Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @KMT -

    Did you make sure you have the latest version of Viber on your Nexus S?
    If so, please take a minute a report this problem to our Support Team. They will look into the problem and hopefully we will include a solution in our next update.

    @Brasco86 -

    Some mobile operators across the world block Viber on their 3G network (especially Vodafone networks across Europe). Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.

    In order to verify this, we recommend to contact your cell company and confirm this with them.

    -----------------

    @ KMT -

    Hasznosnak győződjön meg arról, hogy a legújabb verzióját Viber a Nexus S?
    Ha igen, kérjük, szánjon egy percet jelentés ezt a problémát ügyfélszolgálatunkkal. Fogják vizsgálni a problémát, és remélhetőleg lesz egy megoldást a következő frissítést.

    @ Brasco86 -

    Egyes mobilszolgáltatók világszerte mondat Viber saját 3G hálózat (különösen a Vodafone hálózat Európa-szerte). Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.

    Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot sejt társaság, és erősítse meg őket.

Új hozzászólás Aktív témák