Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @darthdani101 -

    There could be two reasons for this problem.

    First - there could be a general problem with the configuration of your cellular internet (3G). You should check it with your mobile company.

    Another option - some mobile operators (like Vodafone, in many countries) across the world block Viber on their 3G network. Usually this happens when users have a "simple" data plan (or a prepaid contract), meaning they didn't pay extra for using VoIP on their 3G network.

    In order to verify this, we recommend to contact your cell company and confirm this with them.

    ============

    Lehetne két okból erre a problémára.

    First - lehetne egy általános probléma a konfiguráció a mobil internet (3G). Ellenőrizni kell, hogy a mobil cég.

    Egy másik lehetőség - egyes mobilszolgáltatók (mint a Vodafone, számos országban) szerte a világon mondat Viber saját 3G hálózat. Általában ez történik, amikor a felhasználó egy "egyszerű" adat terv (vagy prepaid szerződés), ami azt jelenti, nem fizetnek extra használó VoIP saját 3G hálózat.

    Annak érdekében, hogy ennek ellenőrzésére, javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot sejt társaság, és erősítse meg őket.

Új hozzászólás Aktív témák