-
Fototrend
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz Balathruin #21900 üzenetére
Folyékonyan futott minden. Nem mértem számszerűen.
Nvidia kártyával futtattam egy nem játékra, hanem grafikai tervezésre szánt Quadro NVS 5400M típusúval.
Kísérletnek jó volt, hogy már Linuxon is lehet játszogatni Wine program segítségével.
A .wine könyvtár a felhasználó saját mappájában rejtett fájlok megtekintésével érhető el és ugyanúgy kell beleírni, átmásolgatni az állományokat, mint ahogyan Windows alatt tesszük.
[ Szerkesztve ]
-
sklopp
őstag
válasz Antonius1978 #21894 üzenetére
Ezt a melót is Ronan adja, "Találd meg a Tiszta égbolt PDA-ját". Namost, a PDA tudom merre található, nem gond, de ha elviszem neki simán, akkor kimarad ez a társalgás a keresett úriemberrel. Akkor lehet, beragad ez a küldi.
Van egy másik érdekesség is az AMK-ban. Van ugye a Fajd küldetése, a vérszopó fészeknél. Már másodszor játszom az AMK-t, és mindkét alkalommal Fajdot megölik a vérszopók, csak annyit tud kiáltani, mondjam el Szakállnak, mi történt. Emiatt a doki továbbra is ott üldögél a szobájában, nem derül ki hogy ő lett volna a sztalkerek gyilkosa. Ez így van megírva a mod-ban, vagy csak egyik lehetőség a variációk közül?[ Szerkesztve ]
-
hubai1979
őstag
válasz sklopp #21902 üzenetére
Próbáld meg azt ,hogy amikor a folyosóra nyíló ajtót kinyissa,ami a fészekhez vezet, és belép rajta, te éppen csak átlépel a küszöbön.És ne kövesd!Épp csak addig hajolj ki, amíg elmondja a mondókáját,utána várd meg az ajtóban,hogy kilopakodjon!!
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
-
galaktikus
aktív tag
válasz Dhampir #21899 üzenetére
Tudsz valami vélemény írni erről a modról? Még nem igazán ismerem.. Mik a főbb különbségek az alaphoz képest?
Kérdés mindenkihez: A Way in Pripyat mod-ban járok még mindig, újból elkezdtem majdnem az elejéről miután lebalf@szkodtam magam az X8 lab folyósójára és nem tudtam visszamenni a lifttel kártya nélkül, és nem volt korábbi mentésem..
A kérdésem az lenne, hogy mi a mod vége? Már megcsináltam egy csomó küldetést amit lehetett és nem tudok már mit csinálni.. pedig szerintem még nincs meg az összes... mondjuk ahogy a helyszíneket most nézem Dodopek oldalán, az erőműnél még nem voltam... oda hogy jutok?[ Szerkesztve ]
Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon
-
félisten
válasz galaktikus #21907 üzenetére
Az AMK kicsit kemény és fura is. Előfordulnak kísérgetős küldik is, az ilyeneket én utálom, de másnak ez biztosan bejön. Half-Life-ban is utáltam a kísérgetést. Hentelős részekben nincsen hiány, talán az a lényege.
Bugos is helyenként.Amennyiben még nem játszottál a Clear Sky résszel, inkább azt ajánlom, a mocsár abban az igazi.
Ha már mindent elvégeztél a WiP-ben utána mész az erőműbe, ennyi. Itt Dodopek oldalán minden részletet megtalálsz képekkel illusztrálva.
Ajánlom még shield honlapját is.
-
Antonius1978
addikt
válasz galaktikus #21907 üzenetére
A fenebe, annak idejen elfelejtettem neked irni/valaszolni.Habar ugy tunt, hogy a labor ajtajan nem is tudtal bemenni ?! Mar nem emlekszem.
Ugyanis az a helyzet, hogy a laborban van egy hely - a liftaknan felmaszol egy masik szintre amit a lepcsorol nem ersz el, azt a helyet, ahol van 3 torpe.Es a terem bal sarkaban van egy lejarat, egy letra. Oda tettek a kilepesi pontot, nem is a lifttel kell visszamenj.
Megis miket csinaltal meg ? Eljutottal Pripyatba ? Jartal a Szoloinda anomalian vegigmenve a szobaban ? Megvan a csapatod ? A laborba csak akkor menj le, amikor a gyogyszerert kuldenek.
Mikor megcsinaltad a pripjatyi kuldeteseket, akkor mentek az eromuhoz ha jol emlekszem. -
Musicking
aktív tag
Akkor úgylátom le kell mondanom az AF3ról az enot alatt, mert a merge patch nélkül nem indul el a játék. Pedig az sgm 2.2. alatt nagyon bejött a kiszámíthatatlan kitörések és az időjárás változás. Egyelőre jégre teszem az enot-ot és más kihívások után nézek a zóna térségébe.
Magyarításokkal kapcsolatban a complete modokon túl vagyok, az oblivion lost verziók jöhetnek,
A legendary-vel operálnék , de az pár küldetés után random crash-el és általában akkor mikor valami harc van kibontakozóban. Shader-re gyanakodtam, de az össze létezőt végigpróbáltam és nem javult ahelyzet, bár az is lehet a steames verzió nem tetszik neki és ha sikerül megtalálnom itthon a virágbolti verziót akkor azzal is letesztelem.
Ja és köszi mindenkinek a segítséget és az esetleges PM-ben küldött magyarítás linkeket.SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
op.erik
aktív tag
válasz Musicking #21910 üzenetére
Sajna a az ENOT valamiért nem barátkozik a AF3-al, de ha olyan kedvedben vagy és szeretsz modolgatni, ajánlom csak a textúrák megváltoztatását. Vannak HD égbolt időjárási textúrák, melyekkel nem nagyon lehet elrontani a modot, csak figyelni kell milyen fájlokat keversz meg!
Nekem speciel nem sokat bugolt, de a játék főmenüjében nem tudtam a beállítás részben igazítani semmit, mert kb 15 másodperc után azonnal kifagyott. Bár ezeket lehet manuálisan is, a config fájlok átírásával, megpiszkálásával orvosolni, csak érteni kell hozzá, miket irkálsz át.
De sok sikert kívánok, szerintem nem rossz dolog megérteni a STALKER-ok modolását, egyszerűek és mindörökké népszerű játékok maradnak. Csak a ráfordított energián és időn múlik az egész.
[ Szerkesztve ]
-
galaktikus
aktív tag
válasz Dhampir #21908 üzenetére
a Clear Sky-t egyszer próbáltam, de az annyira nem tetszett.. valami fix találati ráta volt abban, és bármit csináltál akkoris eltalátak az NPC-k ezer km-ről.. ezért nem tetszett annyira.. meg a magyar szinkron miatt.. lehet amúgy korán mondtam ítéletet.. talán még kap egy esélyt, mert annyira sokat nem nyomtam..
Dodopek oldaláról szoktam lenézni minden küldetést, mert különben nem találnék meg kb. semmit.. a PDA keresős részt nem is tudom, hogy hogyan lehetne segítség nélkül megcsinálni..
Antonius1978:
Semmilyen csapatom nincs még.. voltam már pripyatban is.. lehenteltem vagy ötszáz zsoldost, közben kb. négyszázszor haltam meg..
Most a katonai raktáraknál vagyok megint.. nem értem esküszöm.. voltam a szőlőn is.. ha jól emlékszem ott valami fegyver volt, azt el is vittem ahova kellett.. A gyógyszeres küldetést kitől kell felvenni? Pripyat-ban nem is találkoztam olyannal aki nem ellenség lett volna...szerk.: az látom, hogy ghost-tól kapom a gyógyszeres küldetést, de őt hol találom?
[ Szerkesztve ]
Rizsa: 5800x -b450 tomahawk max - 2x16 Gb 3200 Mhz Crucial Ballistix Sport AT - Gigabyte 6700 XT gaming oc Productivity: MacBook Pro 13" M1 Apple Silicon
-
rétisün
veterán
válasz galaktikus #21912 üzenetére
ha jól emlékszem, ghost a vadászok bázisán (mocsár) lopja a napot
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Musicking
aktív tag
Na csak nem törődtem bele a dolgokba és idáig úgy nézki megy frankón az sgm 2.2 enot az AF3-al.
A sorrend:
Enot 2.2
SGM 2.2 Eton - Fix 01.03.13 (gamedata, majd gázálarcos, éjjellátós, bővebb HUD)
Absolute Nature 3 Lite (SGM)
Absolute Structures 1
AtmosFear_3_CoP + AF3 for SGM_Albor 2.2.rar (kb 300kb-os fájl)
majd a magyarítás
A gázálarc valamiért fennmarad a bővebb hud és az éjjellátós javítás működik. A gázálarcot nem akartam újra felülírni , de ha ezen múlik a tökéletes működés akkor ennyi áldozatot megér (talán majd később zatonba is ha minden oké akkor felülírom újra, de csak backup után)
Nem akad be sehol, mindegyik mentés működik, már a Kordonban rendben lefutotottak a kitörések és a falloutok ( az utóbbiaknál le kell kapcsolni a pda szöveges értesítést). Gránát dobálások közepedte egyszer crashelt, de ugyanez megvolt a sima sgm 2.2 nél is.SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
xFreex
aktív tag
válasz galaktikus #21912 üzenetére
Az iskola épület alatt van a csapatod rejteke. Az egész sztori lényege az, hogy vissza kell találnod hozzájuk. Ha voltál fenn a szőlő anomália tetején a szobában, akkor ott van egy papírlap is amin ők üzentek.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Antonius1978
addikt
válasz galaktikus #21912 üzenetére
Nos igen, azert kerdeztem ezeket a dolgokat.
Felmesz a Szoloindan, es ott kapsz egy papirt hogy a tarsaid az iskola alagsoraban varnak rad.
Akkor kapsz toluk par kuldetest, es utanna irany az eromu ha jol emlekszem. -
ReznovMan
csendes tag
Nos...mivel vák voltam , nehezen leltem a .db file-okat.. de meg lettek... kicsomi TC-vel... meg van minden...tex meg weapon stb... node most mi a teendő? mert h a TC nem csomizza ugyanúgy vissza. Fájlonként kéne kicsom és úgy vissza? (OLR)
Az a szabadság, fiacskám, ha sohasem kell bocsánatot kérned!
-
shield
Topikgazda
válasz ReznovMan #21921 üzenetére
A vissza csomizással már nem kell foglalkoznod.
Ugyanúgy megcsinálod a mappa szerkezetet és beleteszed gamedata mappába, mint ahogy a modoknál van, a kibontottat fogja használni. Ne felejtsd el a fsgame.ltx-et átírni a mod engedélyezéséhez.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
hubai1979
őstag
Nézd már mennyi képet töltötem már föl.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
-
ReznovMan
csendes tag
válasz shield #21922 üzenetére
$app_data_root$ = true| true| $fs_root$| _appdata_\
$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\
$game_ai$ = true| false| $game_data$| ai\
$game_spawn$ = true| false| $game_data$| spawns\
$game_anims$ = true| true| $game_data$| anims\
$game_levels$ = true| false| $game_data$| levels\
$game_meshes$ = true| true| $game_data$| meshes\
$game_dm$ = true| true| $game_data$| meshes\
$game_shaders$ = true| true| $game_data$| shaders\
$game_sounds$ = true| true| $game_data$| sounds\
$game_textures$ = true| true| $game_data$| textures\
$game_scripts$ = true| false| $game_data$| scripts\
$game_config$ = true| false| $game_data$| config\
$level$ = false| false| $game_levels$
$game_saves$ = true| false| $app_data_root$| savedgames\
$logs$ = true| false| $app_data_root$| logs\
$screenshots$ = true| false| $app_data_root$| screenshots\
$downloads$ = false| false| $app_data_root$| downloads\így jó?
Az a szabadság, fiacskám, ha sohasem kell bocsánatot kérned!
-
kislaki92
senior tag
válasz Antonius1978 #21928 üzenetére
hát amikor beszéltünk Reznovval ő oroszról magyarra fordított ezért én sem értem,hogy ez mért kéne...viszont az a mod amit csinált a könyvtárszerkezete sem a megszokott..adott egy letöltő linket de nem hozta le...mondtam,hogy a nyelvi fileokat a configs textbe kell asszem..tehát a .db-k kicsomagolásában megadott helyre kell ugye...
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
kislaki92
senior tag
válasz Antonius1978 #21931 üzenetére
kedves barátom! Survarium! STALKER utód! CRYSIS az mi?valami autobot?
jah ez nem az én PS-em..Survarium oldaláról szedtem le..csak ez a szépen kidolgozott fegyver nagyon megtetszett!
[ Szerkesztve ]
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
-
kislaki92
senior tag
válasz rétisün #21935 üzenetére
nem! ...csak ha kisorsolnak de meg lehet venni 10$-ért és ezzel is támogatod őket...mert ők nem ilyen biszem baszom codosok akiket tolnak hátulról
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
Antonius1978
addikt
válasz kekeeci #21721 üzenetére
Kekeeci hat koszonom a szivesseged a fegyvereket illetoen, de sajna - en elsore azt gondoltam hogy COP mod - a Legendary ShoC mod, es abban a fegyver modellek ossze vannak kotve a jatekos kezevel, igy a COP-ben nem tudjuk hasznalni a Legendary fegyvermodelljeit.Magyaran a fegyver modellen kivul az allomany tarol meg 2 kezet is - megneztem, mig a COP-ben csak maga a fegyver modellje van az allomanyban.
Hogy azt hogyan lehetne leszedni - marmint a kezeket a modell mellol - halvany gozom nincs...sajnos. -
kekeeci
senior tag
válasz Antonius1978 #21937 üzenetére
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Antonius1978
addikt
válasz kekeeci #21938 üzenetére
Sajnos ezek nem ernek semmit.Egyedul a Shocker modbol lopok majd ki egy fegyvert, azaz gyakorlatilag nem is a modellt, hanem a boret, a DDS-t.
A vegen meg felmergelodom, es az egyik haveromat, aki enyhen ert a 3D Maxhoz, nekiallitom magyar fegyvert rajzolni, az a legtutibb.A fogas kerdes az, hogy at tudjuk-e majd alakitani oket OGF-e, amit a Stalker hasznal... -
kekeeci
senior tag
válasz Antonius1978 #21939 üzenetére
Én még nem próbáltam ezeket, ezért kérdezem, miért negatív a véleményed róluk?
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
kislaki92
senior tag
egyébként elkezdtem a Misery 2.1-et ... szépen javítva lett az én véleményem szerint...legalábbis eddig...de ha megint kifagy úgy,hogy resetelnem kell a gépet akk kiakadok
ha lelősz egy embert a seregből szemétláda vagy, ha egy sötét bőrűt lősz le a Közel-Keletről,hőssé válsz, sikolyok melyet országod okoz,füledig sosem érnek el...
-
ReznovMan
csendes tag
válasz Antonius1978 #21928 üzenetére
Le akartam cserélni az Us nyelvet magyarra, de mivel csak db file-ok voltak, ugye azt ki csomiztam, meglett a halom mappa, benne a tex file-ok is....na de ugye most hogyan tovább...mert q gamemappát nem kezeli....se együtt a db file-okkal se nélkülük
Az a szabadság, fiacskám, ha sohasem kell bocsánatot kérned!
-
sklopp
őstag
Pedig könnyen megtalálhatók, igaz, elsőre körül kell nézni alaposan. Egy katona van a víz szélén egy lábakon álló tartálynál, a többi mind a nagy épület falai mellett, az egyik pl. nagy vasládában fekszik. Ha körbejárod az épületet a fala mellett, biztosan megtalálod. Nekem épp nincs fenn a mod.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Foxpost
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD
- Corsair TX650 V2 650W 80+
- XPS 15 9500 15.6" 4K érintő i9-10885H GTX 1650Ti 32GB 512GB ujjlolv IR kam gar