-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőt
A Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
senior tag
válasz Andralin #40284 üzenetére
sajnos erős a szórás a supportosok értelmi színvonala között. hajtani kell akkor tovább, de elég szokatlan egy hiba
én ezért nem szeretek amúgy betéti kártyáról depositolni, és nem is ajánlom általában senkinek. ha egyik devizában sincs meg a hiányzó összeg, akkor panaszkodni kell tovább
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz szm1225 #40308 üzenetére
ne gondold mar azert, hogy minden kerdesre lehet valaszt adni. egyebkent tok vilagos a hibauzenet is: az erste visszautasitotta, es kesz. eddig se mukodott minden erstes kartyara ez a funkcio, lehet, letiltjak mindet. mert csak, vagy mert ez nekik penzbe kerul. sot, meg az is lehet, hogy erre a funkciora napi limit is van
-
pictigjis
senior tag
válasz szm1225 #40318 üzenetére
"sot, meg az is lehet, hogy erre a funkciora napi limit is van"
frissen regisztráltál, szóval annyira ne vedd magadra a dolgot. de egy fórumra is "értelmes" kérdéseket illik beírni, a megfelelő időben. például a nagybetűs helpezés előtt pont megvárhattad volna, amíg az erste megadja a szükséges választ
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz Titilla #40436 üzenetére
szeptemberben volt mar egy ilyen anomalia, hogy a revoluton bizonyos arfolyamok teljesen elszalltak, ki is targyaltuk akkor: egyes tozsdei mozgasokra bizonyos algoritmusok programozottan reagalnak igy. nem biztos, hogy sikerrel fogsz jarni - ha a revolut penzvalto partnere ennyit mutatott, akkor ennyit mutatott. nem automata valtas volt, hanem te magad nyomtad meg a gombot. lehetnek jo fejek, de keszulj fel a legrosszabbra
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz peetie1 #40449 üzenetére
99,9 szazelek, hogy nem vette volna meg 432-ert, es valoszinuleg 405-ert sem. de ez utobbi akar meg is tortenhetett volna... az ertesitok kikuldese termeszetesen mindenkepp egy hiba, amit a szokatlan mozgasok okozhattak
a revolut altal hasznalt fx-szolgaltato arfolyamai az elmult hetekben egyaltalan nem voltak tul jok. az esti magasabb spread oka is szandekos programozas (valoszinuleg), a volatilitas ellen probal igy vedekezni a szolgaltato. mas arfolyamokat nem szoktam figyelni, de a forint valoban produkal olyan napon beluli mozgasokat, ami indokolja a "bunteto" felarat
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz Titilla #40485 üzenetére
ahhoz kepest, hogy "kibirod", kb. hergeled magad tovabb, mikozben mint mar megjegyeztem: te magad nyomtad meg a gombot. kulonbozoek vagyunk, en azert eszrevettem volna, hogy nem annyi az annyi, mint kellene. a spamekre se ugrik az ember, hogy ove a nigeriai herceg osszes vagyona, pedig az is egy "ertesito"
-
pictigjis
senior tag
válasz UberMutant #40498 üzenetére
olyan van, hogy a revolut random nem enged utalni bizonyos számlaszámokra, mert ki tudja, miért, de ezek minden esetben egyedi hibák. a hitelkártyaszámla teljesen normális bankszámlaként viselkedik, a megfelelő iban számlaszámmal alapértelmezetten működnie KELL az utalásnak
-
pictigjis
senior tag
válasz axioma #40505 üzenetére
simán elképzelhető, hogy a cetelemes számlaszámot nem fogja elfogadni valóban. a lényeg ott van, hogy ilyenek előfordulnak ugyan (lásd ex-BB is), de kivételként, aminek az okát legfeljebb a revolut tudja. a főszabály az, hogy hitelkártyaszámlára simán lehet utalni (revolutról például utaltam már erstés hitelkártyaszámlára)
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz adriankoooo #40509 üzenetére
akkor ezek szerint ez volt az első atm, ami éppen meg volt hülyülve. ezért tök felesleges másik kártyát kérned
-
pictigjis
senior tag
válasz kapasz #40523 üzenetére
miért pattan(na) vissza? a revolutos utalást vagy a currency cloud (belföldi forintszámla) vagy újabban a citibank (szintén belföldi forintszámla) teljesíti, minden kritériumnak megfelelnek
az más kérdés, amikor a revolut önhatalmúlag nem enged már felvenni sem egy számlát
-
pictigjis
senior tag
válasz Marci79 #40872 üzenetére
komolyan nemzetközi forintutalással szeretnél pénzt utalni a revolut számládra? szerintem eddig jártál jól, hogy nem sikerült, mert úgy érzem, nem sok fogalmad van arról, mennyibe is kerülne ez neked
egyszerűbb lett volna egy új bankkártyát kérni akkor, amikor elveszett...
-
pictigjis
senior tag
amúgy nyilván nem tűnik rossz dealnek a metal 22 ezer forintért, de valójában nagyon kevesen használnák ki, szóval leginkább a revolutnak éri meg
egyébként elő is fizetnék, ha az a rohadt hétvégi díj legalább metalban nem lenne. de van, és igazából az egész hétvégi díj intézményét nem értem, amikor hétvégén nincsenek is nyitva az fx-piacok. nem is tud soha akkora elmozdulás történni, ami ellen ezzel a hülyeséggel védik magukat
ha legalább metal esetén nem lenne, előfizetnék. így nem
-
pictigjis
senior tag
válasz TrollBalint #40971 üzenetére
azért ezeket a csomagjellegű utasbiztosításokat ne keverjük össze egy dedikált utasbiztosítással, ahol elég komoly összegekre biztosíthatod magadat (és a családot). nem javasolnám, hogy a biztosítás alapján döntsd el, kell-e ez neked vagy sem, mi több, szerintem külföldi út esetén továbbra is érdemes rendes utasbiztosítást kötni (például a netrisken)
-
pictigjis
senior tag
válasz peetie1 #40986 üzenetére
a feltetelekben egeszen pontosan ez all
To be eligible for insurance you must be aged between 18 and 75. The insurance only covers medical treatment, tests and surgery that are related to a serious illness or injury you went to hospital for while on an eligible trip. We cannot guarantee that the insurance is suitable for you. We arrange the insurance and give you information on the insurance contract. We can't advise you on the suitability of the policy or recommend it to you.
az utolso dolog, amit baj eseten szeretnek, hogy egy kulfoldi bank (revolut) biztositasi partnerevel (allianz uk) levelezzek a karteritesrol. akinek ez oke, hajra, de a 22 ezres metalnak egeszen biztosan NEM a biztositas a selling pointja
-
pictigjis
senior tag
válasz peetie1 #40989 üzenetére
nekem az a véleményem, ami nyilván a használati szokásaimból fakad, hogy a premium és a metal is felesleges. amikor nagyobbat kellett váltanom, előfizettem a premiumra, aztán 14+1 nap után lemondtam. ahogy írtam is, a 22 ezres metalon akkor nem gondolkoznék egy pillanatig se, ha nem lenne hétvégi díj. amíg van, én elvagyok a kis trükkjeimmel + zennel
-
pictigjis
senior tag
válasz TrollBalint #41009 üzenetére
azért egy magyar utasbiztosítás esetén magyar nyelven tehetsz bejelentést egyből a káresemény után, és egyből nagyon sok mindent intéznek is. ez annyiból tapasztalat, hogy édesapám (magán) mentősofőrként sok olyan utat csinál, amikor külföldi sérülteket hoznak haza már a biztosító megbízásából
nagyon sok magyar user van, aki használja a revolotut, de ha angolul kéne valami ügyet elintéznie, akkor elég nagy bajban lenne. mindennek megvan a helye, a revolut-féle biztosítást lehet bónusznak tekinteni, de valójában tényleg pont ennyit is ér: egy kis ráadást, ami engem még bőven nem győz meg
-
pictigjis
senior tag
válasz TrollBalint #41034 üzenetére
igen
-
pictigjis
senior tag
-
-
pictigjis
senior tag
válasz ArthurShelby #41362 üzenetére
kerlek, ne legyen az, hogy most minden alapfunkciora egy hozzaszolassal csodalkozol ra. koszi
-
pictigjis
senior tag
esküszöm, nem értem, mit problémáztok ezen. ha kaptál új személyit, hát kaptál, majd ha nekik is feltűnik, hogy lejárt a régi, írnak maguktól. semmilyen hátrányod nem származik abból, ha nem rohangálsz a dolog után
disclaimer: nekem a csere után kb. fél évvel jött az értesítés, hogy fotózzam le az új személyit és magamat is, addig nekem eszembe se jutott, hogy ezzel foglalkozni kéne
-
pictigjis
senior tag
válasz nort_on #41372 üzenetére
ha egyiket se változtattad volna meg, nem akadt volna meg semmi. az eltérés sokkal feltűnőbb
mellesleg a revoluton mindenféle ellenőrzés nélkül változtathatsz lakcímet, egy napon belül többször is, ha olyanod van. a kutyát nem érdekli. mint a példák is mutatják, a megváltozott személyi se nagyon érdekli őket, mert a leprogramozott folyamat nyilvánvalóan az, hogy bizonyos időközönként vannak automatikus ellenőrzések, és ha valakinél az jön vissza, hogy a megadott okmánya lejárt, akkor majd szólnak ők. felesleges ezzel a support felé is plusz munkát generálni
feleslegesen szopatjátok magatokat ezzel, részemről be is fejeztem
-
pictigjis
senior tag
válasz vmarci21 #41381 üzenetére
gumiparagrafus, es az is ott van, hogy majd szolnak ok. az egesz vita tok felesleges amugy: 2022 van, egy normalis rendszernek azonnal jeleznie kellene, hogy ez vagy az lejart, es ha ez gond, szolni az ugyfelnek
teljesen eletszerutlen is, hogy mindenkihez en rohangaljak az uj szemelyim szamaval felolem persze mindenki azt csinal, amit akar, hogy en nem csinalok ilyet, az tuti (es koszonom, sose kaptam irgumburgumot emiatt)
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz SpongyaBob #41387 üzenetére
tavaly év végéről rémlik valaki, aki hasonlóan járt egy utalással, több napig kellett írogatnia a supportnak. nagyon sok nap múlva került elő, kompenzációként talán egy év prémiumot ajánlottak fel neki
nagyon ritkán, de előfordul, a currency cloud elkeverhette az utalást. support nélkül ez már nem fog előkerülni
-
pictigjis
senior tag
egyébként ez érdekes, de a jelenlegi feltételekben valóban nincs benne, hogy 14 napon belüli downgrade esetén ki kéne fizetni az alapcsomagon felüli szolgáltatások díját. régebben egyértelműen benne volt, és 14 napon belüli lemondás esetén az összeget is kiírta az app
ezzel együtt, hogy nincs benne, elég szánalmasnak tartanám, ha tömegesen kezdenék a magyarok azt csinálni, hogy előfizetnek, váltanak egy csomó pénzt, aztán iszkolnak vissza az ingyenes csomagba, hogy még a 2500-at is visszakapják. nyilván sok ráhatásom nincs, de lécci, ennyire ne menjünk már mélyre
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
a "félreértés" alapja a magyar nyelvű help lehet: [link]
abban valóban írnak ilyet 14 napon belülre, hogy
Ha már használtad bármelyik, a csomagokban foglalt exkluzív szolgáltatást, a szolgáltatások használatának megfelelően részleges visszatérítést nyújtunk.
ez viszont az angol nyelvű feltételekben nincs benne, és a historyt elnézve idén már nem is volt (korábban viszont 100 százalék, hogy tartalmazta)
hát, érdekes, ez akkor mindenkinek a lelkiismeretén múlik innentől
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz UberMutant #41452 üzenetére
és újabban elég jelentős. továbbá az ilyen alacsony forgalmú időszakokban akár nagyobb mértékben is eltérhetnek a különböző fx tőzsdék árfolyamai, ilyenkor pláne nem mindegy, hogy ki egy adott szolgáltató árfolyam "beszállítója"
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen