jobb teljesítmény, mint az újabb verziók Viber szabadulnak fel.

    Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.

    Ha a minőség a hívás WiFi rossz, akkor lehet, hogy a hálózat kapcsolódik a zárolás VIBER forgalom.

    1. Először is, kérjük, próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrását.) Mik az eredmények?
    2. Is, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a routerek vagy tűzfalak:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni kikötők, felveheti a kapcsolatot a router gyártó)

Új hozzászólás Aktív témák