-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lizingrider
csendes tag
Hello Norbi, kösz a linket. A több eset kapcsán nyilvánvaló, hogy hiányos a Revolut folyamata, mert az esetekből az derül ki, hogy ha a célszámlán nem lehet jóváírni az összeget, akkor az valahol elakad. Na emiatt most a nyitott Revolut complain chatben ezt beleírom, mert ez olyan issue amiről tudnia kell a Revolutnak és fejleszteni a folyamatot. A többieknek is javaslom, hogy úgy jelezzék ezt a Revolutnak, hogy írjak le, hogy közösségi hozzászólások alapján nem egyedi esetről van szó! Visszajelzek!
[ Szerkesztve ]
-
Peddy789
őstag
-
KTU
addikt
Magyarul is hasonlót ír.
itt szerintem a helyi (belföldi)
és nemzetközi
utalások fogalmát kellene meghatározni.Angolul és magyarul is azt írja hogy nemzetközi utalásokra SWIFT használható.
Ha jól értelmezem
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
zivorad
csendes tag
Nem jött sms a másodikról, sőt egyikről sem mert úgy van beállítva, hogy csak bizonyos összeg felett küldjön sms-t, nem is terhelte csak egy feltöltéssel. 4 nap múlva, mikor lekönyvelte akkor láttam, hogy kevesebb a pénzem mint kellene, megnéztem hova lett és akkor láttam, hogy kétszer könyvelték és ekkor terhelték be a számlát a második - nem létező feltöltéssel is. Tehát nem csak "függőben" (vagy valami ilyesmi), hanem "könyvelt"- ként szerepel. Az első feltöltést mindjárt le is vonták akkor amikor itt volt az ideje, függőben volt 4 napig, ez így jó is lenne. A Revoluton csak egy látszik. A K&H-s ügyfélszolgálatos azt ígérte, hogy két nap múlva jóváírják, de be kellett mondanom, hogy egyetértek azzal, hogy ha mindezek ellenére mégis valós a terhelés, ami később még szerintük kiderülhet, akkor automatikusan levonhatják majd valamikor a kérdéses összeget.
-
zivorad
csendes tag
Jóváírták az egyik feltöltést. Ez a szöveg jött hozzá e-mailen:
"You may have recently noticed a double charge on some of your card top ups between the 6-8th July 2019.
This was an issue with our partner, and we're really sorry. If you look at your bank account statement and see a second payment to Revolut, you should see a refund on the same day.
Rest assured, the duplicate payment has already been refunded. Thank you for your understanding."
-
zivorad
csendes tag
No K&H ismét. Épp most próbáltam feltölteni elővigyázatosságból már csak a minimum összeggel, a K&H számla megterhelődött, de a Revolutra nem érkezett meg. Revolut chat azt írta, hogy ők nem terhelték be a kártyát, kérdezzem a K&H-t. Hozzá kell tennem, hogy eddig ment mint a karikacsapás, csak ráböktem, hogy töltse és már rajta is volt a pénz, most meg kb. 10 percig gondolkodott. Tegnap a feleségem ugyan így járt. Eddig neki is mindig sikerült, tegnap neki is kétszer terhelte...csak ő nem fog vacakolni, hogy hívogassa az K&H-t. Kezdem azt hinni, hogy a K&H-nak nem tetszik a Revolut és ezért vacakol.
-
zivorad
csendes tag
Úgy sikerült most feltölteni,hogy a Curve alá beraktam a K&H kártyát és onnan. De ez már nekem a kínlódás kategória. Ha így folytatódik akkor ráhagyom egy időre aztán majd látjuk. Különben az előzőre a K&H ügyfélszolgálata azt mondta, hogy sikerese kártyatranzakció, a Revolut pedig azt, hogy nem terhelte a kártyát. Akkor ki terhelte?
[ Szerkesztve ]
-
Lizingrider
csendes tag
Sziasztok! Jó hír, hogy ma visszakaptam az 5000 Ft-ot, ami az általam tévesen megadott saját OTP megtakarítási számlaszámra nem lett jóváírva. Az OTP lepattintott (olvasd el az előzményeket), de a Revolutnál kitartó voltam és ma jóváírták a pénzt. A visszautaló fél a K&H bank volt, ami megerősíti azt a feltételezésemet, hogy magyarországi HUF számlára utaláskor a K&H a Revolut levelezőbankja. Ezt írtam is a Revolut chat-ben és ma vissza is jött a pénz. Tehát közös tanulság: Ha WEB kártya vagy megtakarítási számlára utaltok véletlenül és nem érkezik meg a pénz (nem fog) akkor Revolutnál reklamáljatok és esetleg meg lehet említeni a K&H-s levelezőbankot, hogy ott érdemes keresgélniük az elakadt pénzt.Ha én lennék ott a panaszkezelési terület vezetője, akkor biztosan foglalkoznék azzal, hogy zárttá tegyem a folyamatot, bízok benne, hogy nekik is eszükbe jut foglalkozni ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
-
-
AcCEsS
senior tag
Természetesen megírom majd, hogy mire jutok. Egyébként a Revolut is azt írja a tranzakcióhoz, hogy
Feltöltés: 5000 Ft
Díj: 64,34 FtAz imént megismételtem a TopUp-ot ugyanekkora összeggel, És most 0 Ft díjat ír a Revolut, valamint a K&H is pontosan +5000 forinttal növelte meg a zárolt összeget. Ez jónak tűnik. Ettől függetlenül írtam nekik, magyarázatot kérve a +64 forintos eltérésre.
u.i.: Nem kizárt, hogy valami első kártyahasználati díj lesz, vagy a franc tudja...
[ Szerkesztve ]
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
AcCEsS
senior tag
A K&H kártyáról történő Top-Up többletlevonásával kapcsolatban a K&H-tól ezt a választ kaptam:
Köszönjük, hogy levelével Ügyfélszolgálatunkhoz fordult! Rendszeradataink alapján 07.10-én a revolut.com oldal részéről 5064 Forint összegű terhelési kérés érkezett bankunkhoz, nem 5000 Forint, ezért került foglalásba ez az összeg. A eltérő összegű terheléssel kapcsolatban javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot a kereskedővel. Amennyiben nem sikerül rendezni a problémát a kereskedővel, kérjük jelezze azt felénk!
Tehát a labda a Revolut oldalán pattog. Ami érdekesség, hogy a második 5000 forintos Top-Up a helyes összeggel terhelte meg a kártyámat, csak ez az első volt problémás a 64 forint többletlevonás miatt. A Revolut oldaláról a reklamáció lehetőségeként csak a chat áll rendelkezésre? Nem túl jó az angoltudásom, leírtam fordítóprogram segítségével, hogy mi történt, de sztem csak egy bot (Rita drága) válaszolgat általános tudnivalókat (először is azt, hogy ne eresszem ilyen bő lére a mondanivalómat!). 4 mondat volt....
[ Szerkesztve ]
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
Brandynew
őstag
Jó, de ez most tudod, hogy olyan dolog, hogy veled 99,99%-ban soha nem fog előfordulni. Persze lehet, hogy mindenki ismer valakit, aki ismer valakit, akivel előfordult, de nagyon kicsi a valószínűsége. Amit linkeltél cikket a négymilliárd Ft-os számláról, valószínűleg pont azért fordulhatott elő, mert papír alapon kapta meg a csekket az illető, egy webes felület, Díjnet stb. valószínűleg ezt kiszűrte volna. Nekem be van állítva a csoportos beszedéseknél egy szűk limit (pl. a vízre általában havonta 5 ezer Ft-ot fizetek, és 6-nál még soha nem volt több, ezért 8 ezer Ft a limit), így esély sincs arra, hogy komolyabb gond legyen. Ha 50 évente egyszer ezer Ft-tal téved a szolgáltató, az egyáltalán nem érdekel. Egyébként e-mailben megkapom beszedés előtt az aktuális összeget mindenről, arra rá szoktam nézni, de inkább csak azért, mert úgy a leggyorsabb olvasottnak jelölni az e-mailt Gmailben, ha megnyitod.
A bankolás, beszedés költségéről pedig annyit, hogy én tudom, hogy mindenkinek lehetősége lenne olyan számlacsomagot használnia, aminek minimálisak a költségei (éves szinten max. 7 ezer Ft, és ebben a számlavezetés, kártyadíj is benne van), tehát én csak legyintek, amikor valaki a magas banki költségekre panaszkodik. Az a 7 ezer Ft pedig az az összeg, aminél én jóval többre értékelem azt a felszabaduló időt, amit azzal szerzek, hogy soha, semmilyen számlát nem kell manuálisan befizetnem.
[ Szerkesztve ]
-
AcCEsS
senior tag
Köszönöm a tanácsot, a "live agent" működött, jelenleg vizsgálják a dolgot. Hopp, most jött egy kérdés:
Would you be able to provide us with confirmation that your card ending ** is EEA issued and not a commercial one? Your bank should be able to provide this confirmation.
Ez mi a franc?
[ Szerkesztve ]
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
AcCEsS
senior tag
Köszi, időközben felfogtam a kérdést és válaszoltam nekik, erre ezt írták:
If you add money with a card that was not issued domestically or with a commercial card/business, we may charge you a small fee to cover our costs.
Hááááát, ez érdekes! Ezután megírtam, hogy a második Top-Up ugyanerről a kártyáról ugyanekkora összeggel díjmentes volt, és ez nem logikus. Majd megkérdeztem, hogy ezek után mekkora díja lenne 100000 forint értékű Top-Up-nak? A válasz:
Sometimes the system may not charge, but I cannot guarantee that. I cannot specify the amount as we do not have them. When you trying to top up, any fees are visible before completing a top up?
Hááááát, sajnos ilyet nem láttam!
I wish I could specify the fee but it might vary. In this case, I would suggest sending a bank transfer maybe to avoid top up by card fees.
Szóval lutri, hogy vonnak-e plusz díjat üzleti kártyáról...
AcCEsS (https://www.metalenciklopedia.hu)
-
aujjobba
addikt
"nem lehet tudni a díj mértékét előzetesen" - én ezt nem értem, nem a K&H számolta azt a díjat, hanem a Revolut. De akkor mi az, hogy nem tudja előre, ha egyszer ő számolja ki és írja oda a felületre, majd terheli a topup összegével együtt. A hasukra csapnak? Józsi mennyi legyen, 60 vagy 70? Mittudomén, legyen 64, mer' az 8x8.
Max ha valamilyen harmadik rendszerből jön a díj mértéke, amire nincs rálátásuk, de ha még a kártyakibocsájtó (MC, VISA) tenne is rá valami díjat amit így a R rád hárít, annak a mértékével tisztában kellene lennie a R-nak.
Ritkán szerződünk úgy akárkivel, hogy "lehet lesz majd valamennyi díj, de az is lehet hogy nem, de ha lesz nem mondom meg mennyi lesz, majd meglátod utólag".[ Szerkesztve ]
-
kokokka
őstag
Írtam az OTP-nek. Megvan a megoldás, valóban kp felvétel díja. Azt írják nincs érvényes nyilatkozatom, holott a törvény meghozatalakor azonnal nyilatkoztam és eddig is működött az ingyenes 2x-i felvétem. A levelük után beléptem és megnéztem : most valóban ki van kapcsolva, úgy, hogy én biztos nem nyúltam hozzá! Nem is jártam abban a menüben azóta, hogy nyilatkoztam! A q..va anyjukat! Most újra bekapcsoltam de írtam nekik, kíváncsi leszek a válaszukra. Így aztán az e havi második felvétem is fizetős lenne. Még jó, hogy van Top-Up meg Revolut. Csesszék meg!
OTP hirdetmény : A díjmentesség visszavonásig, de legkésőbb 2020. február 29-ig érvényes.
Szóval nem igazolódott be a félelmem a Revolut-tal kapcsolatban. Szerencsére
[ Szerkesztve ]
-
kokokka
őstag
Nem történt semmi ilyesmi. A kártyám januárban jár le, eddig is működött a 2x-es. Évtizedek óta OTP-s vagyok, ez se változott. Valamit elcsesztek, az biztos, mert én nem változtattam semmin.
@ aujjobba :ez van a hírdetményükben. Én is csodálkoztam, de még ha így is lenne, csak 2019 van....
-
aujjobba
addikt
Értem, akkor marad a másik megoldás, odaadja valakinek a kp-t, akinek szintén van Revolut-ja, és ez a valaki az appon belül átküldi neki az összeget a saját számlájáról.
KTU
Ok, összekevertem a bankokat, a Revolut számlája K&H-s, ahonnan a belföldi utalások kimennek.
Ez a megoldás kilőve ezek szerint.[ Szerkesztve ]
-
zivorad
csendes tag
Annak idején mikor nyitottam a TW-t a K&H bankból először kártyával tettem rá valamennyit, működött de van valami költsége. Utána K&H számláról utaltam a megadott számlaszámra, közleményben az én TW azonosítómat írtam, ez a TW részéről ingyenes a K&H részéről van valami költsége. Mikor Revolutot nyitottam erről is megy a feltöltése kártyával, (akrá a virtuálisról is) de költsége van a TW részéről. Abból kiindulva, hogy ha sikerült rá forintot utalni a K&H-ból próbáltam eurot utalni a Revolutról a TW-ra és ez is sikerült, nincs költsége egyik részről sem. Felbátorodva a fentieken IBAN kalkulátorral megkerestem a megfelelő IBAN számot a számlámhoz, mikor megvolt, ez a szám alalpján kikerestem a BIC/SWIFT kódot és a Revolutról utaltam forintot magamnak, ez is sikerült másodikra, elsőre csak azért nem mert elfelejtettem a közleménybe beírni az azonosítómat, telefonon beszéltem velük, nagyon rendesek voltak és 10 perc múlva ott volt a pénz. Ma is utaltam, Szintén a Revolutról, nem tellett bele egy órába sem és ott volt a pénz a TW-n, költsége nincs egyik részről sem.
-
aerol
tag
-
vmarci21
tag
Ahogy már leirtam a kártya kibocsátónak (tehát esetünkben a banknak) van mérlegelési lehetősége, hogy kell-e másik körös hitelesítés, vagy a beérkező adatok, és a fizetési szokásaid alapján elfogadja azt egyből megbízhatónak, és nem kér megerősítést.
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
vmarci21
tag
Oké, elbizonytalanítottál.
Elvileg szeptember 14-ig lehetséges, hogy a Revolut 3DS nélkül kérje a fizetéseket, de nem látom az okát, hogy miért variálnák ezt össze-vissza, hogy egyik héten van, a másik héten nincs, így szerintem logikus hogy már csak a bankoktól függ a dolog.
A bankok fejlesztéseire nem látok rá, csak a jogi részét néztem át nemrég, illetve fizetőkapuk által a fejlesztők számára tovabbadott információkat olvastam (főleg Barionét, de pl egy jó áttekintés van a Stripe oldalán is).De pl. OTP sosem támogatta a 3DS előző verzióját, úgy hogy valószínűleg egyből az új verziót fejlesztették le, amiben a bank már tud dönteni, hogy kér-e második faktoros hitelesítést, vagy nem. Így ha feltételezzük, hogy a Revolut már nem kér pénzt 3DS nélkül, akkor abból következik, hogy a bank fogadta el azt, további (SMS-es) megerősítés nélkül.
Tehát összefoglalva mondhatjuk hogy 3 lehetőség van online kártyás fizetésre:
- Revolut 3DS nélkül terheli a kártyát, így nincs szükség megerősítésre. (ez szerintem nem túl valószínű, és csak szeptember 14-ig tehetik meg)
- előző verziós 3DS-es pénzkérés, ez esetben minden esetben kell legyen megerősítés. (sosem volt népszerű, sok nagy fizetőkapu egyáltalán nem is támogadta)
- és a mostani 3DS (ami már most is használható, nem szeptember 14-én indul, ) ahol a kártyakibocsátó dönt, hogy kell-e megerősítés, vagy nem.Nem tudom, hogy erről ad-e ki információt a Revolut vagy valamelyik bank, de csak ők tudnák pontosan megmondani, hogy egyes tranzakcióknál mi volt a pontos helyzet.
[ Szerkesztve ]
>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
vmarci21
tag
Amennyire tudom, semmilyen megkötése nincs a 3DS-nek, azon kívül hogy valamilyen módon azonosítania kell a tranzakció indítóját, mint a bankkártya tulajdonosát, de ha vannak is bizonyos megkötések, azok elég tág határt adnak a lehetőségek terén:
A Transferwise pl rá is kérdez, hogy mobilra érkező push értesítésben hagyod jóvá a tranzakciót (ahogy például a Revolutos kártyás fizetésnél is van) , vagy egy beírandó kódot kérsz SMS-ben vagy hanghívásban.
Olvastam biotermikus azonosításról is ezzel kapcsolatban, sajnos azt nem tudom, hogy csak egy példa volt, amit lehet alkalmazni, vagy valamelyik külföldi banknál tényleg megcsinálta-e.Valószínűleg az SMS-ben küldött kód, illetve az "innovatívabb" helyeken a push értesítés a standard, általánosan megvalósított megoldás. Persze a biotermikus azonosítás sem tűnik rossz gondolatnak (amiről még mindig nem tudom, hogy meg lett-e valahol valósítva), mivel ha fizetsz valamiért a laptopodon, és van rajta ujjlenyomat olvasó, anélkül tudod magad hitelesíteni, hogy a telefonod után kéne nyúlni.
Úgy hogy számomra nem úgy tűnik, hogy valahonnan meg lehetne állapítani azt, hogy milyen 3DS volt, illetve ha nem kellett kódot megadni, akkor vont-e 3DS, csak a bank elfogadja, vagy nem volt egyáltalán 3DS. Szeptember 14-től EU-n belül tiszta lesz a helyzet, mert minden 3DS 2-es lesz.>> into.hu - https://into.hu <<:::>> Webfejlesztés: https://intomedia.hu <<
-
huan
őstag
Nem a forintos ERSTE kártyával töltöttem fel, hanem Revolut alkalmazásban az Euro-zsebnél a pénz hozzáadásával (Apple Pay-jel) Nem hagytam az Erste-re a váltást, hisz az ERSTE-nek ez csak egy kártyás vásárlás.
"nem engedni az étteremben, hogy a terminál forintra váltsa az összeget, hanem hagyni az eredeti pénznemben"
Erre gondoltam én is, de ki kérte hogy forintra váltsa, mikor Euroban számolnak ott mindent és a terminálon is a 27,4Euro szerepelt?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- MSI H81M-P33 LGA 1150 alaplap
- Lenovo Thinkcentre M710s 7. gen i5-7500 CPU, 16 GB DDR4 RAM
- Gigabyte GA-Q77M-D2H LGA 1155 alaplap, + ajándék i5-3470 CPU
- DELL OPTIPLEX 3040 MICRO PC, i5-6500T CPU,8 GB DDR3 RAM, 500 GB HDD
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs