-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
drwalleret
friss újonc
válasz vnorbi #12653 üzenetére
Bementem fiókba és mondjuk úgy, hogy kiderült, miközben próbáltuk kinyomozni az ügyintézővel, hogy mi lehet a megoldás. Mindenesetre most ezzel futok még egy kört a Revolutnál, de eddig megint nem igazán tűnnek túl segítőkésznek, ugyanazt ismételgetik, pedig a Barclays hivatalos banki partnerük, szóval most erre hivatkozva próbálom elérni, hogy ugyan vegyék már fel velük a kapcsolatot és nézzenek utána.
-
Lex Icon
senior tag
válasz vnorbi #13567 üzenetére
Szerintem azt akarta igazolni (csak nem írta le!!), hogy a VISA jobban vált. Viszont ezt már korábban megbeszéltük, hogy a VISA napi árfolyammal számol, ami jobb, ha emelkedik napközben az árfolyam és rosszabb, ha csökken. Persze mikor csökken, akkor nem mutogatja az árfolyamokat.
Egyébként mivel összességében kiegyenlítődik az eltérés, így ezzel nem fog meggazdagodni, a hogy látszik, hogy 18 Ft eltérés van, ami annyit nem ér mint a hozzászólás elkészítéséhez használt energia.
Ezen túl azt nem értem, hogy ha ilyen szuper a VISA az Erste-vel, akkor minek flame-eli a Revolut topikot? Sőt, miért van R kártyája?[ Szerkesztve ]
-
aujjobba
addikt
válasz vnorbi #13595 üzenetére
Igen, nekem is ezt mondta a Revolut, hogy ne foglalkozzak vele, majd "delayed transaction" keretében meg fogja próbálni újra beterhelni a kereskedő.
Nade ez napokkal ezelőtt volt, én jobbnak láttam szólni a kereskedőnek, hogy nézzen utána.
Nehogy bekopogjon egyszer valaki, hogy fizetés nélkül tankoltam...
Semmilyen papírom nincs róla, hogy fizettem, nem tartom meg a cetliket.
Ez olyan magától értetődő dolog nekem, hogy a fizetés és utána az elszámolás működik. -
Kiskopika
senior tag
válasz vnorbi #13824 üzenetére
Tuti nem. Ez egy uj kartya mert bankot valtottam es itt ausztriaba eloszor van olyan bankkartyam amivel online is lehet fizetni. De mar vagy 4-5 feltoltest csinaltam ezzel a kartyaval nagyobb osszegeket is. Mindegy majd szolnak ha kell. Amugy az auto-top up is hianyzik nalam.
-
anadroid
senior tag
válasz vnorbi #14440 üzenetére
Ezt mondtam én is az illetőnek, szombaton megy be az egyik helyre asztalt borogatni, mert vásárolt egy pár cipőt 49,99-ért, arról nincs terhelés, csak a szomszédos süteményestől van ilyen összeg, ahol nem járt aznap. Üzletközpont.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Somatom
veterán
válasz vnorbi #14865 üzenetére
Androidon is van egy sokak által használt billentyűzet (Swiftkey), aminek befejezték a fejlesztését és egyes banki alkalmazások biztonsági okokra hivatkozva, hibaüzenettel elutasítják. Én Anysoftot használok, amivel eddig még sehol sem ütköztem problémába. De, ha a Revolutnak problémája van vele, akkor miért nem dob hibaüzenetet?
Újraindíthatom, de ha attól megjavul, az is egyértelműen alkalmazás hiba.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
hedgehog
senior tag
válasz vnorbi #15401 üzenetére
Sajna ez tuti nem kizárólag simplepay hiba szokott lenni, mert ez mostanság többször elfordult, és olyankor mindig megpróbálom azonnal egy másik kártyával (szintén elmentve, kh-s hitel) és az simán leveszi.
Igazából szerintem a 3DS-sel lehet baj, ha egyszer végre időben eszembe jut jegyet venni, akkor egy elutasítás után majd újratárolom a kártyát... ha akkor kisül a tranzakció, akkor simplepay hiba, ha nem, akkor megírom a Revolutnak a bugot-- aka p3d3str1an
-
warning19
csendes tag
válasz vnorbi #15679 üzenetére
Igazából mi is csak a szerződést szeretnénk felbontani és visszakapni a pénzünket. Tuti, hogy velük soha többet nem intézünk semmit.
Még nem tereltük jogi útra, egyelőre csak ügyvédi felszólítást kaptak.Nem igazán szeretnénk addig eljutni, hogy pereskedés legyen, mert az hosszadalmas és bonyolult. Ráadásul költséges is, amit vagy visszakapunk a végén vagy nem. Az ügyvéd szerint persze nem kérdés a törvénysértés, csak ugye tudjuk, hogy nem mindig ennyire egyértelműek az ítéletek.A Revolut oldaláról sem hinném, hogy szeretnének addig eljutni, mert mindenképpen negatívan jön ki nekik a dolog. Egyrészt ha elvesztik a pert jóval többet kell fizetniük mint ha simán csak visszaadnák. Másrészt biztos lenne sajtóvisszhangja a dolognak és amíg nem zárul le a per, addig nem ők lennének pozitív szereplőnek beállítva. Ha elvesztik a pert akkor utána sem. -
soldier2
őstag
válasz vnorbi #16041 üzenetére
303 Ft (1 usd) leemelése megvolt automatikusan, majd sztornózta is.
A többszöri sikertlen vásárlás után próbáltam ugyanazt a terméket másik webshopból, ott levette a pénzt, majd pár perc múlva a PayPal írt, hogy a kártyát nem fogadja el, és visszajött a pénz is. Majd hagytam a sunyiba a PayPal-t megvettem kártyával, erre letiltotta a Revolut a Visa kártyát, szokatlan tranzakció miatt, majd miután megerősítettem, hogy én voltam feloldotta és engedte kártyáról megvenni a cuccot. Elment vele több mint egy óra remélem már legközelebb engedi a PayPal-t is. Remélem nem tilt le reggelreVan úgy, hogy bizonyos aktákat ki kell nyomtatni. A https://fundaforest.eu/hu oldal meglátogatása csökkenti a környezetterhelést. Köszönjük, hogy kattintott!
-
soldier2
őstag
válasz vnorbi #16043 üzenetére
Mindignis 0 pénz volt a PayPal számlámon, de lehet neked lesz igazad, és PP probléma (épp most zártam be a régi UK-s PP fiókot, mert a magyar címmel a Revolut kártyát nem akarta regisztrálni, míg a K&H ment simán ment, a PP fiók is új). Köszönöm a segítséget.
[ Szerkesztve ]
Van úgy, hogy bizonyos aktákat ki kell nyomtatni. A https://fundaforest.eu/hu oldal meglátogatása csökkenti a környezetterhelést. Köszönjük, hogy kattintott!
-
Almos
aktív tag
válasz vnorbi #16401 üzenetére
Itt nem egyszerűen arról van szó, hogy milyen időszakban akarok törleszteni, vagy sem, egészen egyszerűen nem tudja a bank, hogy ki mikor mennyit törlesztett. Konkrétan november hónapra (utólag) jelentették be, hogy nem számítanak fel késedelmi díjat a törlesztésekre, mert nem tudják, hogy ki mit törlesztett vagy sem.
Én konkrétan a november 1 óta történt hitelkártya tranzakcióimat nem látom, ugyanis netbankban nem szerepel a hitelkártya a kártyáim között, bár néhány napig volt egy hitelkártya számla, ahol elvileg lehetett látni a tranzakciókat, ez azóta már eltűnt a netbankból, nincs hitelkártya kivonat, így lövésem sincs maradt-e még a keretből. Felhívtam az ügyintézőmet, és ő mondta, hogy hiába próbáltam törleszteni, nem tudja kezelni a rendszerünk... -
Andralin
aktív tag
válasz vnorbi #16300 üzenetére
Azt hiszem te adhattad most meg a magyarázatot, miért nem megy a support chat!
> bizonyos esetekben (például valami vizsgálat folyik), eleve nem is kerül be a sorba a kérésed
Ez lesz akkor az! Ugyanis november 13-án vizsgálatot indítottak egy bekértek egy rakás dokumentumot (számlák és bankszámla kivonatok 3 hónapra visszamenőleg). Ezeket akkor egy órán belül beküldtem nekik, a vizsgálat státusza azóta változatlan, folyamatban van.
Szerencsére csak részleges korlátozást kaptam és volt is közel 400e Ft a számlámon, amit azóta it zavartalanul tudok használni a külföldi útjaim során. Pl. ATM KP felvétel működik, POS kártyahasználat működik, de még a vault-ban lévő pénzemet is vissza tudtam vezetni a számlámra a vizsgálat kezdete óta.
És akkor most lenne egy gondom, amivel kapcsolatban az ügyfélszolgálatra lenne szükségem és így kell megtudjam, hogy egyszerűen le vagyok tiltva az ügyfélszolgálatról, mert még folyamatban van a vizsgálat? Ezt így most mégis hogyan????
Az ügyet eleve úgy nyitottam, hogy az egyik általam tévesnek tartott 450 Ft-os napi biztosítási díjat jeleztem tévesnek és akartam megreklamálni. Innen nyitottam a chat-et, mégis halott az egész, nem kapok ügyfelest.
> mert azt feltételezik, hogy olyat fogsz kérdezni, amire amúgy sem tud válaszolni az ügyintéző
Gyerekek, ez iszonyatosan gáz!
Azt magyarázza meg nekem valaki, hogy az, hogy ők egy akár több hónapig tartó vizsgálatot folytatnak éppen, milyen alapon hatalmazza fel őket arra, hogy unblock globálisan letiltsanak a supportról!?!? Hogyan merik egy megtenni? Miért nincs lehetőségem és jogom bármilyen menet közben adódó technikai vagy egyéb hibával kapcsolatban felvennem velük a kapcsolatot és segítséget kérnem????Ezt egy bármilyen pénzintézek hol tehetné meg legálisan, hogy hónapokra letiltanak a supportról minden ok nélkül? Nem követtem el semmit és mégis büntetnek?
Na elmennek a büdös francba komolyan. Rohadék mocskos egy banda, most nagyon elegem lett belőlük!
-
gzbotii
veterán
válasz vnorbi #16413 üzenetére
Az én munkámnak is része napi szinten a statisztika...de nem látom, hogy lehetne megsaccolni, bármilyen adatbázis alapján, hogy egy bank számol-e fel díjat, vagy sem. És amit írsz, az sem állja meg a helyét (szerintem), mert amiért nincs olyan kis címlet, attól még vonhat le a bank 0.30 lejt, vagy 155Ft egy pénzfelvételért - kettő nem látom, hogy, hogy függ össze.
"ezt nagyrészt lehetne automatizálni"
ÁSZF-ből hogy tudod kinyerni ezt az infót? Ok, hogy egy adott bank, adott struktúrájú szövegéből kinyerni, de 20-25 nyelven, 20-25*195...szinte lehetetlen."Azzal számolva, hogy a tranzakció díja százalékosan arányos a felvett összeggel"
Nem mindenhol. Van ahol fix összeg van rá.Mindegy, zárjuk le ezt az újabb, értelmetlen témát (ATM lista), mert nem vezet sehova
, csak hogy mindenki rosszul fogja[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
kmarci25
veterán
válasz vnorbi #16504 üzenetére
Ezt próbálom Amélie-nek elmagyarázni, de nem érti. Szerinte itt minden rendben. Küldtem screenshot-okat, de nem hatotta meg. 10 Ft-ot kértem, 10-et is kaptam. Mi lenne a gond?
(Persze mindezt azután, hogy az első megoldási javaslat az volt, hogy jelentkezzek ki, a második, hogy installáljam újra az appot. Nem segített egyik sem. )
Most rákérdeztem, hogy szerinte-e az tényleg normális, hogy valakitől 1000 Ft-ot kérek, és ő 100000-ről kap bekérést.
Azt írja, hogy igen, és megküldte a Rev-es számlakivonatomat. Olyan mintha egy galambbal beszélgetnék...most azt írja, hogy csak mondjam a másik félnek, hogy ne foglalkozzon a hibás megjelenített összeggel. Erre válaszoltam, hogy egy fintech cégtől ez egy igen kifinomult megoldás.
Megkértem, hogy legalább jelentse a fejlesztőknek a problémát. Ezzel ennyi. És pont ma kéne kérnem 150000 Ft-nyi összeget. Remek.
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Lex Icon
senior tag
válasz vnorbi #21942 üzenetére
Nekem se működik újfent a küldés, és megnéztem a kártyákat és nekem se mutatja meg az adatait. Az oldalukon a státusz szerint meg minden rendben van.
@zsola400:
Tudsz egy linket adni a korábbi jó apk verzióra, ami nem vírusos, fake, meg egyéb piszkált változat? Köszönöm. -
Lex Icon
senior tag
válasz vnorbi #21959 üzenetére
És akkor még a proci verziót nem is említetted (arm64-v8a, arm-v7a,...)
Nem tudtam felrakni egyik változatot se működőképes formában.
Korábban az apkmirror normálisan használható apk-t adott, most apkm-es szemetet amit csak a saját félrevezető reklámokkal tömött appjával lehet felrakni. -
Lex Icon
senior tag
válasz vnorbi #21982 üzenetére
Köszi. Amikor telepítettem, akkor gondolom, a 7.1.1-et rakta fel. Utána mivel nem működött, a Play alkalmazásból néztem meg, van-e frissítés, mert ahogy korábban is írtam, volt frissítés és utána meg is javult (1 napig ) Most is volt, frissítettem és így lett 7.2. A Play-en 7.1.1 van. Passz, hogy ez hogy lehet. A 7.2 még béta lenne, de ha én kérem a frissítés keresését, akkor azt is adja?
Próbáltam felrakni korábbi verziókat (6.38.1-39.1) simán APK-ból (úgy indítás után kilép) APKMirror-ral APKM-et, APKPure-ral is APKX-et, de vagy sose ér véget a telepítés vagy hibát ír ki telepítés közben.
Azt nem értem, a Play-en miért nem lehet néhány korábbi verziót meghagyni, hogy ha gond van az új verzióval, akkor vissza lehessen állni arra. -
vnorbi
aktív tag
válasz vnorbi #21995 üzenetére
Lehet, hogy ezt elengedem, és inkább nem küzdök a supporttal. Ide is megérkezett a Revolut 7.2, de nincs változás. Egyéb ok miatt pont folyamatban volt egy telefoncsere, így ma lett egy Android 9-esem. Minden gond nélkül működik vele a Revolut app. Érzésre gyorsabb is, ami nem feltétlenül lesz hátrány, mert ma buktam ~1 eurót azzal, hogy mire a kijelző érzékelte a régi telefonon a devizaváltás jóváhagyását, addigra megváltozott az árfolyam (összeesküvés-elméleteket akarnék gyártani, akkor azért változik másodpercenként többször is egy devizaárfolyam, hogy rosszabbul járjunk, legalábbis nálam az előző két váltásnál valahogy rosszabb árfolyam lett a vége, mint amit a jóváhagyás pillanatában írt).
A "Subject access request" most már öt készüléket jelez. Háromszor a nem működő Android 5-öst a régi dátummal, és mai dátummal egyszer az Android 6-ost és egyszer az Android 9-est.
-
őstag
válasz vnorbi #23140 üzenetére
Ezt már én is észrevettem, hogy mindig a leütés pillanatában rosszabb egy kicsit az árfolyam. Én be szoktam tenni az automatikus átváltást, és akkor a többit intézi magának.
Szerintem egyébként negatívba nem vinné át ilyenkor a forrásegyenleget.
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
őstag
válasz vnorbi #23142 üzenetére
Az automatikus átváltás rosszabb nem lesz, erről szól a "nagyobbegyenlő" reláció.
Az hogy nem pont azon az árfolyamon lesz, azt jelenti, hogy jobb lehet. Gondold végig, hogy egyébként mi a búbánat lenne az értelme?A tizedesjegyekkel viszont igazad van, én Eur-t váltok HUF-ba.
[ Szerkesztve ]
Mások számára a kondi fáradós, nekem farad-os...
-
anadroid
senior tag
válasz vnorbi #23324 üzenetére
2 banknál van kártyám, a kezdetek óta (10 és 20+ év) kérik a kártyadíjat, szóval nem a tranzakciós illeték az oka.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Oliverda
félisten
válasz vnorbi #23324 üzenetére
A kártyadíj a magyar bankrendszer egyik csodás hungarikuma, amit ezért találtak ki, hogy még jobban lehúzhassák az ügyfeleket. Illetve ahogy feljebb már írták, ez évtizedek óta létezik, tehát semmi köze a tranzakciós illetékhez.
D1Rect: A Netflix, HBO GO és társai az EU-s szabályzásra fittyet hányva a regisztrációs országhoz kötik az elfogadható bankkártyát, vagyis egy magyar fiókhoz csak magyar BIN-es kártyát tudsz hozzáadni. A Revolut 1-1,5 éve kezdett el magyar BIN-es kártyákat kibocsátani, így vélhetően neked méh ez előtti kártyád van. Erre az a legegyszerűbb megoldás, ha törlöd a virtuális kártyádat és kérsz egy újat. Az már tuti magyar lesz.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
zerodot
aktív tag
válasz vnorbi #23491 üzenetére
Mégis mi a jó francért érné meg a Revolutnak a drágább és lassabb SWIFTet használni SEPA helyett?!
Amúgy azt írják, mindig a felhasználónak legelőnyösebb módon transzferálnak:
"Revolut supports both SWIFT and SEPA transfers to or from your Revolut account. When you send money from Revolut to any bank account, the system automatically selects the best type of transfer for you. 💪"
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs