Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kansas
addikt
Én azt olvastam, hogy kézzel kell bekapcsolni...
[ Szerkesztve ]
Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.
-
Kupszi
aktív tag
Más lehetett, 3x ugyannál a videólistánál akadt meg és AMDMGP.DLL vagymilyen névvel volt az eset. Tehát valami probléma lehetett ott. A másik driverrel nincs ilyen gond.
Remélem csak egyedi eset volt és csak nálam, nálad ne legyen ilyen probléma mert elég idegesítő voltPipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Bonyolult, de leegyszerűsítve az a lényeg, hogy a Windows OS-nek van egy alapvető memóriakezelési és ütemezési modellje a GPU-kra. Ez elég sok komponensből áll, de összességében három sys fájl (dxgkrnl.sys, dxgmms1.sys, dxgmms2.sys) leírja, hogy miképp vannak kezelve a memóriaszegmensek, a DMA pufferek, a kiadott parancsok, maga a preempció, az eszközinterfész gyorsítása, az egyes memóriavezérléssel kapcsolatos funkciók, stb. És ez egy olyan kvázi sztenderd modell, amire a gyártók építik a GPU driver ütemezését. A hardver viszont ezalatt lehet, hogy másképp működik, tehát esetenként nem optimális a Windows sztenderd modellje, amit elsődlegesen a maximális kompatibilitás indokolt. Ez a Hardware-accelerated GPU scheduling lényegében annyi, hogy a gyártó rászabhatja az ütemezést a hardverre, és a GPU driver ütemezése sokkal szabadabb lehet. Az előny nyilvánvaló, hiszen a hardverhez közelibb modell jobb teljesítményt jelenthet, elméletben persze, a gyakorlat egyelőre ennek az ellenkezőjét tudja csak felmutatni. De lehet, hogy pár hónap múlva már jobb lesz az új modell, ezt egyelőre nem tudni.
Az elsődleges probléma persze az, hogy a Windows sztenderd modellje szénné van optimalizálva, tehát a legutolsó teljesítménymorzsa is ki van belőle szedve, így nagyon nehéz jelenleg gyorsabbnak lenni nála egy új modell kezdetleges drivereivel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A kompozitor folyamatosan javul az egyes Windows frissítésekkel. Nagyrészt ez felel ezekért.
A Youtube streamingnél a stutter pedig nagyrészt egy CPU-ból eredő probléma. Ha vesznek a userek sokmagos procikat, akkor az megszűnik. Külön ez volt a Ryzen 3950X selling pointja, hogy mostantól nem kell ezzel a problémával foglalkozni, mert van elég processzormag arra, hogy egy gép tudja magát a játékot és a streaminget biztosítani. Alternatív lehetőség a GPU fixfunkciós kódolóját használni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest