Új hozzászólás Aktív témák

  • E.Kaufmann

    addikt

    válasz kenwood #643 üzenetére

    Nekem az a legszebb kocsi, amiben épp ülhetek, vezethetem ahová szeretném, és nem robban le alattam. Mindegy hogy Swift, Alto, Clio, C3, Corsa (amikben ültem) francia, német vagy japán, milyen randa kívül, de legjobban a régi 2000-2005 környéki Clio jött be, amivel néha megjártam Pestet 200 km-ről. Egyszer mentem új Clioval, mert az utitárs kisírta, hát, abban nem láttam hátra ki rendesen és kintről indokolatlanul nagynak éreztem, miközben belül nem volt kényelmesebb vagy tágabb, mint a régi Clio, sőt, pont ezért úgy éreztem, könnyebben meg tudom húzni, mint a régit, ami inkább egy jól méretezett ruha érzetet adott. Komolyan mondom, vezettem már Trafficot is és mivel magasabban voltam, jobban éreztem a határait, méretét, mint az újabb Clio-nak. Amúgy nekem doszt elegek a régi buta kocsik, ha már van olyan is, hogy butamobil. Egy kényelmi funkció van, ami nélkül nem is hiszem, hogy pl szigorúbb helyeken, pl Ausztria, lehet egyáltalán boldogulni, és pályán is alapkövetelmény, a Tempomat (pedig úgy rémlik a régi Clio-ban pont nem volt nekem, de gondolom azért létezett tempomatos változat is).

    Igazából arra akartam utalni, csak közben elözönlöttek az emlékek :) az I3 jó kocsi (lehet), de nem az a kimondott BMW, nem is illik igazán a márkához, ami nem feltétlen baj, sőt :) Az I3-as BMW-seket is külön fajtába kategorizálom, ők szememben nem BMW-sek, hanem sokkal jobb a megítélésük :)

    [ Szerkesztve ]

    Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

Új hozzászólás Aktív témák