Új hozzászólás Aktív témák
-
up! vs. e-up! (37kWh): 905 - 1160 (kg)
208 vs. e-208 (50kWh): 1158 - 1455 (kg)
Nero vs. e-Nero (64 kWh): 1415 - 1737 (kg)(Forrás: www.drivek.co.uk - nem tudom pontos-e, és nem tudom azonos felszereltség-e, de támpontnak talán jó.)
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
Feketelaszlo
senior tag
Az mondjuk tragikus lenne, ha Európában a 1,5-2 tonnás autók kategóriája válna mérvadóvá. A Peugeot 208 1080 kg, míg az e-208 1520 kg: 30-40% növekedés reálisabb a kontinens személyjárműveinél. Az már persze EU-s szabályozói felelősség, hogy miért a nehezebb járművek felé tolják a piacot, - aligha róható fel elektormobilitás bűneként -, de talán pont az i3-as BMW a kevés pozitív példák egyike e tekintetben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
lo Egy biztos: nekünk már nem lesz belsőégésű motorral hajtott autónk többé.
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Poco X3 NFC - minden, ami kell
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI kábel TV
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- RAM topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Crypto Trade
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...