Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wetomi

    aktív tag

    válasz Victor Súgó #13 üzenetére

    Örülök, hogy találtál egy ilyen ellentmondást, de igazából ott tartunk még mindig, hogy ők adatvédelmi okokból még nem kezdték meg irányodba az érdemi ügyintézést/tájékoztatást, mivel az adott ügyintézési csatorna feltételei szerint te nem igazoltad, hogy jogosult vagy az érintett előfizetéssel kapcsolatban eljárni.

    Nem akarlak hibáztatni, nehogy félreértsd, de olyan érzésem van, hogy a saját dolgodat nehezíted, holott van megoldás.

    Ahelyett pl, hogy felhívod az ügyfélszolit. IVR-ben beazonosítod magad és jelzed az ügyintézőnek, hogy legyen kedves rögzíteni az alkalmazással kapcsolatos panaszodat, amit 30 napon belül megválaszolnak.

    Vagy egyszerűen megadod a kért "pin-t" válaszban, ők ügyintéznek, aztán megváltoztatod a "pin-t".

    És akkor még nem tudom, hogy melyik szolgáltatóról van szó. Nem tudom, hogy te vagy az előfizetés tulajdonosa, vagy csak használója, magánszemély, vagy céges előfizető vagy-e? Mert ezeknek kihatása lehet az ügymenetre az azonosítás miatt.

Új hozzászólás Aktív témák