Új hozzászólás Aktív témák

  • petya80

    tag

    Sziasztok,

    Nagy örömmel használtuk karácsonytól egészen mostanáig egy iLife V5s Pro-t, de sajnos ma az alábbi hibát/hibákat produkálja:

    [link]

    [link]

    [link]

    [link]

    Az utolsó videón látszik legjobban, hogy úgy tűnik az egyik kerék nem forog és ha kézzel megmozgatom érezni is, hogy picit be van ragadva.

    Az alábbi videón szintén valaki így járt és ő azt írja, hogy a kerék tiszta volt.

    [link]

    Na most én egyelőre nem akarom szétszedni, egyébként ehhez az egész burkolatot le kéne venni, mert sajnos a kerék nem külön van és nem külön kiemelhető.

    Nos szerintetek milyen sztorival forduljak Gearbest-hez ? Küldjem a videókat, hogy ez van megy vissza, küldjenek másikat, vagy úgymond "kérjek" engedélyt szétszedni, szigorúan garancia megmaradás mellett és hátha javítható.

    Köszi

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák