Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz <Adamsky> #150 üzenetére
ja csak ok ezt gariban javitjak ~6 eves autokon is, hiaba van benne 300k+ km is akar meg van a 3-4. tulajanal addigra...
majd kerdezd meg a VAG juzereket nekik mennyibe kerult az elkopo lanckerek meg a "okoskerek" csereje, meg az elszakado lanc miatt a hengerfej OFF, mert nem gondoltak ra a gyariak, hogy elkopik/elszakad az elettartam elott
vagy amikor beall az motor a hoki 6szog tengelyes olajszivattyu athajtasnal 200k km korul vagy eleg kritikus helyen levo vezerles feszitonel mar "D" jelzesu alkatresz van par eves gyartasnal is, mert az A-B-C elozo verziok sem jottek be oda es addig az elso vezerlescseret sem erte meg feltetlenul...
pedig ezek 70+ eve autot gyartanaktöbb drón kell ;P
-
desigo
senior tag
Ezt a 3000 fejlesztőt,hogy kell elképzelni?
Jó oké 10 kevés.
100 még rendben jó kis csapat.De 3000 wtf? -
oliverhr
csendes tag
Nem ez a kocsi fogja meghozni az áttörést a VW-nek. Drága, kis hatótáv... nuff said.
-
#72042496
törölt tag
-
-
Noukoum
veterán
válasz SyMbioTe #158 üzenetére
Ez alapvetően amerikai sajátosság. Ugyanakkor az is látható hogy a sok tucat évet megélt nem amerikai gyártóknál is előfordulnak összeszerelési bakik. Törésteszteken ugyanakkor zseniálisan szerepelnek, csak erről senki nem beszél, típushibák ugyan vannak de inkább legyen minden második autó kilincshibás az első szériánál mint motorhibás végig. Mert ugye ilyet is láttunk már csak az elmúlt 20 évben egy párszor.. Szoftver minősége páratlan, kb sehol senki közelében sincs. Mindezt úgy hogy funkciókban élen jár.
Nem védem a teslát, egyértelmű hogy a német prémium autók összeszerelési minőségben sokkal de sokkal jobbak mint bármely azonos árú, de európában inkább sokkal drágább teslák. De ha valaki ült már teslában, az tudja hogy a high tech feeling teljesen feledteti a minőségbeli gondokat, vagy a szigetelés hiányát (mely okkal van amúgy). És hogy finoman fogalmazzak, szerintem sok magyar tesla károgó örülne ha csak egy legfapadosabb model 3-mal járhatna, nem azt keresné hogy van e rajta esetleg valami illesztési hiba.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
8th
addikt
"De ha valaki ült már teslában, az tudja hogy a high tech feeling teljesen feledteti a minőségbeli gondokat, vagy a szigetelés hiányát"
Ez hatalmas baromság! Épp ellenkezőleg. Az, hogy minden egyes padkára felállásnál megnyeklik alattad a bódé közben hangosan pattog és nyikorog a műszerfal egy új autóban az 2020-ban több mint kínos. És nem egy négymilliós kis fapados szarról beszélünk aminek még elnézne az ember ilyesmit.
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz hobizoli #161 üzenetére
Ha luxuskiegészítőként tekint valaki az autójára akkor biztos fontos, hogy milyen az "anyaghasználata", ha járműként, akkor kevésbé. Ez a műanyag-kopogtatás meg ajtókárpit-simogatás mint mérce az USA-ból indult ki, mert ott a vásárlók nagy része nem ért a műszaki cikkekhez, - nekik ennyi jön le belőle -, de szerintem itt Európában nem kéne, hogy ez legyen a mérce, a minőség műszaki értelemben nem ezt jelenti.
Ha minőséget akar valaki számonkérni egy gyártón akkor vegye elő a kockás füzetet és számolja össze a 0 kilométeres járművön található hibák számát, de ne érzékszervi benyomások alapján ítélkezzünk. Ennyi erővel azt is ki lehetne jelenteni, hogy a Fiat Ducato belseje sokkal minőségibb, hiszen vastagabbak a gátak, karcálóbb és keményebb a műszerfal (ezek ráadásul mérhető tényezők, nem szubjektív tulajdonságok). -
Bdanyy
addikt
válasz Feketelaszlo #166 üzenetére
micsoda, usaból? [link]
rettentő béna az ottani autók anyaghasználata. Igaz bőr van bőven, de jó műanyagos tapintással. Szerintem európában sem értenek a műszaki cikkekhez jobban, csak szeretjük azt hinni.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Igen, olvastam ezekről. Nekem nincs bajom a Teslával, alapvetően szeretem őket, jó kis autók, de vannak hibái.
Pl. most lökhárító esett le, valakinek az üvegtető, ami speedzone-ba volt annak a hátsó spoilere lötyögött, stb... Ülni nem ültem benne, szóval arról nem nyilatkozom.
Technikailag viszont egyértelműen a legjobb szerintem az e-autók között. (Mondjuk nekem a beltér a túl steril kategória és nem tetszik, hogy minden a központi kijelzőn van)„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Noukoum
veterán
válasz SyMbioTe #170 üzenetére
Igen, a sokszázezer autóból. Elmondom neked, a többinél is minimum ennyi az arány. Csak arra a kutya sem kíváncsi és meg sem írják. Kivétel talán a bmw, de ott is csak kigyulladó motorra kíváncsi a nép.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz #72042496 #172 üzenetére
Értem tehát azért - mert "pontatlanok az illesztések" meg "nem korrekt anyagokból készülnek" meg "nem kellemes dizájnnal készülnek", ezért lehet szarozni?
Tulajdonképpen minden autót lehet szarozni, mert egyik sem tökéletes. De csak a teslát lehet jogosan szarozni, értem.
És persze senki nem mondta hogy a kritika nem jogos! De az. Csak az autó vásárlás pont olyan kompromisszum, mint bármi más. A negatívumok mellett vannak pozitív dolgok ám. Csak ugye akkor kiderülne hogy nem is olyan rossz autó a tesla, és hát az embernek mindig igaza van mint tudjuk, ha nincs akkor is[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#72042496
törölt tag
A #156 Balika911-ben a pozitív dolgok elismerésével kezdtem. Autóként viszont szembeötlő volt, hogy beleülve kellemetlen, olcsó, mozgásban pedig nyeklik. Komolyan meglepett, hogy ezekről nem esnek le dolgok, majd jöttek a hírek, hogy de, leesnek.
Aztán egy beszállító mondott számokat az elvárt tűréseikről és folyamataikról, hát nagyjából ott tartanak, ahol a koreaiak tartottak évtizedekkel ezelőtt. A tényleg csodálatos koncepció és hajtás mellett a Tesla ebben is magasan kilóg a mezőnyből, csak sajnos lefelé.
Tulajdonképpen minden autót lehet szarozni, igen, csak míg a fentiek kapcsán egy Porsche Taycant pl. könnyű lenne a hibái ellenére megvédeni, addig egy Teslánál a cizelláltabb véleményalkotásra tudnám csak megkérni az illetőt.
[ Szerkesztve ]
-
Mik76
senior tag
válasz #72042496 #172 üzenetére
Erre fele eleg sok furikazik beloluk, es hasznaltan baromi ritkan talalni eladot, szoval elegge meg vannak elegedve vele a tulajok. Persze ezek nyilvan egyszeru kanadai bunkok, nem am olyan finom urak mint akikre te hivatkozol...
http://www.imdb.com/name/nm1481844/?ref_=nv_sr_1
-
Noukoum
veterán
válasz #72042496 #176 üzenetére
Milyen teslában ültél és meddig? Csak mert teljesen mások a tapasztalataim.
Nem kell ezt túlragozni, ha neked elsődleges prioritást élvez az anyaghasználat akkor nem a tesla a te autód. Attól még nem szar, csak nem neked való.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
#72042496
törölt tag
Model S-ben talán egy pártíz órát az évek során. Nem akarom szarozni, leírtam amit leírhattam erről, összefoglalva a #156-ot tartom.
#177 Mik76
Nem csodálom, ha belegondolsz, helyettesítője sincs igazán. A gyúnyolódást viszont mellőzd légy szíves, rosszul esik és nem tesz hozzá a témához.[ Szerkesztve ]
-
Mik76
senior tag
válasz #72042496 #179 üzenetére
Oke azt visszavonom, de azert akkor abban gondolom egyetertunk hogy ez a gagyi tesla olyan dolgot tud amit jelenleg senki mas nem. Ilyenkor szerintem azert el kene gondolkozni azon hogy mi a fontosabb. Volt par vw-m es az a hu de nagy minoseg par ev alatt mindegyikben megadta magat, a rendszeres szervizbe hordasrol mar nem is beszelve. Elektromos es mechanikus problemabol is volt boven. Ha meg a design a kerdes, elobb valasztanam a teslat ennel a kis akarminel ami a tesztben szerepel.
Beke.http://www.imdb.com/name/nm1481844/?ref_=nv_sr_1
-
Auratech
őstag
A Tesla, másképpen E. Musk munkássága szerintem úttörő. Csinált(atott) rendes rakétát, működő űrhajót, lassan bolygóközi hajót is. Ezrivel vannak a műholdjai, autógyártásban is csúcsokra tör. Van koncepje a neurointerfészekre is. Szoftvert fejlesztenek ezerrel.
A 100 éves wv meg kiizzadott egyetlen majdnem jó elektromos kocsit válaszul az elektromobilitás kihívására, miközben a Nürnburgringen ők a csúcstartók. Musk fő erénye, hogy a számítástechnika fejlődéséhez hasonló fejlesztési sebességet diktál és nem foglalkozik évtizedes beidegződésekkel. Nekem nagyon tetszenek az új passatok. Gyönyörűek. Azért, mert belső égésű a meghajtása? Nem értem a németeket...
Például A2 audit kicsit áttervezhetnék villanyosra sebtiben és lenne egy jó formájú, elektromos kompakt kocsijuk.Auratech Field Recording
-
Mik76
senior tag
válasz Auratech #182 üzenetére
En tobbet nem veszek vw-t. Volt ketto is, jo jo de a mazdam koroket vert rajuk. Amit meg a dizel botranyban csinaltak az szamomra megbocsathatatlan. Vagyok abban a helyzetben hogy ne okozzon problemat betartani amit egyszer elhatarozok. Mindenki a penzevel szavaz, en tobbet rajuk nem.
http://www.imdb.com/name/nm1481844/?ref_=nv_sr_1
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest