Új hozzászólás Aktív témák

  • Gergello

    addikt

    Sziasztok!

    Problémám a következő:

    - fel lett szerelve egy ip kamera, ami csatlakozik a belső hálózatra, mindig ugyanazt azt ip címet kapja
    - a routerben be lett állítva port forwarding / virtual server (először az egyiket próbáltuk, majd a másikat)
    - a kamerát nem lehet elérni az interneten keresztül

    - netsurf szolgáltatónál vagyunk, ez egy vezeték nélküli szolgáltatást nyújt
    - van egy antennájuk a tetőn, az tárcsáz
    - a routerben a wan DHCP-re van állítva

    - online port ellenőrzővel kiderítettük, hogy a kamera által használt port le van zárva (az antennában)
    - megkértük, hogy nyissák ki a portot, ezt megtették + érkezett ez a válasz:

    Az Önök DLink DIR-635 típusú eszközének IP címe a mi rendszerünkben 192.168.100.160, a portot erre a címre irányítottuk.

    Routerben ennyi van beállítva:

    Ez a jelenlegi állapot.
    Amikor a publikus ip címünkön keresztül (port használatával) nézném a kamerát, akkor csak az Ez a weboldal nem érhető el chrome hibaüzenet jelenik meg.

    Egy egyszerű, PPPoE csatlakozást használó inviteles hálózatban elég volt belőni a port forwardingot és már ment is.

    Mit kellene még állítani, hogy működjön ?

    Először tájékozódni szeretnék itt, nem akarok egy 26 fordulós levélváltás indítani a szolgáltatóval.

Új hozzászólás Aktív témák