Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wetomi

    aktív tag

    válasz Victor Súgó #11 üzenetére

    Kíváncsi vagyok a konkrét cégre, mert nekem csak a propellerrel van tapasztalatom.

    Telenornál pl pár kattintás megváltoztatni az online felületen az ügyfél és a kártyaszintű jelszót is, ha magánszemély a tulajdonos és megfelelő szintű a regisztrációd. Céges előfizetésnél nyilván megfelelő papírok kellenek az ügyfél szintű jelszóhoz és személyes ügyintézés.

    Megint csak Telenor, ha az online felületen bejelentkezel, akkor legalább kártya szinten azonosítva vagy, nem kell külön jelszót megadni, ha csak nem másik kártyával kapcsolatban szeretnél ügyet intézni.

    Ugye ott az elektronikus űrlap is, de a hiteles elektronikus aláírás is megfelel náluk az azonosításhoz.

    Vagy küldenél inkább a postai levelet, aláírással, vagy akár tértivevénnyel? A postai levelet lehetetlen elolvasni, az aláírást nyilván nem hamisítják és minden ügyintéző grafológus.

    Az a tapasztalatom az ilyen problémákkal, hogy a felhasználók nem értik, hogy egyes helyzetek milyen egyszerűen megoldhatóak, mert nincs aki elmagyarázná nekik a lehetőségeiket és ezért a sértődött felhasználó az aktuális buzzwördökkel tarkítva felfújja a dolgot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák