- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zugi
aktív tag
Sziasztok!
Egy bizonyos blog meghívó linkjét beírva, utána kezdtem regisztrálni az appon. A blog azt hirdette, hogy ez a promóciós link állandóan aktív, nem jár le és hogy ezáltal postaköltség nélkül kapom meg a kártyát, de erre semmi nem utalt a regisztráció során és kiválasztani is csak 1.866 Ft kiszállítási díjjal tudtam a standard kártyát.
Azt is írják továbbá, hogy a legújabb változtatás szerint a Revolut elkéri a kártya posta költségét, de ezt a rendelés után visszakapom a számlámra. Amennyiben ez nem teljesül, írni kell a supportnak, és a meghívó linkre hivatkozva vissza fogják utalni!
Járt már valaki így? Mikor utalják vissza és ha nem, írt a supportnak? Egyébként oda lehet magyarul írni, vagy csak angolul?
Mindössze csak az említett link alatt elindulo oldalon a telefonszámom megadása után ennyi volt a visszajelzés, semmi más:
Ami olvasható, hogy "we have sent you a text with a link to download the app", na ebből semmi nem érkezett, sem sms, sem más. Így innen továbblépve közvetlenül a Google play-ból letöltött Revolut app-ban kezdtem az account-om regisztrálását. Nem volt semmi előzőleg fent, csak az appot szedtem le, de még nem volt megnyitva sem. Ez így érvényes? Mert előtte a telefonszámomat a képen láthatóan csak beregisztrálta akkor a link alól, nem?
[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
Köszi a segítséget és egyébként igazad van, 1866 Ft sem sok egy kártyáért, csak ha már ingyen is lehetne, 1 üzenetet nekem megér. Kár, hogy nem előbb vettem észre te lehetőségedet.
A szóban forgó blogot is update-elik időnként, tehát élőnek kell lennie a linknek.Most csak ott vagyok gondban, hogy hol lehet a Revolut supportot elérni? Az app-ból írtam az "írj nekünk!" lehetőség alá, de ott az a Rita csak egy robot, aki kulcs szavakra automata üzenetetek küld és nem tudom élő személyt hol tudok elérni?
-
Zugi
aktív tag
válasz szuladam #4294 üzenetére
Köszönöm mindenkinek az itt kapott segítséget!
Nos a regisztrációm sajnos nem volt zökkenőmentes. A promo linkkel gondom volt, így kifizettem a kártyadíjat, de megpróbálkozva a visszaigénylésével a segítségetekkel végre eljutottam chaten egy élő supportoshoz is, ami azért így egyszerű kezdő userként nem volt egyszerű. Alapból csak a Rita robot küldözgeti a dolgait, majd a "live agent" beírása után várnom is kellett 2 órát mire személyesen is válaszoltak. Este hiába küldtem el a hivatkozott linket nekik, amire kattintva kezdtem a regisztrációt, valamint közben kapott másik jó linket is, a supportos visszautasította a refund kérésemet.
Azután ma reggel arra ébredtem, hogy a chat ablakban egy másik nevű supportos jelentkezett be azzal a szöveggel, hogy jó híre van, visszakapom a delivery fee-t És valóban, már a számlámon is volt! Szóval végül így siker történet lett a vége, úgyhogy most öröm van
Egyébként ha ilyen promo linkekkel operálnak, akkor eleve nem értettem mit akadékoskodnak annak, aki így hozzájuk fordul, mert ott nyilvánvaló, hogy csak valami technikai gebasz lehetett a regisztráció során, a szándéka megvolt. Na de a lényeg, hogy megoldódott és most pláne nagy örömmel fogom használni a kártyát ha majd megkérkezik! -
Zugi
aktív tag
válasz alex devil #4383 üzenetére
Szerintem a telefonszám a lényeg. Én az appot 2 telefonra is feltettem párhuzamosan, de a másodiknál is ugyanarra a telefonszámra kértem az sms-t, amivel utána feltehettem az appot.
-
Zugi
aktív tag
Hát igen csak mozgalmas időszakban csöppentem bele a Revolut-ba. Csak most szombaton regisztráltam, vasárnap volt egyből egy menetem, hogy visszakapjam a kártya kiszállítási díjamat, mert a promóciós kód nem ment rendesen, de ezt hétfőre visszakaptam.
Ennek örömére hétfőn Gránit bankos Ft számlámról feltöltöttem rá 20.000 Ft-ot. Még ugye nincs is a kezemben a fizikai kártya, de sajnos egyből beleestem ebbe a hétfői duplán levonásba. Ha nincs ez a fórum, lehet fel sem tűnt volna, de most én is kíváncsian várom mi lesz 20.000 Ft-ommal.
-
Zugi
aktív tag
Ebben a percben jött a bankomtól az értesítés, hogy visszakaptam a duplán levont 20.000 Ft-omat!
Revolut-tól semmi üzenet nem jött, ott nem változott semmi, elvégre a Revolut app-on eddig sem volt ennek a hibának nyoma, csak csendben visszautalta a pénzt, most a számlavezető bankom netbankján is ellenőriztem.[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
válasz hedgehog #4645 üzenetére
Első feltöltés után? Én eddig 3x töltöttem és semmi problémába nem ütköztem. Igaz nem hatalmas összegeket, elsőre 20e Ft, másodikra újabb 20e Ft, majd 50e Ft. Utóbbi kettő összeget egymás után fél órán belül és semmi probléma nem merült föl. Vagy itt több százezres értékekre gondolsz?
Ami nálam még jellemző volt, hogy feltöltés után egyből átváltottam az összegeket más valutákra, tehát Ft-ban nem tárolok rajta.[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
Ez most jelent meg nálam a facebook-on. Engem nem érint, de gondolom sokan várnak rá, így talán hamarosan Magyarország is sorra kerül:
-
Zugi
aktív tag
válasz mecsek20 #4778 üzenetére
Nekem a június 2-án igényelt Revolut és a június 5-én igényelt Curve kártya mindkettő tegnap június 11-én egyszerre érkezett meg, mindkettőn németországi bélyegzés volt. Tehát 1 hét alatt meg is kaptam budapesti címre.Mindkettő tökéletesen működik, nagyon simán megy minden fajta tranzakció rajta. Igényes kivitelű kártyák, egyedül csak a Curve-ra is azt gondoltam, hogy az szintén dombornyomott lesz, ahogy a Revolut, de nem.
-
Zugi
aktív tag
válasz rongaucho #4813 üzenetére
A legelső kártyahasználat simán lehet ATM-es, nem szükséges előtte PIN kódos vásárlás. Nekem simán ment mint legelső tranzakcióm egy legközelebbi K&H-s ATM-ből. Próbáld ki másikban, mennie kell, vagy elképzelhető,hogy a napokban jelentkező Mastercard hiba lehetett az oka.
-
Zugi
aktív tag
válasz cyberkecsi #5820 üzenetére
[Ebben a videoban] a fickó épp az amerikai utazása kapcsán is elemezgeti többek közt a Revolut kártyát.
-
Zugi
aktív tag
Pár hete egy angliai reptéri transzfert foglaltam online a Revolut kártyámmal. A foglalás elvégzése után a buszos cég oldalán kissé figyelmetlenül ráklikkeltem ilyen képembe nyomott akciós ajánlatra is. Pedig ez nem szokásom, de ez a következő transzfer foglalásnál - amire szükségem lesz- kedvezményt ígért. Gondoltam mit veszthetek, és majd ha oda kerül a sor, hogy foglalom az újabb reptéri transzfert, akkor majd belemélyedek a részleteibe.
Aztán utána nem foglalkoztam vele, ma viszont a Revolut app-om azzal fogadott reggel, hogy 15 Fontot akarnak ettől a cégtől az 1 hónapos ingyenes időszak lejárta után havi előfizetés gyanánt beterhelni és ez a Revolut számára gyanússá vált, emiatt megkérdezte tőlem, hogy én engedélyezem -e. Mire persze, hogy nemet nyomtam, erről nem volt szó, hogy előfizessek bármire is, aminek szolgáltatásait nem is vettem igénybe, pláne nem úgy, hogy még én fizessek, hogy cserébe majd esetleg kedvezményt kapok. Erre a Revolut app feldobta, hogy ebben az esetben megsemmisíti a kártyámat, hogy ezzel is elejét vegye esetleges további jogosulatlan terhelésnek. Ezt más opció hiányában elfogadtam, máskülönben engedte volna a 15 Font leemelését. Viszont a fizikai kártyám ezáltal azonnal megszűnt.
Az app azonban azonnal felajánlotta egy új kártya igénylését, és meglepetésemre annak ingyenes kiküldését is. Tehát most megint leshetem a postást, mert érkezni fog az új Revolut fizikai kártyám. Az előzőre feltöltött minden összeg maradt, csak új kártya generálódott.Ha nincs ez a Revolut és a figyelmeztetése, hanem mondjuk sima magyar bakkártyám adatai álltak volna rendelkezésre, akkor most tuti lehúztak volna ezzel a 15 GBP-vel. Mondjuk nekem is tanulság, hogy ezentúl online csak a virtuális Revolut kártyát fogom használni, hogy ha hasonló nem kért terhelést kell elhárítani, akkor emiatt ne vesszen kárba egy fizikai kártyám.
[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
Segítsetek mert ezt most nem értem. Ebay-en korábban mindig Paypal-lal fizettem, ahol ugye beállítottam banki váltásra, hogy véletlenül sem a Paypal váltson iszonyú árfolyamokon, de most kipróbáltam a Revolut kártyámmal való fizetést, annak is a virtuális kártyájával, amiből gond nem lehet még ilyen ki tudja milyen kínai eladóval a túloldalon sem.
A termék ausztrál dollárban volt feltüntetve, amennyibe a termék került, annyit át is váltottam Revoluton, de fizetéskor mégis a Ft számlámról vonta le az összeget. Múltkor egy másik vásárlásnál ugyanígy jártam, akkor angol Font-ban volt az ár megadva, volt is Font számlám, és ott meg Euro számláról vonta le a Revolut kártyámról az összeget.
Ezt ki tudja hogy működik?
-
Zugi
aktív tag
Köszi, ezt lehet ki fogom próbálni, bár most kissé macerás nekem a többi számlát egyesével inaktiválgatni ilyen fizetések előtt, mert jelenleg egyszerre van Ft, EUR és GBP számlám is. Igaz most nyaralás után ezekből visszaveszek, felesleges ennyi pénznemben pénzt tároljak.
-
Zugi
aktív tag
Sziasztok!
Aki a fintech kártyák sorában használ már bunq kártyát is, megtenné, hogy tapasztalatait megosztja itt: [https://logout.hu/tema/bunq_travel_card/hsz_1-50.html] ?
Egy izgalmas credit (hitel) kártya opciót nyújtó kártyáról lenne szó és érdekelne mik a vélemények róla!
Köszönet!
-
Zugi
aktív tag
[#6319] -es hozzászólásomban tettem említést arról, hogy 07.16-án a Revolutnak gyanússá vált egy a kártyámra bejövő beterhelési kísérlet, emiatt jelzett nekem, hogy elfogadom -e. Nagyon jól tette, hogy szólt, mert nem kívántam ezt az általam nem megrendelt szolgáltatást kifizetni. Ekkor a Revolut mindenképp letiltotta a meglévő kártyámat a további hasonlók megelőzése miatt és rögtön felajánlotta, hogy küld egy új kártyát nekem. Ezt én el is fogadtam és most 10 napra rá, ingyen meg is jött a pótolt új kártyám. Ezt nevezem!
-
Zugi
aktív tag
válasz batorpeti #7026 üzenetére
Elég ha csak Ft-ban van a pénz a kártyádon, onnan automatikusan váltja át neked.
2 esetben célszerű előre átváltani és más devizában tárolni a kártyádon pénzt. Egyik ha hétvégén is fizetnél a kártyáddal külföldön, mert akkor némileg rosszabb árfolyamon vált (de még így is a magyar bankok árfolyamaitól jobban), másik pedig ha figyeled az árfolyamok mozgását (appon belül erről jó kis grafikonok vannak) és látod, hogy épp megerősödött a Ft az EUR, USD, stb-hez képest és akkor olyan jó árfolyamon váltod át, bespájzolsz előre belőlük és elkölteni csak később fogod, de akkor már ott lesznek a kártyádon ezek a devizák és átváltás nélkül abból von majd le.[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
Őszintén szólva ezt a sűrű ellenőrzésbe való belefutást más fintech kártyától eddig nem hallottam. Ez az ami engem is zavar a Revolutban.
A napokban elkezdtem a bunq kártyával ismerkedni, na ott pl. a regisztrációkor kéri be az igazolást, ahova az adóbevallásomat töltöttem fel. Ez így tiszta sor és akkor remélhetőleg utána már nem kapok menet közben bármikor ilyen ellenőrzéseket. Ha a törvény kötelezi a Revolutot, miért nem választja ezt az opciót, hogy kezdetben, regisztrációnál bekér mindent és utána nyugton hagyja a felhasználót, pláne ilyen piti tízezer Ft-os töltögetések miatt. Én is napokon belül több külföldi országban fogok megfordulni és teszem azt ha külföldi utam során egy ottani töltésnél kezd el minden franc igazolást bekérni, akkor annak roppant örülnék, valamint jelen pillanatban sem merek nekikezdeni új töltögetésnek, mert ha most akaszt meg, az sem biztos, hogy pár napon belül le lehet velük rendezni.[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
válasz agroman #7101 üzenetére
Nekem sem tetszik a Revolut ilyen gyakori ellenőrizgetése piti összegek miatt, de ez inkább csak az akadékoskodás miatt van, mert másrészről sosem értettem azokat akik adataikon aggályoskodtak. Mondja már nekem meg valaki, mit tudnak vele máskülönben kezdeni egy adóigazolással, vagy bankszámla kimutatással? Mi hátrányom lehetne bármikor is abból, hogy a londoni irodájukban (még ha oroszok, vagy indiaiak, vagy hottentották is ülnek) a sok ezer közt ott az én magyarországi adószámom? Komolyan mondom ezek a parázások nevetségesek. Akinek vaj van a fején, az remegjen, de én teljesen legális, leadózott jövedelmemből élek, mi félnivalóm lehet?
-
Zugi
aktív tag
válasz Williamgrant #8289 üzenetére
Köszi ez szuper, végre akkor van Google Pay-em Revolut-tal!
Egy kérdés, hogy mi van ha nem írom vissza a külföldi címemet magyarra? Ér bármi hátrány? Mert korábban mintha valakitől olyat olvastam volna, hogy egy hasonló cím átírásos, majd visszaállításos trükk után a Revolut számon kérte, hogy igazolja magát. -
Zugi
aktív tag
válasz Williamgrant #8321 üzenetére
Közben rájöttem, hogy annyi a hátránya angol címet hagyni a profilodnál, hogy így az angol Font-ot veszi az app alapértelmezettnek. Thát pl. limitbeállítást is Font-ban kijelezve állíthatsz be. A többi deviza zsebben tartott összegnél ahol alatta kicsiben látod Ft-ban is kiírva, hogy az mekkora összeg, ott most azt Font-ban írja ki.
Na mindegy, akkor visszaállítom a rendes magyar címemet ha másoknál sem volt ebből probléma. Korábban Apple pay-nál bevetett hasonló trükköknél lehetett hallani ilyenről, reméljük a Google nem annyira szigorú[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
Nem frissül, mert a Google play nem is látja, nála a mobilodon sincs a telepített app-ok listájában felsorolva.
Arra mondjuk én is kíváncsi vagyok miképp lehet verziót frissíteni. Ha apkmirror-ról később leszedek egy frisebb verziót, akkor azt miképp tudom ráhúzni a meglévőre, vagy újra kell telepíteni elölről?
-
Zugi
aktív tag
Sziasztok, hátha valaki találkozott már ilyennel, hogy a Revolut kártyámat adtam meg arra a booking.com oldalon, hogy az ottani promóciós linkemmel szállást foglaló ismerőseim utáni jutalomként oda utalja a booking.com az értük járó US$15 -t.
Egy ilyen érkezett meg most a Revolut kártyámra. Igen ám, de a Revoluton nem 15 US$-ként, hanem 4.430 Ft-ként a Ft zsebben landolt.
Ez azt jelenti, hogy egy utalás ha olyan pénznemben érkezik a Revolutra, aminek nincs zsebe jelenleg nálam, akkor az a hazai fizetőeszköz zsebbe kerül? Nem nyílik ilyenkor egy US$ zseb és tárolódik el benne az érkező összeg?[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
Sziasztok!
Revolutból Mastercard-om van és hallottam, hogy most a Visa-val nyomul a Revolut. Az app-ban jelenleg ha kiválasztom, hogy új fizikai kártyát szeretnék, akkor egy Visa kártyás képet hoz be.
Nem nyomtam tovább, de az lenne a kérdésem, hogy ha végigvinném az igénylését, akkor simán küldenének nekem egy újabb fizikai kártyát? Ennek lenne -e díja? És a legfontosabb, hogy egy ilyen fizikai Visa kártyát be lehet -e regisztrálni Google pay alá mobilfizetésre? A fizikai Mastercard-omat ugye nem engedi, emiatt jelenleg virtuális kártyás trükkel tudom csak a Google pay-t használni. Ellenben szeretném ha végre fizikai kártyámmal használhatnám a Google Pay-t, a virtuális kártya ppedig megmaradna amire való, hogy azt tudjam változtatgatni a fizetések biztonsága miatt. Ugyanis amíg csak azzal megy a Google pay, addig ahhoz nem nyúlhatok
[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
Köszi. Akkor ezek szerint te módosítottad a Google fiókod címét? Én ezt nem akarom, mert akkor 1 évig vagy meddig nem módosíthatom újra és nem akarom elhagyni a magyart. Gpay-em ettől függetlenül van, külön apk-ben letöltve és egy angliai címre átírt, majd onnan igényelt virtuális Mastercard kártyám működik Google pay mobilfizetéssel.
Korábban sokan írták, hogy akinek fizikai Visa kártyás Revolut-ja volt, azt engedte a Google pay mobiflizetni. Kérdés a Revolut mostani újra Visa-ra váltásánál ez megmaradt -e, erről lenne jó valakinek tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
Apámnak egy nem épp mai gyerek, de annyira azért mégsem vállalhatatlanul retro Samsung Galaxy A5(2017) mobilján tavaly működött a Revolut, azóta nem volt használva, de most pedig az appot elindítva a jelszó megadása után mindig csak végeláthatatlanul "homokozik", de nem csinál semmit, nem lép be az app-ba. Ha letörlöm és újratelepítem, akkor sem. Mi lehet a gond? A legfrissebb verziójú appal már esetleg nem megy egy korábbi androidon? De akkor el sem kellene a jelszó bekérésig jutnia. Netkapcsolattal sem lehet baj, mind wifin, mind mobilneten ugyanez. Vagy egyáltalán hogy lehetne újra működésre bírjam, hogy beléphessek?
[ Szerkesztve ]
-
Zugi
aktív tag
válasz Tuomas #25366 üzenetére
Egyelőre itt felfüggesztettem a dolgot, mert innen egymagam nem tudok továbblépni, csak a mobilja volt nálam, apám nem ért hozzá, segítenem kellene a szelfizésében is, ami most komplikált a vírushelyzet miatt. Ma jó lett volna ingyen átutalni a számláink között, de most már mindegy, megoldottam máshogy és egyelőre most a Revolutja nem s.o.s., de legalább már tudom, hogy miképp élesztem fel az appot hosszú idő után.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen