Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz #54625216 #5 üzenetére

    A haverjaim átlagfelhasználók. Elég sok van belőlük ahhoz, hogy levonjam a következtetést: nem érdekli őket. Ha pedig az átlagfelhasználó érdeklődését nem tudja felkelteni, akkor sok jóra nem számíthat a gyártó/forgalmazó.

    Magamat szintén átlagos YouTube felhasználónak tartom, fogyasztok mindenfélét, de a feliratkozásaim alapján az átlagnál talán nagyobb érdeklődéssel a technológia és a számítástechnika iránt. A TheVR srácok kivételével a példámban is említett GTA IV VR projekt volt az utolsó ami "önként és dalolva" szembejött velem ebben a témában még 2015-16 környékén. Nomeg a Gear VR és most legutóbb a Google megoldása, de ezek már mobil eszközök, így ne keverjük ide.

    2012 óta van meg rá a pénz és - igazad van - 2013 március óta van tényleges készülék a fejlesztőknél.
    A hasonlatod ott hasal el (haha :DDD), hogy a videojátékos piac a Pong-gal kezdődött, nem pedig a Zombilövöldre Full 3D Ultimate HD Edition-nel. Sokat akar a szarka, de nem bírja a farka. "Ha az iparágat megreformáló világverő újdonságként hirdetsz meg valamit, akkor nem állhatsz a nagyközönség elé egy asztalitenisz-szimulátorral" - gondolták az Oculusnál. Mást meg nem sikerült épképzláb módon összerakni úgy, hogy bevonzza a kasszasikert. Az egész cég rég csődbe ment volna az újhullámos VR-őrülettel együtt, ha a Facebook nem vásárolja fel. Nem bírták a versenyt a HTC-vel és társaival az iszonyat lassú fejlesztés miatt, aminek alig volt látható eredménye.

    Az utolsó mondatodat nem tudom honnan szedted, ilyet nem írtam.

    (#6) haxiboy: Jogos, a technológia fejlődését én szvsz rétegjátékokkal tudnám elképzelni, amely aztán szépen és lassan átkúszik a mainstream-be bizonyos fokig. A kérdés, hogy mi ez a fok?

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Új hozzászólás Aktív témák